Δυσκοιλιότητα: 10 συμβουλές για να νιώσεις πιο ανάλαφρη από ποτέ!

Αν, μέχρι πρότινος, πίστευες ότι ο ανάλαφρός εαυτός σου είναι ένα μακρινό όνειρο, το Duphalac θα σου προσφέρει την ελευθερία που χρειάζεσαι για να νιώσεις πιο ανάλαφρη από ποτέ.

dyskoilotita istock

Δυσκοιλιότητα. Ξέρουμε πόσο ενοχλητικό είναι να απαλλαγείς από ό,τι σε βαραίνει και πόσο δύσκολο είναι να νιώσεις ανάλαφρη, όταν μάλιστα συνδυάζεται με πόνο στο στομάχι, αέρια και φούσκωμα.

Και ενώ οι περισσότεροι από εμάς θα προτιμούσαμε να μη μιλάμε για τις συνήθειές μας στην τουαλέτα, η δυσκοιλιότητα είναι ένα ζήτημα που πρέπει και μπορεί να αντιμετωπιστεί με διάφορους τρόπους.

Εάν λοιπόν δυσκολεύεσαι να αποβάλεις τα... βάρη είναι κατανοητό να αναρωτιέσαι τι μπορείς να κάνεις για να νιώσεις ανάλαφρη. Το shape.gr συγκέντρωσε όλα τα hacks για σε απαλλάξει.

1. Δοκίμασε το mindfull eating 

Η εξάσκηση στη ενσυνειδητή διατροφή (mindfull eating) είναι σχετικά εύκολη: χρειάζεται να μασάς καλά και αργά την τροφή σου και να τρως σε ήρεμο περιβάλλον με χαλαρό ρυθμό. Αυτή η προσέγγιση βοηθά στη σωστή διάσπαση της τροφής στο στόμα, διευκολύνοντας την ομαλότερη πέψη και αποτρέποντας τη δυσκοιλιότητα.

2. Διαχειρίσου το στρες 

Το χρόνιο στρες δεν επιδρά μόνον στο νευρικό σύστημα και στο ανοσοποιητικό σου αλλά και στην υγεία του πεπτικού σου συστήματος.

Εάν έχεις πολύ στρες κάνε διαλογισμό, ασκήσεις αναπνοής ή γιόγκα που θα σε ηρεμήσουν. Η διαχείριση του άγχους όχι μόνο υποστηρίζει θετικά την ψυχική σου ευεξία αλλά επίσης επηρεάζει και τη λειτουργία του σώματός σου.

3. Κατανάλωνε τροφές με καλά λιπαρά

Παρόλο που οι συστάσεις των οδηγιών δεν περιλαμβάνουν λιπαρά τρόφιμα, ωστόσο τα τρόφιμα που περιέχουν καλά, ακόρεστα λιπαρά, όπως το αβοκάντο, το βούτυρο ξηρών καρπών, οι ελιές και τα λιπαρά ψάρια (σολομός, σκουμπρί κ.λπ.) μπορούν να επιταχύνουν τα... πράγματα. Για παράδειγμα ένα φλιτζάνι αβοκάντο περιέχει 10 γραμμάρια φυτικών ινών, που μειώνουν τη δυσκοιλιότητα.

δυσκοιλιότητα
istock

4. Πίνε ζεστό νερό

Το νερό γενικά είναι σημαντικό για την ανακούφιση από τη δυσκοιλιότητα, αλλά μπορεί επίσης να αυξήσει την κινητικότητα και να μειώσει το άβολο συναίσθημα της δυσκοιλιότητας.

5. Επίλεγε τροφές με προβιοτικά

Τα προβιοτικά είναι ζωντανοί μικροοργανισμοί που παίζουν βασικό ρόλο στο πώς το σώμα σου αφομοιώνει την τροφή. Απλώς να θυμάσαι ότι χρειάζονται χρόνο να την αφομοιώσουν. Φρόντισε να καταναλώνεις τροφές πλούσιες σε προβιοτικά που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το γιαούρτι, το κεφίρ ή το ξινολάχανο.

