Ξέρεις από μυρωδικά; Πώς θα τα χρησιμοποιήσεις σωστά στη διατροφή σου

Ξέρεις από μυρωδικά; Η διαφορά ανάμεσα σε ένα αδιάφορο γεύμα και σε ένα μαγικό; Ο τρόπος που χρησιμοποιείς τα μυρωδικά.

16.06.2017

εχεις διαβασει

Αν δεν αξιοποιείς ήδη τα μυρωδικά όταν μαγειρεύεις, χάνεις. Γιατί; Λίγα από τα φυλλαράκια τους είναι το μόνο που χρειάζεται για να πετύχεις απίστευτη γεύση, ενώ αποτελούν και το έξυπνο τρικ για να μειώσεις το αλάτι.

Διάβασε εδώ πώς θα τα αξιοποιήσεις στο έπακρο!

Όσο πιο φρέσκα τόσο το καλύτερο

Τα μυρωδικά με μαλακά φύλλα (μαϊντανός, κόλιαντρο, άνηθος, δυόσμος, βασιλικός) είναι απαραίτητα στην κουζίνα – ιδανικά σε γλαστράκια!
Πρόσθεσέ τα σε κάθε σαλάτα για ξεχωριστό ενδιαφέρον.

Μην ξεχνάς τα αποξηραμένα

Τα αποξηραμένα μυρωδικά, π.χ. θυμάρι και δεντρολίβανο, είναι εξαιρετικά για τα μαγειρευτά φαγητά. Στο τέλος του μαγειρέματος πρόσθεσε και μια μικρή ποσότητα φρέσκων για άρωμα.

Shape tip: Προτίμησε τα αποξηραμένα για μαρινάδες, καθώς τα φρέσκα φύλλα μαυρίζουν και καίγονται στις υψηλές θερμοκρασίες.

Κόβε, αλλά μην ψιλοκόβεις

Περίμενε μέχρι την τελευταία στιγμή και μετά κόψε τα μυρωδικά με ένα κοφτερό μαχαίρι ή, ακόμα καλύτερα, με το χέρι σου.

Χρησιμοποίησε τα κοτσάνια

Τα κοτσάνια από σχεδόν όλα τα μαλακά μυρωδικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν όπως και τα φύλλα τους.

1. Πρόσθεσε ψιλοκομμένα κοτσάνια βασιλικού σε μια σάλτσα μπολονέζ.
2. Τα κοτσάνια του άνηθου ταιριάζουν σε ψαρόσουπες και ριζότο.
3. Χρησιμοποίησε τα κοτσάνια του κόλιαντρου σε stir fries, ενώ του μαϊντανού
σε μινεστρόνε και ζωμούς.
4. Σου έμειναν μερικά σκληρά κοτσάνια; Πέρνα κομματάκια αρνιού σε «σουβλάκια» από
δεντρολίβανο και άλειφε τα ψητά σου στο μπάρμπεκιου με ένα μάτσο θυμάρι.

Φύλαξέ τα σωστά.
1. Για να κρατήσεις τα ματσάκια φρέσκα μέσα στο ψυγείο, κλείσ’ τα πρώτα σε ένα πλαστικό δοχείο. Έτσι, δε θα μαραθούν γρήγορα από το ξηρό περιβάλλον της συσκευής.
2. Αν είναι φρέσκα, διατήρησέ τα όπως τα λουλούδια μέσα σε ένα ποτήρι ή σε βάζο με νερό.

«Για να έχεις πιο έντονο άρωμα από τα ξυλώδη μυρωδικά (φασκόμηλο, θυμάρι, δεντρολίβανο), βάλ’ τα λίγη ώρα κάτω από ζεστό νερό.
Η ζέστη χαλαρώνει τα φυσικά τους έλαια». – Jamie Oliver

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

σπανακόρυζο με καστανό ρύζι
Σπανακόρυζο με καστανό ρύζι: Φτιάξε την πιο εύκολη και υγιεινή συνταγή

Η μαμαδίστικη συνταγή έγινε ακόμα πιο θρεπτική για το υγιεινό ταπεράκι μας.

Θες σνακ το βράδυ; 7 σούπερ ιδέες σνακ που μπορεί να φας πριν κοιμηθείς για τη βραδινή λιγούρα
Θες σνακ το βράδυ; 7 σούπερ ιδέες σνακ που μπορεί να φας πριν κοιμηθείς για τη βραδινή λιγούρα

7 σούπερ σνακ για τη βραδινή λιγούρα, χαμηλά σε θερμίδες και ζάχαρη, αλλά γεμάτα γεύση.

αδυνάτισμα
10 στρατηγικές για αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα

Ιδού οι συνήθειες που θα υιοθετήσεις για να σε βοηθήσουν στην απώλεια βάρους.

fit woman running τρέξιμο
Μην κολλάς στις θερμίδες! Το μυστικό για αδυνάτισμα είναι (και) ΑΥΤΟ!

Βάλ’ το καλά στο μυαλό σου! Tο αδυνάτισμα θέλει το δικό του… παράλληλο πρόγραμμα: τη σωστή νοοτροπία.

διατροφή για χορτοφάγους
Διατροφή για χορτοφάγους: 4 συμβουλές για να μην πάρεις βάρος

Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να επωφεληθείς από μια χορτοφαγική διατροφή και να μην κάνεις λάθη που μπορεί να καταστρέψουν τη δίαιτα σου.

#shapegreece