Φτιάξε 7 υγιεινά πιάτα με 3 υλικά (όλα μέχρι 400 θερμίδες)!

Θέλεις ένα γεύμα που να θυμίζει σνακ ή σαλάτα, να είναι έτοιμο σε λίγα λεπτά και να σε κρατάει χορτάτη για πολύ;

shutterstock_608680355

Θέλεις oκτώ επιλογές ιδανικές για να βλέπεις έναν αγώνα μπάσκετ ή ποδοσφαίρου με τον αγαπημένο σου, με 3 υλικά η κάθε μία και λιγότερες από 400 θερμίδες; Πάμε!

Κοτόπουλο + ντομάτα + μοτσαρέλα

Κοτόπουλο + ντομάτα + μοτσαρέλα

Σε μπολάκι συνδυάζεις φιλέτο κοτόπουλο ψητό κομμένο σε κύβους, 1 1/2 κούπα ντοματίνια και 1 1/2 κούπα μοτσαρέλα. Θερμίδες 399

Πίτες με χούμους και σαλάτα

Πίτες με χούμους και σαλάτα

Προθεραμίνεις το φούρνο στους 180 βαθμούς. Ψιλοκόβεις μια πίτα ολικής άλεσης σε 8 κομμάτια και πασπαλίζεις με ελαιόλαδο. Ψήνεις σε αντικολλητικό χαρτί για 10 λεπτά μέχρι να γίνουν τραγανές. Μέσα σε μπολ σαλάτας, τοποθετείς 1/4 της κούπας χούμους με 2 κουταλιές νερό μέχρι να αποκτήσει τη σύσταση ντρέσινγκ για σαλάτα. Προσθέτεις 3 κούπες πράσινη σαλάτα και τα τσιπς πίτας και ανακατεύεις. Θερμίδες 336!

Μπριζόλα + καλαμπόκι + κόκκινη ψητή πιπεριά

Μπριζόλα + καλαμπόκι + κόκκινη ψητή πιπεριά

Σε τηγάνι που καίει ψήνεις 1 μπριζόλα μοσχαρίσια μέχρι να ροδίσει από κάθε πλευρά, όχι πάνω από 8 λεπτά συνολικά. Βράζεις 1/4 της κούπας καλαμπόκι και προσθέτεις σε αυτό 1 ψιλοκομμένη κόκκινη πιπεριά. Ρίχνεις την πιπεριά με το καλαμπόκι πάνω από την μπριζόλα. Θερμίδες 300!

Mανιτάρι πορτομπέλο+κολοκύθι+ τυρί φέτα

Mανιτάρι πορτομπέλο+κολοκύθι+ τυρί φέτα

Προθερμαίνεις το φούρνο στους 200 βαθμούς, αλύφεις ένα μανιτάρι με μια κουταλιά ελαιόλαδο. Κόβεις ένα μικρό κολοκυθάκι σε μικρά κυβάκια και ανακατεύεις μαζί με 1/3 της κούπας τυρί φέτα σε κομματάκια κι αυτή. Τοποθετείς το μείγμα μέσα στο μανιτάρι και το ψήνεις για 15 λεπτά. Θερμίδες 228!

Τορτίγια + ντομάτες + μοτσαρέλα

Τορτίγια + ντομάτες + μοτσαρέλα

Προθερμαίνεις το φούρνο στους 250 βαθμούς, τοποθετείς μια πίτα τορτίγια ολικής άλεσης σε αντικολλητικό χαρτί, πολτοποιείς 1 ντομάτα, πασπαλίζεις με ντομάτα, βασιλικό και 1/4 της κούπας μοτσαρέλα σε κομματάκια και ψήνεις για 8-10 λεπτά. Θερμίδες 270.

Σολωμός + μουστάρδα + μέλι

Σολωμός + μουστάρδα + μέλι

Salmon + honey + mustard Προθεραμίνεις το φούρνο στους 250 βαθμούς. Σε μικρό μπολάκι προσθέτεις και ανακατεύεις 1 κουταλιά μέλι, 1 κουταλιά μουστάρδα, 1 κουταλιά λάδι. Τοποθετείς το σολωμό σε ταψάκι με αντικολλητικό χαρτί, περιχύνεις με το μείγμα και ψήνεις για 8 λεπτά. Θερμίδες 280

Τόνος+λεμόνι+ρόκα

Τόνος+λεμόνι+ρόκα

Ανοίγεις μια κονσέρβα τόνου σε νερό, προσθέτεις 3 φλιτζάνια ρόκα, αλατοπιπερώνεις και περιχύνεις με χυμό από μισό λεμόνι. Θερμίδες 245!

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i