Ξέρεις από μυρωδικά; Πώς θα τα χρησιμοποιήσεις σωστά στη διατροφή σου

Ξέρεις από μυρωδικά; Η διαφορά ανάμεσα σε ένα αδιάφορο γεύμα και σε ένα μαγικό; Ο τρόπος που χρησιμοποιείς τα μυρωδικά.

16.06.2017

εχεις διαβασει

Αν δεν αξιοποιείς ήδη τα μυρωδικά όταν μαγειρεύεις, χάνεις. Γιατί; Λίγα από τα φυλλαράκια τους είναι το μόνο που χρειάζεται για να πετύχεις απίστευτη γεύση, ενώ αποτελούν και το έξυπνο τρικ για να μειώσεις το αλάτι.

Διάβασε εδώ πώς θα τα αξιοποιήσεις στο έπακρο!

Όσο πιο φρέσκα τόσο το καλύτερο

Τα μυρωδικά με μαλακά φύλλα (μαϊντανός, κόλιαντρο, άνηθος, δυόσμος, βασιλικός) είναι απαραίτητα στην κουζίνα – ιδανικά σε γλαστράκια!
Πρόσθεσέ τα σε κάθε σαλάτα για ξεχωριστό ενδιαφέρον.

Μην ξεχνάς τα αποξηραμένα

Τα αποξηραμένα μυρωδικά, π.χ. θυμάρι και δεντρολίβανο, είναι εξαιρετικά για τα μαγειρευτά φαγητά. Στο τέλος του μαγειρέματος πρόσθεσε και μια μικρή ποσότητα φρέσκων για άρωμα.

Shape tip: Προτίμησε τα αποξηραμένα για μαρινάδες, καθώς τα φρέσκα φύλλα μαυρίζουν και καίγονται στις υψηλές θερμοκρασίες.

Κόβε, αλλά μην ψιλοκόβεις

Περίμενε μέχρι την τελευταία στιγμή και μετά κόψε τα μυρωδικά με ένα κοφτερό μαχαίρι ή, ακόμα καλύτερα, με το χέρι σου.

Χρησιμοποίησε τα κοτσάνια

Τα κοτσάνια από σχεδόν όλα τα μαλακά μυρωδικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν όπως και τα φύλλα τους.

1. Πρόσθεσε ψιλοκομμένα κοτσάνια βασιλικού σε μια σάλτσα μπολονέζ.
2. Τα κοτσάνια του άνηθου ταιριάζουν σε ψαρόσουπες και ριζότο.
3. Χρησιμοποίησε τα κοτσάνια του κόλιαντρου σε stir fries, ενώ του μαϊντανού
σε μινεστρόνε και ζωμούς.
4. Σου έμειναν μερικά σκληρά κοτσάνια; Πέρνα κομματάκια αρνιού σε «σουβλάκια» από
δεντρολίβανο και άλειφε τα ψητά σου στο μπάρμπεκιου με ένα μάτσο θυμάρι.

Φύλαξέ τα σωστά.
1. Για να κρατήσεις τα ματσάκια φρέσκα μέσα στο ψυγείο, κλείσ’ τα πρώτα σε ένα πλαστικό δοχείο. Έτσι, δε θα μαραθούν γρήγορα από το ξηρό περιβάλλον της συσκευής.
2. Αν είναι φρέσκα, διατήρησέ τα όπως τα λουλούδια μέσα σε ένα ποτήρι ή σε βάζο με νερό.

«Για να έχεις πιο έντονο άρωμα από τα ξυλώδη μυρωδικά (φασκόμηλο, θυμάρι, δεντρολίβανο), βάλ’ τα λίγη ώρα κάτω από ζεστό νερό.
Η ζέστη χαλαρώνει τα φυσικά τους έλαια». – Jamie Oliver

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ταϊλανδέζικη σαλάτα
Ταϊλανδέζικη σαλάτα στο φούρνο με λαχανικά! Δοκίμασέ την!

Όταν ψήσεις τα λαχανικά, η σαλάτα αποκτά βαθύτερο χρώμα αλλά και τραγανή υφή

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο

Τρέφεσαι σωστά και γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα. Αλλά για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησες με πρησμένη κοιλίτσα.

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

#shapegreece