Ωμοί ή ψημένοι ξηροί καρποί; Τι είναι καλύτερο να προτιμήσουμε;

Ρωτήσαμε τη διαιτολόγο και να η απάντηση.

ξηροί καρποί unsplash

Συνεργάστηκε η Κλειώ Δημητριάδου, κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος, ΜSc

Είναι μια τροφή που πρέπει να εντάξεις καθημερινά στο πρόγραμμά σου, όμως με ποια μορφή πρέπει να την προτιμήσεις; Είναι οι ωμοί και οι ψημένοι ξηροί καρποί το ίδιο υγιεινοί και ποιους πρέπει να επιλέγουμε; Έχουν την ίδια θρεπτική αλλά και θερμιδική αξία; Ρωτήσαμε την ειδικό και σου δίνουμε την απάντηση.

Ωμοί ξηροί καρποί ή ψημένοι; Τι σσυτήνει η διατροφολόγος

Δες επίσης: Τι να τρώω το πρωί στη δουλειά; Τα πρωινά της διατροφολόγου για να ξεκινήσεις τη μέρα σου

"Η θερμιδική αξία δεν αλλάζει, είτε μιλάμε για ωμούς είτε για καβουρδισμένους ξηρούς καρπούς. Ζητάμε συνήθως ωμούς, επειδή οι αυξημένες θερμοκρασίες συχνά βλάπτουν κάποια στοιχεία τους που δεν είναι ιδιαίτερα ανθεκτικά, όπως ο σίδηρος, το μαγνήσιο και ο φώσφορος.

Επίσης, συχνά το ψήσιμο συνήθως συνδυάζεται με την προσθήκη αλατιού ή/και λιπαρής ουσίας, οπότε αυξάνεται κατά μικρό ποσοστό η περιεκτικότητα των ξηρών καρπών σε λιπαρά.

Στο σουσάμι, όμως, οι αυξημένες θερμοκρασίες βοηθούν τη βιοδιαθεσιμότητα των αντιοξειδωτικών και στα κάσιους το ψήσιμο είναι απαραίτητο για την ασφαλή κατανάλωσή τους – ωστόσο και τα ωμά κάσιους έχουν υποστεί ειδική επεξεργασία ώστε να είναι ασφαλή".

Δες επίσης: Πουτίγκα κριθαριού με καρότο, μήλο και σταφίδες: Την έχεις ανακαλύψει;

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i