Δοκίμασε αφέψημα από κύμινο, κόλιαντρο και μάραθο για τις εξάψεις πριν την εμμηνόπαυση

Αν βρίσκεσαι στην περίοδο εκείνη λίγο πριν την εμμηνόπαυση ή αν βιώνεις τα σημάδια της ήδη, οι εξάψεις αποτελούν κατάσταση η οποία σε ταλαιπωρεί.

shutterstock_181675301 By Image Point Fr

Υπολογίζεται μάλιστα πως 3 στις 4 γυναίκες, ταλαιπωρούνται από εξάψεις, ειδικά στην φάση της εμμηνόπαυσης.

Όπως φαίνεται οι εξάψεις αποτελούν δυσλειτουργία των θερμορυθμιστικών κέντρων, λόγω της διαταραχής των επιπέδων των οιστρογόνων.

Οι εξάψεις χαρακτηρίζονται από την εμφάνιση έντονης θερμότητας, ειδικά στο στήθος, η οποία  όμως επεκτείνεται στο λαιμό ή και στο πρόσωπο και μπορεί να περιλαμβάνει ταχυπαλμία, ερυθρότητα του δέρματος αλλά και εφίδρωση.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Τροφές με φυτοοιστρογόνα: Ποιες είναι οι καλύτερες πηγές, πώς βοηθούν στην εμμηνόπαυση και τι να προσέχεις

Πέραν της αντιμετώπισης με οιστρογόνα, μπορείς να ανακουφιστείς από τις εξάψεις που σε ταλαιπωρούν με αφέψημα από κύμινο, κόλιαντρο και μάραθο.

Εκτέλεση:

Βάλε από 1 κ.γ. σπόρους κύμινου, κόλιαντρου και μάραθου σε 1 λίτρο βραστό νερό. Μετάφερε το αφέψημα σε ένα θερμός και πιες το κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Αυτή είναι μια θεραπεία της αγιουρβέδα και θεωρείται πως βελτιώνει τον ύπνο και την πέψη, ενώ μειώνει την αίσθηση παλμών, τις εξάψεις και το άγχος.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

ΔΙΑΤΡΟΦΗ Παρ, 17 Σεπ 2021

Οι κανόνες για το μεσημεριανό που δεν παχαίνει (οι τροφές, οι σος σαλάτας και τι θα φας έξω)

Το µυστικό για αδυνάτισµα, ενέργεια και καλή διάθεση είναι να τρως αρκετή ποσότητα από τα σωστά φαγητά. Γι’ αυτό ρωτήσαµε σεφ, διαιτολόγους και γυµναστές για να µας αποκαλύψουν δηµιουργικές, υγιεινές ιδέες για το καλύτερο µεσηµεριανό που δεν παχαίνει.

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i