Πουρές λαχανικών για ντιπ, σάλτσα και spread: Πώς θα τον φτιάξεις

Πουρές λαχανικών: Αγπαημένος των απανταχού βρεφών και πλέον και των food blogger που τον θεοποιούν και τον βάζουν παντού. Κλέψε ιδέες.

laxanika-blender

slidΠουρές λαχανικών: Τα αγαπημένα σου λαχανικά γίνονται πουρές σε ντιπ, σάλτσες ακόμα και σε spread.

Οι σεφ βρήκαν ένα νέο τρόπο για να αναδεικνύουν τα θρεπτικά καλούδια:

τις κρεμώδεις σάλτσες και τα dressings. Δοκίμασέ το κι εσύ με τα λαχανικά

που προτιμάς και –ακόμα καλύτερα– πρόσθεσε κι αυτά που δε σου αρέσουν, αλλά πρέπει να τρως (Να ένας έξυπνος τρόπος για να τα τρώνε και τα παιδιά).

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δημ. Γρηγοράκης: 4 συνταγές που καίνε το λίπος

Η σεφ Camille Becerra από το Navy της Νέας Υόρκης μας δίνει έμπνευση με

τρεις πεντανόστιμες ιδέες.

Δοκίμασέ τες και δημιούργησε δικές σου!

How to: Κάν’ το μόνη σου - Πουρές λαχανικών

Γέμισε το μπλέντερ ή το μούλτι μέχρι λίγο επάνω από τη μέση με βρασμένα

λαχανικά. (Αν χρησιμοποιείς πιο μαλακά λαχανικά, όπως κολοκυθάκια, μπορείς να τα αναμείξεις ωμά.)

Πρόσθεσε 1/4 του φλιτζανιού νερό και καρύκεψε με αλάτι, μπαχαρικά και βότανα της επιλογής σου. Πολτοποίησε ρίχνοντας σταδιακά στο μείγμα έξτρα παρθένο

ελαιόλαδο. Αν χρειάζεται, προσάρμοσε την πυκνότητα με περισσότερο νερό

(πιο λεπτόρρευστη υφή αν το θες για dressing, πιο πηχτή για spread στο

σάντουιτς).

Πρόσθεσε ξίδι ή χυμό λεμονιού για να αναδείξεις τα αρώματα. Για πιο κρεμώδη υφή μπορείς να ανακατέψεις μέσα στραγγιστό γιαούρτι.

Πουρές λαχανικών: Τι μπορείς να φτιάξεις

Σαλάτα με μπρόκολο και δημητριακά

Ανάμειξε φακές με τα αγαπημένα σου σιτηρά και ψιλοκομμένα λαχανικά. Πρόσθεσε από πάνω πουρέ μπρόκολου (μπρόκολο πολτοποιημένο μαζί με μαϊντανό, λάπαθο, σχοινόπρασο, αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο και χυμό λεμονιού).

Ανακάτεψέ τα και γάρνιρε με τα φρέσκα μυρωδικά που έχεις

βάλει και στον πουρέ.

Σάντουιτς με παντζάρι και λαχανικά

Ανάμεσα σε δύο φέτες χωριάτικο τραγανό ψωμί βάλε τριμμένη φέτα, ροδέλες αγγουριού, άφθονα φρέσκα μυρωδικά, όπως κόλιανδρο ή άνηθο, και πουρέ παντζαριού (παντζάρια χτυπημένα μαζί με αλάτι, σέλερι, σπόρους

μάραθου, αλάτι, πιπέρι, λάδι και ξίδι).

Πουρές λαχανικών: Ανάμειξέ τον σε ζυμαρικά, πρόσθεσέ τον στο ψητό της κατσαρόλας ή χρησιμοποίησέ τον σαν dip για sticks λαχανικών.

Πίτσα καρότου

Όταν η ζύμη της πίτσας θα είναι μισοψημένη, κάλυψέ τη με πουρέ καρότου

(καρότο αναμειγμένο με κύμινο, κόλιανδρο, κουρκούμη, σκόνη τσίλι, αλάτι,

πιπέρι, λάδι και χυμό λεμονιού), φρέσκο κόλιανδρο, ψιλοκομμένα φρέσκα

κρεμμυδάκια, σπασμένα αμύγδαλα και μια πρασινάδα, όπως λαχανίδα, κομμένη

σε λεπτές λωρίδες. Πρόσθεσε μοτσαρέλα και ολοκλήρωσε το ψήσιμο.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i