Ξέρεις το μυστικό για να πείθεις πάντα; Αυτές είναι οι 5 τακτικές των ανθρώπων που διαθέτουν πειθώ!

Δεν χρειάζεται να έχεις γεννηθεί με κάποια απίστευτη δύναμη πειθούς, αρκεί να ακολουθήσεις τις σωστές τακτικές!

peitho-se-pente-vimata

Έχει καθημερινή εφαρμογή, αλλά δε μαθαίνουμε ποτέ πώς να τη χρησιμοποιούμε σωστά – η πειθώ, όμως, δεν είναι προνόμιο των καλών πωλητών. Η ικανότητα να πείθουμε είναι ζωτικής σημασίας σε κάθε δουλειά ή καριέρα.

Ποιες 5 τακτικές ακολουθούν οι άνθρωποι με πειθώ; Διάβασε τες παρακάτω και ακολούθησέ τες:

1/ Να είσαι ξεκάθαρη.

Τα δεδομένα δεν κερδίζουν πάντα. Σε έρευνα από το Πανεπιστήμιο Carnegie Mellon του Πίτσμπουργκ συμπεραίνεται πως προτιμάμε τους ανθρώπους που εκπέμπουν σιγουριά από εκείνους που εκπέμπουν εξειδίκευση, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που θα συγχωρήσουμε μια λανθασμένη εκτίμηση σε έναν ομιλητή με αυτοπεποίθηση. Οπότε, να είσαι ξεκάθαρη και απόφυγε να λες «νομίζω» ή «πιστεύω». Αν πιστεύεις ότι κάτι θα λειτουργήσει, πες ότι θα λειτουργήσει.

2/ Προσάρμοσε το ρυθμό της ομιλίας σου.

Υπάρχει λόγος για το στερεότυπο του «πωλητή που μιλάει ακατάπαυστα». Σε μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Τζόρτζια που δημοσιεύτηκε στο Personality & Social Psychology Bulletin τονίζεται ότι:

• Αν το κοινό σου είναι πιο πιθανό να διαφωνήσει, μίλα πιο γρήγορα.

• Αν το κοινό σου είναι πιο πιθανό να συμφωνήσει, μίλα πιο αργά.

Και αν το κοινό σου είναι ουδέτερο ή αδιάφορο, μίλα γρήγορα ώστε να υπάρχουν λιγότερες πιθανότητες να

χάσεις την προσοχή του.

3/ Ξεκίνα με μικρές «νίκες».

Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Τορόντο δείχνει πως το να κερδίσεις τησυμφωνία του συνομιλητή σου έχει μια επίδραση διαρκείας, ακόμη κι αν αυτή η διάρκεια δεν είναι μεγάλη. Έτσι, ξεκίνα με δηλώσεις ή υποθέσεις που ξέρεις ότι το κοινό σου θα συμφωνήσει μαζί τους. Χτίσε με αυτό τον τρόπο το υπόβαθρο για περισσότερη συμφωνία.

4/ Μάθε το κοινό σου.

Είναι σημαντικό να ξέρεις τον τρόπο που σκέφτεται το κοινό σου. Μην πιέζεις για μια άμεση συγκατάθεση όταν η προσωπικότητα κάποιου το κάνει δύσκολο να συμβεί. Αλλά και μη ζητάς χρόνο για σκέψη και συλλογισμό, αν το κοινό σου προτιμά να παίρνει γρήγορες αποφάσεις και να προχωράει παρακάτω.

5/ Ανάφερε τα υπέρ και τα κατά.

Σύμφωνα με τον καθηγητή Daniel O’Keefe από το Πανεπιστήμιο του Ιλινόι, παραθέτοντας τα υπέρ και τα κατά μιας πρότασης είναι πιο πειστικό από το να κολλάς στον ισχυρισμό σου. Πολύ λίγες ιδέες ή προτάσεις είναι τέλειες και το κοινό σου γνωρίζει πως υπάρχουν και άλλες οπτικές και πιθανά αποτελέσματα. Οπότε, πρόλαβέ τους.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i