Aιμορροΐδες: Ανακούφιση από τον πόνο με 5 τρόπους

Αν υποφέρεις κι εσύ, υπάρχει τρόπος να ανακουφιστείς φυσικά, χωρίς φάρμακα, μόνο με την αλλαγή μερικών απλών συνηθειών.

woman-in-toilet-picture-id485092464

Συνεργάστηκε ο Αλέξανδρος Φραγκουλίδης, γαστρεντερολόγος.

Οι αιμορροΐδες αποτελούν πηγή προβλημάτων για μεγάλο αριθμό ανθρώπων. Είναι απαραίτητες γιατί συμβάλλουν στον έλεγχο του εξόδου των κοπράνων κατά την αφόδευση. Όταν προκαλούν συμπτώματα (πρήξιμο, πόνο, φαγούρα, αιμορραγία), τότε χρησιμοποιούμε τον όρο “αιμορροΐδοπάθεια”, επισημαίνει ο Αλέξανδρος Φραγκουλίδης, γαστρεντερολόγος. Οι παράγοντες που φαίνεται να προδιαθέτουν και να αυξάνουν τον κίνδυνο είναι: δυσκοιλιότητα, καθιστική ζωή, παχυσαρκία, βαριά εργασία που συντελεί στην αύξηση της ενδοκοιλιακής πίεσης, ορθοστασία, εγκυμοσύνη/ τοκετός, ελλιπής υγιεινή της πρωκτικής περιοχής. Μάθε πώς μπορείς να ανακουφιστείς από τα ενοχλητικά συμπτώματα.

1. Υδροθεραπεία

Το χλιαρό νερό θα σου φανεί ιδαίτερα καταπραϋντικό. Κάνε αρκετά χλιαρά μπάνια για 10 λεπτά για να χαλαρώσουν οι μύες του πυελικού εδάφους. Απόφευγε το πλύσιμο με κρύο ή καυτό νερό.

2. Φάε περισσότερες φυτικές ίνες

Εάν έχεις δυσκοιλιότητα, εμπλούτισε τη διατροφή σου με περισσότερα φρούτα, δημητριακά, λαχανικά και ψωμί ολικής αλέσεως. Μην ξεχνάς μαζί με τις φυτικές ίνες να πίνεις πολύ νερό: μαλακώνει τα κόπρανα διευκολύνοντας την αποβολή τους και έτσι μειώνεται η πίεση και το σφίξιμο.

3. Ασκήσου ήπια

Η ήπια άσκηση προλαμβάνει τη δυσκοιλιότητα και βελτιώνει την κυκλοφορία. Επιπλέον, βοηθά στη μείωση του βάρους, αφού τα περιττά κιλά προκαλούν υπερβολική πίεση στο κάτω μέρος του σώματος. Περπάτημα, τρέξιμο, κολύμβηση είναι ιδανικά. Απόφυγε την ποδηλασία και την άσκηση με βάρη.

4. Προσοχή στην εγκυμοσύνη

Οι αιμορροΐδοπάθεια είναι ένα πολύ συχνό σύμπτωμα της εγκυμοσύνης και συνήθως προκύπτουν μετά τον τοκετό. Ένα τρικ που θα σε ανακουφίσει: κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ξάπλωνε πλάγια προς τα αριστερά προκειμένου να μην πιέζεις με τη στάση του σώματός σου τις φλέβες που διαπερνούν τις αιμορροϊδες, επιβαρύνοντας το πρόβλημα.

5. Μην ξεχνάς

Απόφευγε να φοράς στενά παντελόνια, στενά εσώρουχα και να αναστέλλεις την ανάγκη για κένωση.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i