Γάλα καρύδας: Τα οφέλη και όλα τα θρεπτικά στοιχεία του φυτικού «γάλατος»

Εκτός όλων των άλλων προνομίων του, έχει μόνο 50 θερμίδες το ποτήρι, που σημαίνει ότι μπορεί να καλύψει την ανάγκη σου για γλυκό, χωρίς να σε φορτώσει με θερμίδες και κακά λιπαρά!

11.11.2019

Γράφει: Κατερίνα Παπανικολάου

εχεις διαβασει

Γάλα καρύδας

Είναι γάλα φυτικής προελεύσεως, πλούσιο σε μαγνήσιο και μαγγάνιο. Περιέχει, αρκετή ποσότητα ασβεστίου ενώ η περιεκτικότητά του σε βιταμίνες C και Ε του προσδίδει ήπια αντιοξειδωτική δράση. Είναι πλούσιο σε ω-6 λιπαρά οξέα τα οποία είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για τον οργανισμό, αλλά και λαουρικό οξύ, λιπαρό οξύ που έχει αποδειχτεί ότι είναι αρκετά αποτελεσματικό στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος αλλά στην αντιμετώπιση πολλών παθήσεων.

Δεν περιέχει βιταμίνες, πέραν της μικρής ποσότητας C και Ε και είναι πλούσιο σε κορεσμένα λιπαρά. Το κορεσμένο λίπος που περιέχεται στο γάλα καρύδας μεταβολίζεται αμέσως και μετατρέπει το λίπος σε ενέργεια.

Διάβασε επίσης: Ποιο φυτικό γάλα να διαλέξω; Οι διαφορές ανάμεσα στο γάλα αμυγδάλου, καρύδας, σόγιας, ρυζιού

Γάλα καρύδας:  Δες ποια είναι τα οφέλη του αναλυτικά:

1. Βοηθά στη διατήρηση υγιών επιπέδων σακχάρου στο αίμα
Το γάλα καρύδας είναι μία από τις καλύτερες πηγές μαγγανίου. Το μαγγάνιο δραστηριοποιεί πολλά ένζυμα και συμμετέχει στον μεταβολισμό της γλυκόζης και του ασβεστίου. Επίσης, βελτιώνει σημαντικά τα συμπτώματα της αρθρίτιδας, μειώνοντας τη φλεγμονή.
2. Βοηθά στη διατήρηση της ελαστικότητας του δέρματος
Το γάλα καρύδας περιέχει χαλκό και βιταμίνη C, τα οποία είναι απαραίτητα για τη δύναμη, την ευελιξία και την ελαστικότητα του δέρματος.
3. Συμβάλλει στη διατήρηση υγιών και δυνατών οστών
Είναι πλούσιο σε φώσφορο. Ο φώσφορος είναι ένα μέταλλο, βασικό για την καλή λειτουργία των κυττάρων και του οργανισμού. Αποτελεί το 1% του σωματικού βάρους και μαζί με το ασβέστιο αποτελούν τα πλέον σημαντικά μέταλλα για τη φυσιολογική κατασκευή των οστών και τη διατήρηση τους σε καλή κατάσταση.
4. Μειώνει τον κίνδυνο αναιμίας
Η ανεπάρκεια σιδήρου μπορεί να αποτελέσει πηγή αναιμίας. Ένα φλιτζάνι γάλα καρύδας τη μέρα, παρέχει σχεδόν το ένα τέταρτο της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης σιδήρου.
5. Δεν παχαίνει
Πολλοί πιστεύουν ότι το γάλα καρύδας και η καρύδα γενικότερα περιέχει πολύ λίπος, κυρίως λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς της σε κορεσμένο λίπος. Ωστόσο, παρόλο που είναι πιο πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά οξέα, αυτά μεταβολίζονται ταχύτερα στο ήπαρ.
6. Βοηθά στη χαλάρωση των μυών και των νεύρων
Το γάλα καρύδας είναι μια καλή πηγή μαγνησίου, απαραίτητη για την ανακούφιση του πόνου των μυών. Επιπλέον τo μαγνήσιο εμπλέκεται στενά μαζί με το ασβέστιο στο μεταβολισμό, ενώ ρυθμίζει στον εγκέφαλο υποδοχείς που έχουν καθοριστικό ρόλο στη μνήμη και στη μάθηση.

 

Γάλα καρύδας: Τα οφέλη και όλα τα θρεπτικά στοιχεία του φυτικού «γάλατος»
7. Βοηθά στη μείωση των φλεγμονών 
Η καρύδα και το γάλα αυτής, περιέχουν σελήνιο, που είναι ένα καλό αντιοξειδωτικό. Ελέγχει τα επίπεδα των ελεύθερων ριζών στο σώμα, και έτσι βοηθά στην ανακούφιση από τα συμπτώματα της αρθρίτιδας.
8. Περιέχει ελάχιστη ζάχαρη.
Εξαιτίας της γλυκιάς του γεύσης, έχουμε την τάση να πιστεύουμε ότι τόσο το νερό καρύδας, όσο και το γάλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Στην πραγματικότητα, έχει ζάχαρη σε ποσοστό 2%.
9. Δίνει λάμψη σε δέρμα και μαλλιά
Περιέχει άφθονη βιταμίνη Ε, που ενισχύει την υγεία και τη λάμψη των μαλλιών και του δέρματος.

Διάβασε επίσης: Τόφου, κιμάς σόγιας και όλα τα νηστίσιμα υποκατάστατα μπαίνουν στο μικροσκόπιο της ειδικού

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.