6 περιφρονημένες τροφές, φουλ στις φυτικές ίνες

Αυτές οι πλούσιες σε φυτικές ίνες τροφές, είναι γεμάτες θρεπτικά στοιχεία αλλά υπόσχονται να σε βοηθήσουν να εξαφανίσεις τα περιττά κιλά.

08.07.2014

εχεις διαβασει

6 περιφρονημένες τροφές, φουλ στις φυτικές ίνες

1. Η αγκινάρα (μία μεγάλη)

Περιέχει 8 γραμμάρια φυτικές ίνες και μόλις 87 θερμίδες.

Ακόμα, οι καταψυγμένες αγκινάρες περιέχουν περίπου την ίδια ποσότητα σε φυτικές ίνες με τις φρέσκες.
 
2. Τα σμέουρα ή φραμπουάζ (μία κούπα)

Περιέχει 8 γραμμάρια φυτικών ινών και 64 θερμίδες.

Αυτά τα μούρα είναι επίσης πλούσια σε ελλαγικό οξύ που πολεμά τον καρκίνο.
 
3. Το κολοκύθι (μία κούπα πολτοποιημένο)

Περιέχει 7 γραμμάρια φυτικών ινών και 116 θερμίδες.

Επιπλέον η κολοκύθα αποτελεί μία πλούσια πηγή άλφα και βήτα καροτίνης.
 
4. Λαχανάκια Βρυξελλών (μία κούπα)

Περιέχει 6 γραμμάρια φυτικές ίνες και 65 θερμίδες.  Ήξερες ακόμη ότι τα λαχανάκια Βρυξελλών περιέχουν περισσότερη πρωτεΐνη απ’ όση τα πιο πολλά λαχανικά;
 
5. Το ακτινίδιο (μία κούπα)

Περιέχει 5 γραμμάρια φυτικών ινών και 110 θερμίδες.

Ένα ακτινίδιο και μόνο σου προσφέρει 273% της καθημερινής αναγκαίας ποσότητας του οργανισμού σου σε βιταμίνη C.
 
6. Το αχλάδι (ένα μεσαίου μεγέθους)

Περιέχει 6 γραμμάρια φυτικών ινών και 103 θερμίδες.

Τα αχλάδια είναι πλούσια σε διαλυτές φυτικές ίνες που βοηθούν και στη μείωση της χοληστερίνης.

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece