Kάψε 250 θερμίδες και φτιάξε θεϊκά πόδια σε 20′ με το super πρόγραμμα!

Κάψε 250 θερμίδες σε μόνο 20 λεπτά και ταυτόχρονα σμίλευσε τα πόδια και όλο το κάτω μέρος του σώματος με αυτό το πρόγραμμα.

18.06.2017

εχεις διαβασει

Για τέλεια πόδια και κάψιμο θερμίδων το εργαλείο είναι ένα: οι σκάλες. Δοκίμασε αυτό το πρόγραμμα.

Θέλεις άμεσες αποδείξεις για τα αποτελέσματα του προγράμματος; Ανέβα τρέχοντας μια σκάλα. Λαχάνιασες; Λογικό. Η σκάλα είναι ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό εργαλείο αεροβικής άσκησης, στο οποίο όλοι έχουν πρόσβαση, αλλά ελάχιστοι χρησιμοποιούν.

Έτσι, η προσωπική γυμνάστρια Amy Fouchey Reilly σχεδίασε ένα πρόγραμμα για να τη χρησιμοποιήσεις σωστά. Θα ανεβαίνεις και θα κατεβαίνεις για 20 λεπτά ασκώντας τα πόδια, τους γλουτούς και το μέσο κορμό.


Η άσκηση σε κλίση απαιτεί περισσότερη ενέργεια από την κίνηση σε επίπεδη επιφάνεια και, μεταβάλλοντας την ταχύτητα και την κατεύθυνση, αυξάνεις ακόμη περισσότερο την καύση θερμίδων – σε διψήφιο αριθμό ανά λεπτό.

Δοκίμασε αυτό το πρόγραμμα σήμερα κιόλας (μπορείς να το κάνεις όπου υπάρχουν σκαλιά) και ανακάλυψε γιατί πρέπει να ανεβαίνεις από τη σκάλα, αν θέλεις πιο σμιλεμένο κορμί.

Σκίτσα όπως δημοσιεύτηκαν στο SHAPE Δεκεμβρίου 2012, τεύχος 81

H απαραίτητη άσκηση: Υπόκλιση και Ανύψωση

Χάρισε επιπλέον σύσφιγξη εκεί που πρέπει με αυτή την άσκηση σμίλευσης γλουτών.

Α. Στάσου όρθια σε ένα σκαλί, κοιτάζοντας προς τα πάνω στη σκάλα, με τα πέλματα ενωμένα και τα χέρια στους γοφούς. Κάνε ένα βήμα προς τα πίσω και αριστερά με το δεξί πόδι και λύγισε τα γόνατα (Α).

Σήκω όρθια ενώ τεντώνεις το δεξί πόδι στο πλάι, με το πέλμα «τσαρούχι» (Β). Επίστρεψε στην αρχική στάση και άλλαξε πλευρά έπειτα από 30 δευτερόλεπτα.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

ασκήσεις με βαράκια για πλάτη
3 top ασκήσεις για πλάτη με βαράκια (100 επαναλήψεις, 3 φορές την εβδομάδα για να κάνεις ΣΕΞΙ ΠΛΑΤΗ!)

Ακολούθησε την πιο hot προπόνηση της μπαλαρίνας για την πλάτη που θα ζήλευε κάθε γυναίκα.

Έρευνα: Πόσες ώρες τρέξιμο χαρίζουν μακροζωία;

Μία με δύο ώρες τρέξιμο την εβδομάδα μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής, σύμφωνα με νέα έρευνα!

ασκήσεις για γυναίκες για κοιλιακούς στο σπίτι
7 ασκήσεις για κοιλιακούς στο σπίτι! (για κάθε γυναίκα που ονειρεύεται σέξι γράμμωση)

Απόκτησε σέξι, γραμμωμένη κοιλιά με αυτές τις κορυφαίες ασκήσεις. Δεν θα χρειαστείς άλλες.

ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι
Ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι! (χτίσε σώμα χωρίς γυμναστήριο!)

Δες τι μπορείς να κάνεις μόνη σου στο σαλόνι σου με εύκολες ασκήσεις, μυστικά και τρικ για άσκηση στο σπίτι. 

Πώς να διαλέξεις το σωστό αθλητικό σουτιέν για σένα! (ο απόλυτος οδηγός!)

Όταν γυμνάζεσαι, το στήθος σου χρειάζεται την καλύτερη υποστήριξη. Βρες το αθλητικό σουτιέν που θα σου την προσφέρει με τα παρακάτω tips.

#shapegreece