Η «μαγική» βιταμίνη Β κάνει καλό στο δέρμα σου, αλλά ξέρεις πώς;

Οι βιταμίνες είναι το μυστικό όπλο για υγεία, εσωτερική και εξωτερική, σε όλο σου το σώμα.

beautiful-woman-with-makeup-picture-id872604744 Credit:CoffeeAndMilk

Η βιταμίνη Β3, ή νιασιναμίδη, έγινε πιο δημοφιλής τα τελευταία χρόνια καθώς έγιναν γνωστές οι ισχυρές αντιγηραντικές της ιδιότητες.

Όταν εφαρμόζεται τοπικά, η βιταμίνη Β3 είναι ενυδατική και αντιφλεγμονώδης. Επίσης φωτίζει το δέρμα και εξομαλύνει τον τόνο του.

Τι άλλο προσφέρει; Ενισχύει την ελαστικότητα της επιδερμίδας, οπότε είναι ιδανική επιλογή σου αν δεν έχεις κοιμηθεί αρκετά και χρειάζεσαι μια βοήθεια για να δείχνεις φρέσκια και ξεκούραστη.

Διάβασε επίσης: 7 ενδείξεις ανεπάρκειας σε βιταμίνη B12 στις γυναίκες

Η βρόμη, το ρύζι, τα αβγά και οι μπανάνες περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μεταξύ άλλων βιοτίνη, ένα βασικό συστατικό για την ανάπτυξη των κυττάρων των νυχιών, του δέρματος και των μαλλιών.

Η ανεπάρκεια των βιταμινών Β από τη διατροφή σου μπορεί να προκαλέσει δερματίτιδα ή τριχόπτωση. Πιο συγκεκριμένα, η βιταμίνη Β3 όταν την προσλαμβάνεις από τη διατροφή σου, μπορεί να προσφέρει σημαντική προστασία στο δέρμα σου.

Ορισμένες έρευνες, μάλιστα, έχουν δείξει πως μπορεί να μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο του δέρματος. Πρόσθεσε στη διατροφή σου γαλοπούλα, μανιτάρια, αρακά, κοτόπουλο, φιστίκια, ηλιόσπορους, αβοκάντο και τόνο.

Διάβασε επίσης: Οι καλύτερες 15 τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β12

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i