4 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για τον ντεκαφεϊνέ (πόση καφεΐνη έχει, αν είναι επικίνδυνος και άλλες απορίες)

Ντεκαφεϊνέ: Είναι τελικά η πιο υγιεινή επιλογή καφέ; Τι πρέπει να γνωρίζεις για τον καφέ χωρίς καφεϊνη και τα οφέλη του ή μη για την υγεία σου.

29.06.2018

εχεις διαβασει

Οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν τον καφέ ντεκαφεϊνέ επειδή δεν τους προκαλεί νευρικότητα και κοιμούνται ήρεμοι τα βράδια.

Αλλά πολλοί τον θεωρούν γενικά ως καλύτερο από τον κανονικό καφέ. Είναι λοιπόν πραγματικά ο καφές χωρίς καφεΐνη πιο ωφέλιμος από τον κανονικό καφέ; Ή μήπως η διαδικασία με την οποία αφαιρείται η καφεΐνη είναι από μόνη της επικίνδυνη για την υγεία μας; Ορίστε οι απαντήσεις σε μερικές ερωτήσεις που σίγουρα θα έχεις.

The Mamagers Update:

Η καθημερινή ζωή μιας μαμάς σε 8 υπέροχα σκίτσα. Ταυτιστείτε ελεύθερα!

Τι μας διδάσκουν τα μωρά που μαθαίνουν να περπατούν για τον διαλογισμό

Οι καλύτεροι τρόποι για να σας ακούει το παιδί και να προσέχει τι λέτε

Πόση καφεΐνη περιέχει ένας ντεκαφεϊνέ καφές;

Πρέπει να έχει αφαιρεθεί οπωσδήποτε το 97% της καφεΐνης. Έτσι απομένουν περίπου 5mg καφεΐνης, σε σύγκριση με τα 100- 150mg που περιέχονται σε περίπου 170 γραμμάρια καφέ.

Πιες τον καφέ σου!

Πώς γίνεται αφαίρεση της καφεΐνης;

Υπάρχουν 3 τρόποι να αφαιρεθεί η καφεΐνη: με τη χρησιμοποίηση οργανικών χημικών διαλυτών (χλωριούχο μεθυλένιο ή οξικό αιθυλεστέρα), με διοξείδιο του άνθρακα ή με τη μέθοδο του νερού. Επειδή ο οξικός αιθυλεστέρας προέρχεται από τα φρούτα, ο ντεκαφεϊνέ που παράγεται με αυτό τον τρόπο μερικές φορές αναφέρεται ως «φυσικός» ντεκαφεϊνέ.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πόσο καφέ να πιεις; Νέα εφαρμογή στο κινητό σου!

Είναι ένας τύπος ντεκαφεϊνέ καλύτερος;

Όχι. Με την πάροδο των χρόνων είχαν υπάρξει κάποιος ανησυχίες για την χρησιμοποίηση του χλωριούχου μεθυλενίου στην επεξεργασία του καφέ, γιατί μελέτες είχαν διαπιστώσει ότι αυτή η χημική ουσία είχε προκαλέσει καρκίνο σε πειραματόζωα, όταν την εισέπνεαν(για αυτό το λόγο είχε απαγορευτεί και στα σπρέι μαλλιών).Αλλά δεν υπήρξε κάποια καρκινογόνος επίδραση όταν το έπιναν.

Σε κάθε περίπτωση, δεν υπάρχει καμία ένδειξη για οποιονδήποτε κίνδυνο για τον άνθρωπο με την κατανάλωση ντεκαφεϊνέ. Πολλές εταιρείες μάλιστα, χρησιμοποιούν τη μέθοδο με το χλωριούχο μεθυλένιο, διότι οι καταναλωτές τείνουν να προτιμούν τη γεύση του σε σύγκριση με τον ντεκαφεινέ που παράγεται από άλλες διαδικασίες.

Καφεΐνη

Υπάρχει κανένας κίνδυνος από τον ντεκαφεϊνέ;

Αν και έχουν γίνει λιγότερες έρευνες σε σχέση με τον κανονικό καφέ, πολλές από αυτές που έθεταν υποψίες για κινδύνους στην υγεία έχουν διαψευστεί. Για παράδειγμα, μία έρευνα που έγινε σε γυναίκες της Αϊόβα, ανακάλυψε ότι όσες έπιναν τέσσερα ή περισσότερα φλιτζάνια την ημέρα καφέ ντεκαφεϊνέ είχαν αυξημένο κίνδυνο ρευματοειδούς αρθρίτιδας, αλλά μια άλλη μελέτη, από το Χάρβαρντ, δεν βρήκε καμία τέτοια σύνδεση.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Tροφές χωρίς καφεΐνη που σε τονώνουν! 

Ο ντεκαφεϊνέ, ωστόσο, μπορεί να έχει κάποιες από τις επιδράσεις του κανονικού καφέ, όπως καούρα και όσο περίεργο και αν ακούγεται, ακόμα και χωρίς την καφεΐνη, μπορεί να ενεργοποιήσει το νευρικό σύστημα και να αυξήσει την πίεση του αίματος προσωρινά, σε άτομα που δεν πίνουν συχνά καφέ, σύμφωνα με ελβετική έρευνα.

Μελλοντικά: Οι ερευνητές εργάζονται τώρα για την αναπαραγωγή φυτών καφέ που θα έχουν μέχρι και 98 τοις εκατό λιγότερη καφεΐνη. Όμως, η παραγωγή αυτών των φυτών φαίνεται ότι θα χρειαστεί κάποια χρόνια ακόμα μέχρι να βγει στο εμπόριο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Shape Tested: Φτιάξαμε μελομακάρονα χωρίς ζάχαρη (ούτε στο σιρόπι)

Το να έχεις ένα μικρό παιδί στο σπίτι ή να θέλεις να μην χαλάσεις τη δίαιτά σου και στις γιορτές, αποτελεί δύσκολο στόχο με τόσα γλυκά. Εμείς δοκιμάσαμε τα μελομακάρονα χωρίς ζάχαρη.

35 ημέρες ως τα Χριστούγεννα: Πλάνο διατροφής για απώλεια 4 κιλών μέχρι τις γιορτές

Πρόγραμμα διατροφής για να μάθεις να τρως καλύτερα μέχρι τα τραπέζια των γιορτών.

Πότε να ΜΗΝ τρως κουρκουμά: 5 παρενέργειες που όλοι πρέπει να γνωρίζουν

Έχει καλές ιδιότητες, αλλά σε όλους; Ιδού 5 περιπτώσεις στις οποίες πρέπει να αποφεύγεις τον κουρκουμά!

«Τρώω συνέχεια σνακ και το βράδυ είμαι τόσο κουρασμένη που παραγγέλνω απ’εξω ή απλά τρώω πατατάκια»

Από το πρωί έως το βράδυ τρέχεις για να τα προλάβεις όλα και καταλήγεις να τρως όλη μέρα ανθυγιεινά σνακ. Να το πλάνο σου

Πλάνο διατροφής επανεκκίνησης για μία εβδομάδα: Η αποτοξίνωση από επεξεργασμένες τροφές ξεκινά τώρα

Μπορείς να αρχίσεις να τρως λίγο πιο καθαρά και έχουμε το σχέδιο για μια καινούργια αρχή.

#shapegreece