Διάβασε σε μόλις 5 λεπτά τους 10 τρόπους να καταπολεμήσεις το άγχος

Μάθε εδώ πώς θα καταπολεμήσεις το άγχος – εύκολα και απλά.

24.06.2019

εχεις διαβασει

Από τη Σύλβα Σαραφίδου, ψυχολόγο, MSc, AKC, υποψήφια διδάκτωρ, (www.ideaspsychology.com).

Έχεις άγχος; Δεν είσαι η μόνη. Η ουσία όμως είναι ότι μπορείς να κάνεις κάτι γι’ αυτό. Ανακάλυψε εδώ -και δοκίμασε- 10 πράγματα που μπορείς να κάνεις για να καταπολεμήσεις το άγχος σου: Από τα πιο «αυτονόητα» μέχρι αυτά που ίσως δεν έχεις σκεφτεί.

#1

Μία ευχάριστη δραστηριότητα (ό,τι αγαπάς και ό,τι σου αρέσει). Ακόμη κι αν δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο, αφιέρωσε λίγο για τον εαυτό σου.

#2

Μία βόλτα στην φύση. Η επαφή με τη φύση ηρεμεί το νου και καθαρίζει την σκέψη. Εάν δεν υπάρχει φύση τριγύρω διάλεξε κάποιο πάρκο με πράσινο.

#3

Γυμναστική. Κάθε μορφή φυσικής δραστηριότητας βοηθά να βγάλεις τη συσσωρευμένη ενέργεια από μέσα σου, αποσπά την προσοχή σου και σε βοηθά να ηρεμήσεις ψυχικά και σωματικά.

#4

Μόλις πέντε λεπτά διαλογισμού. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι οργανωμένο. Σκέψου απλά για λίγα λεπτά όλα όσα σε κάνουν χαρούμενη και ευγνώμων σήμερα, όλα όσα έχεις κατακτήσει ως τώρα, όλα αυτά που σε κινητοποιούν.

#5

Κάνε ένα μικρό δώρο στον εαυτό σου. Μπορεί να είναι κάτι τόσο απλό όσο μια σοκολάτα. Δες το όμως σαν μια επιβράβευση για την προσπάθεια που καταβάλεις καθημερινά και ιδιαίτερα στις πιο δύσκολες φάσεις της ζωής σου.

Διάβασε επίσης: 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο

Διάβασε επίσης: 30 τρόποι για να είσαι πάντα δημιουργική

#6

Πάρε μολύβια και άρχισε να ζωγραφίζεις. Όσοι το κάνουν έχουν να λένε πόσο δημιουργική και χαλαρωτική είναι αυτή η δραστηριότητα.

#7

Βγες με φίλους! Ακόμη κι αν δεν προλαβαίνεις, πάρε τηλέφωνο την κολλητή σου για να τα πείτε. Θυμήσου ότι δεν χρειάζεται να συζητήσεις τα όσα σε αγχώνουν, μπορείς να μιλήσεις για άλλα ευχάριστα θέματα – ή να τη ρωτήσεις τα δικά της νέα.

#8

Βάλε μουσική ή/και τραγούδησε δυνατά. Χόρεψε, τραγούδησε χωρίς να σε νοιάζουν τυχόν παραφωνίες, διασκέδασέ το. Μετά από μερικά λεπτά θα νιώθεις άλλος άνθρωπος!

#9

Φτιάξε τη δική σου «χαρούμενη λίστα». Μπορεί να είναι κατάλογος πραγμάτων που θέλεις να αγοράσεις, λίστα από μέρη που θέλεις να ταξιδέψεις ή στόχοι για το μέλλον. Το να τα φέρεις στο μυαλό σου και να τα καταγράψεις θα σε γεμίσει θετική διάθεση.

#10

Κάνε υπομονή! Να θυμάσαι ότι το άγχος είναι μια κατάσταση που περνάει, το έντονο άγχος δεν μπορεί να παραμείνει μέσα σου για πολλές ώρες. Βοηθά να το έχεις αυτό κατά νου τη στιγμή που συμβαίνει και θα διαπιστώσεις πως με λίγη υπομονή και επιμονή, το άγχος θα υποχωρήσει.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece