Πρόγραμμα hiit προπόνησης στο σπίτι από τη Χριστίνα Μαυρίδου

Τέσσερις ασκήσεις για να κάψεις λίπος και να χάσεις πόντους.

Πώς επηρεάζει η άσκηση το δέρμα μας; Ποιες είναι καλές, κακές και οι μη υπολογίσιμες αλλαγές που θα συμβούν στο δέρμα σου όταν ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι;

Είσαι σπίτι και θέλεις να κάνεις ένα δυναμικό και αερόβιο πρόγραμμα (HIIT) για να ιδρώσεις και να κάψεις θερμίδες και λίπος, στο σπίτι σου και χωρίς εξοπλισμό;

Πρόγραμμα hiit προπόνησης στο σπίτι από τη Χριστίνα Μαυρίδου - εικόνα 1

Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής και personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου σου δείχνει στο παρακάτω βίντεο ένα super πρόγραμμα με 4 ασκήσεις, οι οποίες θα σου γυμνάσουν όλο το σώμα, θα αυξήσουν τους παλμούς σου, θα κάψεις λίπος και θα χάσεις πόντους και κιλά!

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

Warm-up

1) Skater - Jump Side Lunges 30”

15” rest

2) Jump Squats 30”

15”rest

3) Spider - Jump Lunge 30”

15” rest

4) Jump on hands 30”

15”rest

2-4 rounds

Stretching

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i