Οι ασκήσεις που χρειάζεσαι για γραμμωμένο σώμα με καμπύλες (όπως της Scarlett Johansson)

Ο personal trainer της ηθοποιού αποκαλύπτει τις ασκήσεις που κάνει για θηλυκό και δυνατό κορμί.

Οι ασκήσεις που χρειάζεσαι για γραμμωμένο σώμα με καμπύλες (όπως της Scarlett Johansson)

Δεν είναι εύκολο να είσαι Avenger. Ή μητέρα μιας 3χρονης κόρης. Σύμφωνα με το Don Saladino, το go-to προπονητή της Scarlett Johansson, τα workouts της πρέπει να είναι σύντομα – πότε, άλλοτε, να βρει ελεύθερο χρόνο; Εκτός των άλλων, υπάρχει καλύτερο κίνητρο από το να υποδυθείς μια ηρωίδα μέσα σε ένα lycra, εφαρμοστό κοστούμι;

«Απλά μπαίνει μέσα και κάνει ό,τι πρέπει να κάνει» λέει ο fitness guru και ιδιοκτήτης του διάσημων γυμναστηρίων Drive 495 και Drive 443, στη Νέα Υόρκη. Παρεμπιπτόντως, ο Don έχει πελάτες και τη Blake Lively και τον Ryan Gosling #enoughsaid.

«Αυτό είναι ένα workout που χρησιμοποιώ με μερικούς πελάτες μου που δεν έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο, ωστόσο τους κάνει να καίνε πολλές θερμίδες και να γίνονται δυνατοί» λέει.

«Η Scarlett είναι μητέρα και το να έρχεται εδώ κάθε μέρα και να ασκείται πολύ σκληρά δεν θεωρώ πως είναι υπεύθυνο. Όλο αυτό έχει επιτυχία γιατί κάθε μέρα κοιτάω ποιες είναι οι ανάγκες της. Δεν κάνουμε απλά μια διαλειμματική προπόνηση και τέλος» εξηγεί.

Αλλά ας περάσουμε στις λεπτομέρειες: Μάθε ποιες είναι οι 5 ασκήσεις στις οποίες «ορκίζεται» ο trainer της Johansson!

«Θα πρότεινα 3-5 γύρους των παρακάτω ασκήσεων, ανάλογα με το χρόνο που έχεις. Θα τελειώσεις πολύ γρήγορα» υπόσχεται.

1. Split squats (x10 επαναλήψεις σε κάθε πόδι)

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i