Ψαλιδάκια σε μπάλα | Η άσκηση που καίει το κοιλακό λίπος

Ήρθε η ώρα να κάψεις το κοιλιακό λίπος κάνοντας ψαλιδάκια σε μπάλα!

γυναίκα κάνει ψαλιδάκια σε μπάλα istock

Τα ψαλιδάκια σε μπάλα είναι η αγαπημένη μας άσκηση και σίγουρα θα γίνει και δική σου, γιατί όχι μόνο είναι αποτελεσματική, αλλά και απλή ταυτόχρονα.

"Προσθέτοντας μια μπάλα στην άσκηση, διαταράσσεις την ισορροπία του σώματός σου, πράγμα που σημαίνει ότι οι κοιλιακοί σου μύες πρέπει να δουλέψουν περισσότερο για να ελέγξουν την κίνησή σου" εξηγεί η Άντρια Λέι Ρότζερς, δασκάλα πιλάτες και συγγραφέας του Quick Sculpt Pilates.

Ενσωμάτωσέ τη στο πρόγραμμα γυμναστικής σου 3 με 4 φορές την εβδομάδα και μέχρι το τέλος του μήνα οι κοιλιακοί σου θα είναι δυνατοί και αγνώριστοι!

Τα ψαλιδάκια γίνονται, συνήθως, με τα πόδια σηκωμένα από το πάτωμα και με εναλλασσόμενες κινήσεις με το ένα πόδι να σηκώνεται στον αέρα και το άλλο να έρχεται κοντά στο έδαφος. Η άσκηση θυμίζει την κίνηση του ψαλιδιού. Αν είσαι αρχάρια, δοκίμασέ τη χωρίς την μπάλα. Δες εδώ την άσκηση χωρίς τη μπάλα:

 

Ψαλιδάκια σε μπάλα: Η άσκηση που καίει το λίπος στην κοιλιά

Η άσκηση αυτή γυμνάζει τους κάτω κοιλιακούς, τον πυρήνα και τα πόδια.

  • Ξάπλωσε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα και τα πέλματά σου στο πάτωμα. Τοποθέτησε στο ύψος της μέσης σου μια μικρή μπάλα γυμναστικής. Τα χέρια σου πρέπει να είναι σε έκταση παράλληλα με το σώμα σου.
  • Σήκωσε τα πόδια σου, πάνω από τους γοφούς, και ξεκίνα τα ψαλιδάκια όπως στο βίντεο.

Οδηγίες για την άσκηση

θα χρειαστείς: μια μπάλα 20 εκατοστών

Κάνε: 2 σετ των 12 με 16 επαναλήψεων.

Δυσκόλεψέ το: Αύξησε την απόσταση ανάμεσα στα πόδια σου και/ή κάνε 3 σετ.

Δύο ασκήσεις με μπάλα για να γυμνάσεις όλο το σώμα σου

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i