8 πράγματα που σου συμβαίνουν όταν κόβεις τα αναψυκτικά

Αποφάσισες να κόψεις τα αναψυκτικά με ανθρακικό-και πολύ καλά έκανες! Μπορεί να κατάλαβες ότι με αυτό τον τρόπο θα καταφέρεις να χάσεις περισσότερα κιλά ή ότι απλώς δεν κάνουν καλό στην υγεία σου.

07.06.2017

Όποιος και να είναι ο λόγος, ο αποκλεισμός των αναψυκτικών από την καθημερινή διατροφή σου θα βοηθήσει σημαντικά την υγεία σου. Αν και λίγες έρευνες έχουν γίνει μέχρι στιγμής σχετικά με τα αναψυκτικά, πάρε μία γεύση για το τι πρόκειται να συμβεί στη συνέχεια, όταν θα περνάς τις ημέρες σου ήσυχη με ένα ποτήρι με παγωμένο τσάι χωρίς ζάχαρη στο χέρι:

Οι ημικρανίες εξαφανίζονται και αυξάνεται η συγκέντρωσή σου

Τώρα που έκοψες μία και καλή τα διαιτητικά αναψυκτικά, είναι πολύ πιθανό να σκέφτηκες καθαρά μετά από πολύ καιρό. Αυτό συμβαίνει διότι τα χημικά που συνθέτουν το τεχνητό γλυκαντικό ασπαρτάμη μπορεί να έχουν μεταβάλει τα χημικά του εγκεφάλου σου, τα νευρικά σήματα και το σύστημα ανταμοιβής του εγκεφάλου, γεγονός που σου προκαλούσε πονοκεφάλους, άγχος και αϋπνίες, σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού European Journal of Clinical Nutrition.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Τα 5 ροφήματα που σε κάνουν πιο έξυπνη!

Και μία ακόμη έρευνα του 2013 που διεξήχθη σε ζώα αποκάλυψε ότι τα ποντίκια που έπιναν αναψυκτικά διαίτης είχαν κατεστραμμένα κύτταρα και νευρικές απολήξεις στην παρεγκεφαλίδα- το τμήμα του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνο για τις κινητικές δεξιότητες.

 

Συνέχισε κάνοντας κλικ στο βελάκι δεξιά από τη φωτογραφία:

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Aυτό είναι το ρόφημα που πίνουμε όλο το καλοκαίρι!

Επιτέλους το τσάι matcha ήρθε και στην κρύα εκδοχή του!

Μπολ με σουσαμένια λαχανικά
ShapeTaperaki πρωτεΐνης με σουσαμένια λαχανικά και αβγό!

Μάθε ακριβώς την τεχνική για να μη σου διαλυθεί το αβγό

Δίαιτα με υδατάνθρακες
Δίαιτα με υδατάνθρακες: Το ολιγοθερμιδικό πλάνο 2 εβδομάδων που θα σε βοηθήσει στην απώλεια βάρους

Η διατροφολόγος μάς προετοιμάζει για μια περίοδο detox νηστείας όπου οφείλουμε να τρώμε τους σωστούς υδατάνθρακες

Γλυκαιμικός δείκτης
Τι επηρεάζει το γλυκαιμικό δείκτη ενός τροφίμου;

Δε χρειάζεται να ξέρεις το γλυκαιμικό δείκτη κάθε τρoφίμου, απλά κάποιους κανόνες

Καλοκαιρινή δίαιτα: Πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα από τη διατροφολόγο

Γίνεται να χάσεις πόντους, κιλά και να αποκτήσεις ενυδατωμένο δέρμα μέσα στο καλοκαίρι; Ναι, αν μάθεις να τρως σωστά

Σύνδρομο Νυχτερινής Υπερφαγίας: Ναι υπάρχει, μήπως πάσχεις και δεν το γνωρίζεις;

Το σύνδρομο νυχτερινής υπερφαγίαςα συμπεριλαμβάνεται στις διαταραχές πρόσληψης τροφής μη προσδιοριζόμενες αλλιώς.

#shapegreece