Οδηγός περιποίησης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και συμβουλές διατροφής και ευεξίας

Συμβουλές και tips για να είσαι όμορφη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σου αλλά και αμέσως μετά τον τοκετό!

21.12.2018

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

μαμά μωρό μετά τον τοκετό

Η εγκυμοσύνη χαρίζει στη γυναίκα μια πρωτόγνωρη λάμψη. Εκμεταλλεύσου τη για να δείχνεις ακόμα πιο όμορφη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, φροντίζοντας ή και “κακομαθαίνοντας” λίγο παραπάνω τον εαυτό σου.

Τι θα χρειαστείς για να είσαι όμορφη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Ένα έξυπνο διατροφικό πλάνο

Να τρως γενναίες ποσότητες τροφίμων με μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, όπως οι φράουλες, το μπρόκολο, το σταφύλι και η ντομάτα, για έχεις πάντα υγιές και ελαστικό δέρμα χωρίς δυσχρωμίες και πανάδες. Οι τροφές που είναι πλούσιες σε ψευδάργυρο, όπως το τζίντζερ, το τυρί και τα προϊόντα ολικής αλέσεως, μπορεί να αποτρέψουν τη δημιουργία ραγάδων.

Bonus tip: Στις αρχές της εγκυμοσύνης το αφέψημα από τζίντζερ μπορεί να βοηθήσει να αμβλυνθούν τα συμπτώματα της ναυτίας.

Σωστή ενυδάτωση

 Εσύ και το μωρό σου χρειάζεστε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό σε καθημερινή βάση. Εναλλακτικά πιες χυμούς από φρούτα και λαχανικά και πράσινο τσάι.

Κρέμες και μασάζ

Να φοράς σουτιέν με ενίσχυση από τη στιγμή που θα μάθεις ότι είσαι έγκυος. Κάνε μασάζ με μια κρέμα σώματος στην κοιλιά και στο στήθος, στους μηρούς και τους γοφούς, δύο φορές την ημέρα, αμέσως μετά το μπάνιο ή το ντους. Χρησιμοποίησε μια κρέμα με βιταμίνη Ε. Ιδανικό για καθημερινό μασάζ είναι και το λάδι της ελιάς. Καλό είναι να συμβουλευτείς το γιατρό σου για τις σωστές τεχνικές μασάζ.

 Πρόληψη των ραγάδων

Στο δεύτερο μισό της εγκυμοσύνης, καθώς το μωρό μεγαλώνει και το δέρμα σου τεντώνει, οι ραγάδες, αυτές οι ανεπιθύμητες κόκκινες γραμμές, μπορεί να εμφανιστούν χαμηλά στην κοιλιά σου, στους μηρούς τους γοφούς, στο στήθος και τα χέρια. Ο έλεγχος του βάρους και το υγιές δέρμα μπορούν να μειώσουν την ένταση των ραγάδων. Επίσης, η καθημερινή χρήση κρέμας μπορεί να τις βοηθήσει να μειωθούν.

Μετά τη γέννηση του μωρού

Εξαιτίας των ορμονικών αλλαγών, το σώμα σου δεν είναι και στην καλύτερη φόρμα. Δώσε χρόνο στον εαυτό σου: μπορεί να χρειαστεί και ένας ολόκληρος χρόνος για να επανέλθει το σώμα σου στη φυσιολογική του κατάσταση. Για να επανέλθει ο σώμα σου, να νιώθεις ευεξία και να έχεις καλή διάθεση θα πρέπει ταυτόχρονα και συστηματικά να:

  • Ακολουθήσεις μια υγιεινή διατροφή.
  • Αποφύγεις την καθιστική ζωή.
  • Εφαρμόσεις κάποια τοπική αγωγή για περισσότερη σύσφιγξη και μείωση της όψης του «φλοιού πορτοκαλιού».
  • Κάνεις απαλό μασάζ στο σώμα σου με λάδι ελιάς και αμυγδαλέλαιο.
  • Κοιμάσαι τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα.

Τι να τρως μετά τον τοκετό: Για να γεμίσεις ενέργεια και να επανέλθεις στα κιλά σου

Σεξ μετά τον τοκετό: Μπορεί να είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ από πριν;

Θέλεις μια μικρή βοήθεια για χάσεις τα κιλά της εγκυμοσύνης;

Αύξησε τη φυσική δραστηριότητα

Όταν είσαι έτοιμη, κάνε ασκήσεις με βάρη για να δυναμώσεις

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

#shapegreece