Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Το φαγητό που πρέπει να έχεις για μεσημεριανό κάθε μέρα

Βαριέσαι να βρεις τι θα μαγειρέψεις κάθε μεσημέρι; Πήγαινε σε ένα μαγαζί ή σούπερ μάρκετ και αγόρασε μία ντουζίνα αυγά!

04.01.2017

εχεις διαβασει


Τι πρέπει να κάνεις;
Τα βράζεις, τα επιστρέφεις στο κουτί που τα αγόρασες και τα αποθηκεύεις στο ψυγείο του σπιτιού ή στο ψυγειάκι του γραφείου. Είσαι έτοιμη για μία σειρά από απολαυστικά μεσημεριανά γεύματα.

Τα βραστά αυγά έχουν μεγάλο χρόνο ζωής, είναι φτηνά και πολύ γευστικά.

Επίσης, περιέχουν πολλές πρωτεΐνες, που σου δίνουν ενέργεια για να αντέξεις μία σημαντική διάσκεψη στο γραφείο ή σου προσφέρουν την απαραίτητη ώθηση για να αντέξεις το μάθημα της ζούμπα που είχες κανονίσει.

Kι άλλες ιδέες για σνακ πρωτεΐνης που χορταίνουν (αλλά δεν παχαίνουν) από τη διαιτολόγο!

Ορίστε πως μπορείς να απολαμβάνεις καλά βρασμένα αυγά για μεσημεριανό.

Βράσε καλά το αυγό σου

Μπορεί και ο πιο τεμπέλης να βράσει ένα αυγό: Απλώς βύθισε τα αυγά σε βραστό νερό και άφησέ τα να βράσουν για 7 λεπτά, ώστε να είναι ημίσκληρα και να έχουν έναν ανοιχτό πορτοκαλί κρόκο. Όταν πηγαίνεις τα αυγά σου στο γραφείο, φρόντισε να έχεις πάρει μαζί σου και λίγο αλάτι και φρέσκο πιπέρι.

Αντί για μπάρες, φτιάξε μπάλες πρωτεΐνης με καρότο ή φυστικοβούτυρο! Οι super συνταγές!

Τοποθέτησε τα αυγά σε ένα πιάτο μαζί με χούμους, βραστές πατάτες και κομμάτια από λαχανικά, για ένα εξαιρετικό γεύμα που θα σε χορτάσει και μπορείς να το κρατήσεις πάνω στο γραφείο σου για λίγες ώρες, αν το ψυγείο στο χώρο της εργασίας σου είναι γεμάτο.

Σέρβιρε τα αυγά πάνω σε σαλάτες

Μπορείς να προσθέσεις τα αυγά σου σε σαλάτες ή σούπες ή να τα κάνεις το βασικό συστατικό σε μία αυγοσαλάτα ή πατατοσαλάτα. Τα αυγά μπορούν να προσθέσουν πρωτεΐνες και γεύση και στα σάντουιτς, για να σε γλυτώσουν από τις παχυντικές μαγιονέζες και το τυρί. Μπορείς να τοποθετήσεις φέτες αυγού σε ένα ψωμάκι μαζί με χούμους ή σε μία μπαγκέτα με αβοκάντο, λάχανο Kale και σάλτσα του Καίσαρα.

Δοκιμάσαμε: Το κέικ πρωτεΐνης με βρώμη και λιναρόσπορο (ΧΩΡΙΣ βούτυρο, ζάχαρη, αλεύρι!)

Είναι απλό: Κάθε φορά που δεν ξέρεις τι να φτιάξεις για μεσημεριανό, βράσε ένα αυγό και έχεις ένα έτοιμο και απολαυστικό γεύμα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Μπάλες σοκολάτας με αμύγδαλο χωρίς ζάχαρη (μπάλες ενέργειας σαν vegan τρουφάκια!)

Ένα απλό γλυκό και μπάλα ενέργειας χωρίς ζάχαρη, χωρίς αβγά ή γλουτένη και γρήγορο!

Τίλιο με τζίντζερ, το καλύτερο ρόφημα για τόνωση του οργανισμού και στη διάρκεια της Σαρακοστής!

Οι ανάγκες του οργανισμού αλλάζουν στη διάρκεια της Σαρακοστής. Οπότε, χρειάζεσαι ένα ρόφημα που να σε δυναμώνει και να σε ζεσταίνει ταυτόχρονα.

Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

Αθλητική δίαιτα για τέλεια γράμμωση στην κοιλιά από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Γυμνάζεσαι πολύ αλλά δεν ξέρεις ποιά ακριβώς διατροφή πρέπει να ακολουθήσεις για να πετύχεις την απαραίτητη γράμμωση στην κοιλιά σου. Ακολούθησε την αθλητική δίαιτα και κέρδισε σε γράμμωση και ενέργεια.

5 τρόφιμα που βρίσκονται πάντα στην κουζίνα των supermodels!
5 τρόφιμα που βρίσκονται πάντα στην κουζίνα των supermodels!

Εκεί οφείλεται το τέλειο δέρμα τους! Και όχι, το αβοκάντο δεν είναι ένα από αυτά…

Νηστίσιμη διατροφή κατά της κυτταρίτιδας: Δες το πλάνο δίαιτας 7 ημερών χωρίς κρέας από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η διατροφολόγος ετοίμασε για εμάς μια διατροφή κατά της κυτταρίτιδας που μπορείς να ακολουθήσεις ακόμα κι αν θέλεις να νηστέψεις!

#shapegreece