Άσκηση στην προεμμηνόπαυση: Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό;

Ποια είναι η ιδανική άσκηση για γυναίκες που βρίσκονται στην προεμμηνόπαυση;

smiling-mature-sporty-woman-picture-id1040307906

Από τη Λευκοθέα Καβρουλάκη, σύμβουλο ευεξίας και υγείας, MSc  «Μοριακή φυσιολογία της άσκησης» της Ιατρικής Σχολής Αθηνών (megagym.gr)

Το να επιλέξεις την προπόνηση που σου ταιριάζει σε κάθε φάση της ζωής σου είναι το 50% της επιτυχίας! Να έχεις, επίσης, στο μυαλό σου ότι η άσκηση που σου ταιριάζει και σε διασκεδάζει –γιατί κι αυτό είναι απαραίτητο– σήμερα μπορεί να είναι διαφορετική από εκείνη που θα επιλέξεις αύριο! Aν, λοιπόν, βρίσκεσαι στην προεμμηνόπαυση τι γυμναστική θα μπορούσες να κάνεις;

Διάβασε επίσης: Η διατροφή στην προεμμηνόπαυση & οι βιταμίνες και τα συστατικά που χρειάζεσαι

Διάβασε επίσης: Αυτά είναι τα πρώτα συμπτώματα της προεμμηνόπαυσης

Τι προπόνηση να κάνεις αν είσαι στην προεμμηνόπαυση;

Η εμμηνόπαυση είναι ένας φυσιολογικός σταθμός στη ζωή μας. Γι’ αυτό και δεν πρέπει να είναι μια περίοδος που θα σε τρομάζει ή θα σε αγχώνει, ειδικά αν κάνεις τις σωστές κινήσεις λίγο πριν και κατά τη διάρκειά της. Και η άσκηση στην εμμηνόπαυση είναι μία από αυτές. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι το Pilates είναι η ιδανική άσκηση για γυναίκες που βρίσκονται σε εμμηνόπαυση, καθώς έχει αποδειχθεί ότι δυναμώνει τα οστά και τους μυς. Παράλληλα, ανακουφίζει από τους πόνους στη μέση και στον αυχένα, ευθυγραμμίζει τη σπονδυλική στήλη και αποκαθιστά χρόνιους τραυματισμούς. Επιπλέον, αν η συγκεκριμένη μέθοδος προσαρμοστεί στις ατομικές ανάγκες του καθενός, βελτιώνει τη λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος ενόψει μείωσης των οιστρογόνων.

Διάβασε επίσης: Απώλεια βάρους και λίπους μετά τα 40: Οι κανόνες και η δίαιτα για γυναίκες 40+ από τη διαιτολόγο Αμαλία Γιωτοπούλου

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i