Μενού με φυτικές ίνες για λιγότερα λιπαρά στο σώμα

Ο ειδικός Γιάννης Χρύσου, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, Γ.Γ. του Ελληνικού Ινστιτούτου Διατροφής, σου προτείνει ένα μενού πλούσιο σε φυτικές ίνες για να απορροφάς λιγότερα λιπαρά.

18.07.2013

εχεις διαβασει

Μενού με φυτικές ίνες για λιγότερα λιπαρά στο σώμα

Το μυστικό του διατροφολόγου: «Ο βασικός αριθμός που πρέπει να κοιτάς στην ετικέτα με τις διατροφικές πληροφορίες»

Όχι, δεν είναι οι θερμίδες – είναι οι φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες απορροφούν τα λιπαρά και τη χοληστερόλη καθώς ταξιδεύουν από το πεπτικό σύστημα, μειώνοντας την ποσότητα λιπαρών που απορροφά ο οργανισμός. Αυτό είναι ένα ενδεικτικό ημερήσιο μενού που περιλαμβάνει την κατανάλωση των συνιστώμενων 30 γραμμ. φυτικών ινών την ημέρα:

Πρωινό 1 φλιτζάνι στραγγιστό γιαούρτι με 1/4 του φλιτζανιού γκρανόλα και 1/4 του φλιτζανιού βατόμουρα.

Snack 3 φλιτζάνια ποπκόρν (χωρίς βούτυρο).

Μεσημεριανό Σαλάτα με ψητό κοτόπουλο, 2 φλιτζάνια μαρούλι, 1/2 φλιτζάνι ρεβίθια και 1/2 φλιτζάνι ντοματίνια.

Snack 1 μεγάλο μήλο και 10 αμύγδαλα.

Δείπνο Ψητό ψάρι με 1/2 φλιτζάνι μαγειρεμένο κινόα και 1/2 φλιτζάνι μπρόκολο

Σύνολο φυτικών ινών 30 γραμμ.

[related id="11311"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece