Kάψε 250 θερμίδες και φτιάξε θεϊκά πόδια σε 20′ με το super πρόγραμμα!

Κάψε 250 θερμίδες σε μόνο 20 λεπτά και ταυτόχρονα σμίλευσε τα πόδια και όλο το κάτω μέρος του σώματος με αυτό το πρόγραμμα.

19.05.2018

εχεις διαβασει

Για τέλεια πόδια και κάψιμο θερμίδων το εργαλείο είναι ένα: οι σκάλες. Δοκίμασε αυτό το πρόγραμμα.

Θέλεις άμεσες αποδείξεις για τα αποτελέσματα του προγράμματος; Ανέβα τρέχοντας μια σκάλα. Λαχάνιασες; Λογικό. Η σκάλα είναι ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό εργαλείο αεροβικής άσκησης, στο οποίο όλοι έχουν πρόσβαση, αλλά ελάχιστοι χρησιμοποιούν.

Έτσι, η προσωπική γυμνάστρια Amy Fouchey Reilly σχεδίασε ένα πρόγραμμα για να τη χρησιμοποιήσεις σωστά. Θα ανεβαίνεις και θα κατεβαίνεις για 20 λεπτά ασκώντας τα πόδια, τους γλουτούς και το μέσο κορμό.


Η άσκηση σε κλίση απαιτεί περισσότερη ενέργεια από την κίνηση σε επίπεδη επιφάνεια και, μεταβάλλοντας την ταχύτητα και την κατεύθυνση, αυξάνεις ακόμη περισσότερο την καύση θερμίδων – σε διψήφιο αριθμό ανά λεπτό.

Δοκίμασε αυτό το πρόγραμμα σήμερα κιόλας (μπορείς να το κάνεις όπου υπάρχουν σκαλιά) και ανακάλυψε γιατί πρέπει να ανεβαίνεις από τη σκάλα, αν θέλεις πιο σμιλεμένο κορμί.

Σκίτσα όπως δημοσιεύτηκαν στο SHAPE Δεκεμβρίου 2012, τεύχος 81

H απαραίτητη άσκηση: Υπόκλιση και Ανύψωση

Χάρισε επιπλέον σύσφιγξη εκεί που πρέπει με αυτή την άσκηση σμίλευσης γλουτών.

Α. Στάσου όρθια σε ένα σκαλί, κοιτάζοντας προς τα πάνω στη σκάλα, με τα πέλματα ενωμένα και τα χέρια στους γοφούς. Κάνε ένα βήμα προς τα πίσω και αριστερά με το δεξί πόδι και λύγισε τα γόνατα (Α).

Σήκω όρθια ενώ τεντώνεις το δεξί πόδι στο πλάι, με το πέλμα «τσαρούχι» (Β). Επίστρεψε στην αρχική στάση και άλλαξε πλευρά έπειτα από 30 δευτερόλεπτα.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

ωραιότερα σώματα
Σπορ στη θάλασσα: Πόσες θερμίδες καίει κάθε ένα και τι γυμνάζει; Τι να διαλέξεις;

Σπορτ στην παραλία: Μαζί με το μπάνιο και τις βουτιές σου, μπορείς ταυτόχρονα να διασκεδάσεις καίγοντας θερμίδες και γυμνάζοντας όλα τα σημεία του σώματός σου.

Έρευνα: Πόσες ώρες τρέξιμο χαρίζουν μακροζωία;

Μία με δύο ώρες τρέξιμο την εβδομάδα μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής, σύμφωνα με νέα έρευνα!

ασκήσεις με βαράκια για πλάτη
3 top ασκήσεις για πλάτη με βαράκια (100 επαναλήψεις, 3 φορές την εβδομάδα για να κάνεις ΣΕΞΙ ΠΛΑΤΗ!)

Ακολούθησε την πιο hot προπόνηση της μπαλαρίνας για την πλάτη που θα ζήλευε κάθε γυναίκα.

Τρέξε με την adidas και ανάλαβε δράση κατά της θαλάσσιας ρύπανσης

Η adidas και η Parley for the Oceans ενώνουν τις δυνάμεις τους στο παγκόσμιο running κίνημα «Run for the Oceans» που στόχο έχει να ευαισθητοποιήσει για την απειλή της θαλάσσιας ρύπανσης από πλαστικό.

#shapegreece