Εκτός από το να δημιουργούν ένα υγιές πεπτικό και γαστρεντερικό σύστημα, που λειτουργεί σωστά και καταπολεμά τη δυσκοιλιότητα, συμβάλλουν στην υγεία του νευρικού συστήματος, θωρακίζουν την υγεία των οστών και ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Τέλειο;

6. Δοκίμασε τη θερμοθεραπεία

Τι μπορείς να κάνεις; Πιες ένα φλιτζάνι ζεστό νερό, περίμενε 30 λεπτά και στη συνέχεια κάνε απαλό μασάζ στο κάτω μέρος της κοιλιάς για να προσπαθήσεις να τονώσεις την περιοχή. Εάν αυτό δεν βοηθά, κάνε ένα ζεστό ντους, με το νερό να πέφτε με δύναμη στη μέση σου.

7. Μην "κρατιέσαι"

Ok, καταλαβαίνουμε ότι όταν είσαι στη δουλειά μπορεί να είναι η πιο awkward στιγμή αλλά, αν πρέπει να πας, πήγαινε στην τουαλέτα και μην κρατιέσαι. Αν κρατιέσαι για οποιονδήποτε λόγο, μπορεί να προκαλέσεις δυσκοιλιότητα. Αν αγνοείς την παρόρμηση να πας τουαλέτα, μπορεί στο τέλος να σταματήσεις να έχεις αυτό το αίσθημα.

8. Κάθισε σωστά 

Προσπάθησε να αλλάξεις τον τρόπο που κάθεσαι στην τουαλέτα. Το να σηκώνεις τα πόδια σου πιο ψηλά από το σημείο της κοιλιάς σου και να γέρνεις προς τα πίσω μπορεί να σε βοηθήσει να απαλλαγείς από τα... βάρη!

9. Ασκήσου ήπια αλλά μην το παρακάνεις

Διάφορες μελέτες αναφέρουν ότι η άσκηση θα μπορούσε να βελτιώσει τα συμπτώματα της δυσκοιλιότητας. Μάλιστα έχουν συνδέσει τον καθιστικό τρόπο ζωής με τη δυσκοιλιότητα.

Η μέτρια άσκηση, όπως το γρήγορο περπάτημα, είναι σύμμαχός σου αλλά η έντονη άσκηση όπως το τζόκινγκ θα μπορούσε να επιδεινώσει τα συμπτώματα. Φρόντισε να περπατάς τακτικά, να κολυμπάς, να κάνεις ποδηλασία για να διαπιστώσεις ποιο από αυτά θα σε βοηθήσει. 

10. Αναζήτησε τη λύση στο σιρόπι για τη δυσκοιλιότητα, το Duphalac

Το καλύτερο σου το αφήσαμε για το τέλος: το σιρόπι Duphalac είναι ένα ήπιο υπακτικό και έχει διπλή δράση: ανακουφίζει από τη δυσκοιλιότητα και ταυτόχρονα ρυθμίζει τη φυσιολογική λειτουργία του εντέρου.

Τι το κάνει αποτελεσματικό: Περιέχει τη δραστική ουσία λακτουλόζη, μία πρεβιοτική ουσία, η οποία δεν απορροφάται από τον οργανισμό. Μέσω της προσρόφησης νερού, φθάνει στο παχύ έντερο αναλλοίωτη και μαλακώνει τα κόπρανα, διευκολύνοντας έτσι την αποβολή τους. 

Η λακτουλόζη, ενισχύει τα καλά βακτήρια του εντερικού μικροβιώματος, επειδή ως πρεβιοτική ουσία χρησιμεύει για τροφή στα βακτήρια του εντέρου. Τα πρεβιοτικά είναι απαραίτητα για ένα υγιές έντερο, αφού προσφέρουν καλύτερη πεπτική υγεία και μειώνουν τα προβλήματα που σχετίζονται με διάρροια, δυσκοιλιότητα καθώς και με τη λήψη αντιβιοτικών.

Έρευνες μάλιστα υποδεικνύουν ότι τα πρεβιοτικά αυξάνουν την απορρόφηση ασβεστίου και μαγνησίου, υποστηρίζοντας την προβιοτική ανάπτυξη στο έντερο, επηρεάζοντας το ρυθμό απορρόφησης των υδατανθράκων και αυξάνοντας την απορρόφηση και βιοδιαθεσιμότητα των θρεπτικών συστατικών.

Το Duphalac είναι κατάλληλο για όλες τις ηλικίες, μπορούν ακόμη και τα παιδιά να το χρησιμοποιήσουν για ένα μήνα και περισσότερο, αλλά και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ή του θηλασμού. 

Γι' αυτό μην περιμένεις άλλο: απαλλάξου από ό,τι σε βαραίνει και νιώσε επιτέλους ανάλαφρη με τον πιο φυσικό τρόπο!

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i