Τυριά και θερμίδες: Ο απόλυτος οδηγός με ΟΛΑ ΤΑ ΤΥΡΙΑ και θρεπτικά στοιχεία (Διάλεξε σωστά και στη δίαιτα!)

Εδώ συγκεντρώσαμε μερικά από τα αγαπημένα μας τυριά και τα χαρακτηριστικά τους που δείχνουν πόσο υγιεινά είναι.

06.05.2020

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

Συνεργάστηκε η Δέσποινα Σωτήρου, διαιτολόγος, σύμβουλος Διατροφής

Αν και πλούσιο σε κορεσμένα λιπαρά, το τυρί προσφέρει στον οργανισμό πολλά θρεπτικά συστατικά: πρωτεΐνη, βιταμίνες Α, D, Β12, ψευδάργυρο καθώς και ασβέστιο.

Εδώ συγκεντρώσαμε μερικά από τα αγαπημένα μας τυριά και τα χαρακτηριστικά τους που δείχνουν πόσο υγιεινά είναι. Τα στοιχεία βασίζονται σε ένα υγιεινό μέγεθος μερίδας των 30 γραμμ. (το μέγεθος ενός σπιρτόκουτου).

Διάβασε επίσης: Η σωστή διατροφή το χειμώνα για να μην παίρνεις κιλά από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου!

Ξεκινάμε λοιπόν

Φέτα
75 θερμίδες, 6 γραμμ. λιπαρά, 108 mg ασβέστιο

Φτιαγμένη από πρόβειο γάλα, περιέχει μέτρια ποσότητα ασβεστίου και λιγότερες θερμίδες από το ελαφρύ τσένταρ. Είναι καλύτερη πηγή βιταμίνης D, συγκριτικά με τα τυριά από αγελαδινό γάλα, αλλά και πιο αλμυρή – μία μερίδα των 30 γραμμ. έχει το ένα πέμπτο της Συνιστώμενης Ημερήσιας Ποσότητας
ΣΗΠ) αλατιού για τις γυναίκες.

 

Δες τα υπόλοιπα τυρία στη gallery:



Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece