Ωμοφαγικοί κουραμπιέδες με καρύδα χωρίς γλουτένη και vegan

Vegan κουραμπιέδες -Με μόλις 95 θερμίδες ανά κουραμπιέ, αυτή η ωμοφαγική vegan χριστουγεννιάτικη λιχουδιά από την ειδικό θα σε ενθουσιάσει.

12.12.2017

εχεις διαβασει

Από την Σταυρούλα Κρίκη, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, stavroulacooking.com

Συστατικά για 20-25 κουραμπιέδες

  • 2 φλιτζάνια αλεύρι αμυγδάλου (άλεσε στο μούλτι φιλέ αμύγδαλο)
  • 2 φλιτζάνια τριμμένη ινδική καρύδα
  • 4 κ.σ. βούτυρο καρύδας
  •  2 κ.σ. μέλι
  • 1 κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας
  • Μία πρέζα αλάτι
  • Λίγο νερό, εάν χρειαστεί
  • Μία πρέζα μοσχοκάρυδο (προαιρετικά)
  • 20 ωμά λευκά αμυγδαλα
  • Επιπλέον τριμμένη ινδική καρύδα για την επικάλυψη

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Ωμοφαγικά τρουφάκια φουντουκόπαστας χωρίς γλουτένη, χωρίς αλεύρι και χωρίς ζάχαρη από τη διατροφολόγο

Εκτέλεση

1.   Εάν το βούτυρο καρύδας είναι σε στέρεα μορφή λόγω χαμηλής θερμοκρασίας, λιώστε το σε ένα μπεν μαρί ή στο φούρνο μικροκυμάτων. Προσοχή να μην το κάψετε, θέλουμε απλά να λιώσει.

2.   Βάλτε όλα τα υλικά, εκτός από τα ολόκληρα αμύγδαλα, σε έναν πολυκόφτη και χτυπήστε τα μέχρι να ενωθούν όλα σε μία ζύμη. Εάν βλέπετε ότι δεν ένωνονται τα υλικά, προσθέστε 1 κ.γ. νερό και ξαναχτυπήστε. Συνεχίστε να προσθέτετε 1 κ.γ. νερό τη φορά μέχρι να ενωθούν τα υλικά σε μία ζύμη.

3.  Σχηματίστε 20-25 μπουκίτσες προσθέτοντας 1 ωμό αμύγδαλο στο κέντρο κάθε μπουκιάς.

4.  Βάλτε τριμμένη καρύδα σε ένα πιατάκι και βουτήξτε εκεί τους κουραμπιέδες έναν έναν ώστε να έχουν μία λευκή επικάλυψη.

5.       Φυλάξτε στο ψυγείο.

The Mamagers Update

Πως να περάσεις ως γονιός το «τούνελ» της εφηβείας – κάποιες σκέψεις

Πού είναι εκείνα τα οικογενειακά τραπέζια που κάποτε βαριόμουν;

Διατροφικά στοιχεία:
95 θερμίδες, 8,4 γρ. λιπαρά (3,4 κορεσμένα), 2 γρ. πρωτεΐνη, 4 γρ. υδατάνθρακες, 2 γρ. φυτικές ίνες, 2γρ. σάκχαρα

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

τροφές με λιπαρά
Να τρώω τροφές με λιπαρά πριν από την άσκηση;

Να τι λέει η έρευνα του Ινστιτούτου Gatorade Sports Science.

Είσαι στα 40 και θέλεις τέλεια κοιλιά; Μάθε τη διατροφή και άσκηση που πρέπει να ακολουθήσεις!

Αν είσαι στα 40, τα επίπεδα των ορμονών, συμπεριλαμβανομένων των οιστρογόνων, αρχίζουν να μειώνονται σ’ αυτή την ηλικία.

7 μύθοι για την αερόβια άσκηση που σε παχαίνουν!

Αυτές οι συχνές παρανοήσεις μπορεί να φταίνε που έχει κολλήσει η ζυγαριά σου.

10 μαθήματα ζωής που σου δίνει η άσκηση σύμφωνα με την αθλητική ψυχολόγο

Σίγουρα, τα αποτελέσματα της δεν τα διαπιστώνεις μόνο στην ομορφιά και την υγεία σου. Η ενασχόληση με την άσκηση μπορεί να σου διδάξει μαθήματα που εφαρμόζονται και στη ζωή σου.

ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι
Ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι! (χτίσε σώμα χωρίς γυμναστήριο!)

Δες τι μπορείς να κάνεις μόνη σου στο σαλόνι σου με εύκολες ασκήσεις, μυστικά και τρικ για άσκηση στο σπίτι. 

Αυτά είναι τα πιο υγιεινά σνακ σε 8 διαφορετικές χώρες!

Τι σημαίνει υγιεινό σνακ σε διάφορες περιοχές στον κόσμο; Βρήκαμε τις πιο δημοφιλείς επιλογές σε 8 μεγάλες χώρες παγκοσμίως.

#shapegreece