H προπόνηση με TRX για γράμμωση και κάψιμο λίπους γρήγορα!

Το πρόγραμμα διαρκεί μόλις 17 λεπτά.

21.05.2020

εχεις διαβασει

H προπόνηση με TRX για γράμμωση και κάψιμο λίπους γρήγορα!

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer.

Αν έχεις κάνει ή έχεις δει TRX στην πράξη, ξέρεις πως δεν είναι αστείο. Οι κρεμασμένοι ιμάντες αυξάνουν την αντίσταση του βάρους του σώματος αξιοποιώντας τη βαρύτητα και καθιστούν κάθε επανάληψη μια πρόκληση ισορροπίας. Αυτή η συνεχής προσπάθεια να σταθεροποιηθείς πολλαπλασιάζει τους μυς που ασκούνται μαζί μ’ εκείνους που έχεις στόχο να γυμνάσεις με την κάθε άσκηση.

Συνδύασε όλα αυτά με την ταχύτητα και όχι απλώς θα δεις γράμμωση, αλλά και θα κάψεις λίπος στο μισό χρόνο. Μπορείς να εκτελέσεις πολύ πιο δυνατά μια βασική άσκηση, όπως η «σανίδα», όταν την κάνεις με τα χέρια και τα πόδια σου στους ιμάντες αντί στο πάτωμα, «επειδή χρησιμοποιείς περισσότερους μυς, ειδικά του κορμού, για να εμποδίσεις το σώμα σου να αιωρείται» επισημαίνει η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer.

trx1

Η επιστήμη το αποδεικνύει: Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Human Movement Science διαπιστώθηκε πως οι κοιλιακοί ενεργοποιήθηκαν κατά 184% περισσότερο κατά τη διάρκεια ενός push-up στον αέρα (με τα χέρια στους κρεμασμένους ιμάντες και τα πόδια επάνω σε μια πλατφόρμα) συγκριτικά με ένα κλασικό, ενώ ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του κεντρικού Λάνκασιρ στην Αγγλία ανακάλυψαν πως η «σανίδα» σε ιμάντες εμπλέκει τους μυς του six-pack πολύ περισσότερο από τη συνηθισμένη εκδοχή της.

Δοκίμασε αυτή τη (μόλις) 17 λεπτών προπόνηση της Joselynne Boschen, TRX instructor στο Λος Άντζελες.

Tip: Αν θέλεις να κάνεις τις ασκήσεις λίγο πιο εύκολες, στήριξε τις παλάμες σου στο πάτωμα ή άνοιξε τα πόδια σου περισσότερο.

Δες την προπόνηση στη σελίδα 2.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece