Διατροφή paleo: Το πλάνο σου με 1.800 θερμίδες (προτεινόμενο μενού)

Διατροφή paleo: Το πλάνο διατροφής που χρειάζεσαι για να ακολουθήσεις πιστά την πρωτόγονη διατροφή.

27.09.2019

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

Διατροφή paleo: Το πλάνο σου με 1.800 θερμίδες (προτεινόμενο μενού)

Τι είναι η διατροφή paleo: Οι οπαδοί της πρωτόγονης ή παλαιολιθικής διατροφής πιστεύουν πως η διατροφή των πρώτων προγόνων μας με ωμές τροφές είναι πιο υγιεινή από τη σύγχρονη (με τροφές υπερβολικά επεξεργασμένες).

Διάβασε επίσης: Αυτές είναι οι 10 πιο διάσημες και δημοφιλείς δίαιτες ever! Μάθε τα προγράμματα διατροφής τους

Αυτό σημαίνει όχι τσιπς, ή μπισκότα, ή ακόμα και προσυσκευασμένες «υγιεινές» τροφές, όπως το γιαούρτι. Αντίθετα, τρως τρία με τέσσερα γεύματα με 110-225 γρ. άπαχη πρωτεΐνη (κοτόπουλο, γαλοπούλα ή θαλασσινά), ωμά ή ελαφρώς μαγειρεμένα λαχανικά και καλά λιπαρά (έλαια ή ξηρούς καρπούς).

Διατροφή paleo

Κυρίως ζωική πρωτεΐνη, φρούτα, λαχανικά, ξηροί καρποί και σπόροι

Φωτογραφία: Travis Rathbone

Πρωινό

Διατροφή paleo: Το πλάνο σου με 1.800 θερμίδες (προτεινόμενο μενού)
(270 θερμίδες): Μάφιν αβγού με φρούτο [2 μεγάλα αβγά + 4 κ.σ. ψιλοκομμένη ντομάτα +
1/2 κ.γ. ψιλοκομμένος βασιλικός + 1 κ.σ. νερό (ψήσε σε 2 φόρμες για μάφιν στους 375°C
για 20 λεπτά), 1½ φλ. φρούτο της επιλογής σου σε κύβους]

Σνακ

Διατροφή paleo: Το πλάνο σου με 1.800 θερμίδες (προτεινόμενο μενού)
(150 θερμίδες): 20 πράσινες ελιές

Μεσημεριανό

Διατροφή paleo: Το πλάνο σου με 1.800 θερμίδες (προτεινόμενο μενού)
(609 θερμίδες): Wrap με γαλοπούλα και φρούτο (180 γρ. στήθος γαλοπούλας + 1/2 φλ.
κομμένο αγγούρι + 1/2 φλ. sticks καρότου + 1/2 φλ. γκουακαμόλε, 1 μεγάλο πορτοκάλι)

Βραδινό

Διατροφή paleo: Το πλάνο σου με 1.800 θερμίδες (προτεινόμενο μενού)

(647 θερμίδες): Κεμπάπ από μοσχάρι με τηγανητό «ρύζι» από ανανά και κουνουπίδι
(180 γρ. φιλέτο βοδινού + 5 ντοματίνια + μία μεγάλη φέτα κρεμμύδι + 1/4 φλ. κίτρινη
κολοκύθα σε φέτες, 1½ φλ. κουνουπίδι τριμμένο + 2 κ.σ. κάσιους + 1/4 φλ. ανανάς σε κύβους + μπαχαρικά σοταρισμένα σε 1½ κ.σ. έλαιο καρύδας)

Επιδόρπιο

(99 θερμίδες): 1 φλ. μάνγκο σε κομμάτια

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.