Πού οφείλεται ο πόνος στην πλάτη; Ανακάλυψε 4 πιθανές αιτίες

Αυτές οι τέσσερις αιτίες είναι οι πλέον συνήθεις ύποπτοι όταν "χτυπάει" ο πόνος στην πλάτη. Μάθε πώς θα τις εξουδετερώσεις.

woman-back

Ένας αρκετά εύκολος τρόπος για να αποφύγεις τον πόνο στην πλάτη είναι να αρχίσεις να αποφεύγεις τις πιο συνηθισμένες από τις αιτίες που τον προκαλούν και να προσπαθήσεις να καταλάβεις τι είναι αυτό που αυξάνει τις πιθανότητές σου για τραυματισμό. Θέλεις ένα παράδειγμα; Η καθιστή θέση όλη τη μέρα στο γραφείο ασκεί περισσότερη πίεση στην πλάτη σου απ' όσο πιστεύεις, σύμφωνα με τον Jay Khanna, MD, ορθοπεδικό χειρουργό σπονδυλικής στήλης στην Ιατρική Σχολή του Johns Hopkins. Να τι πρέπει να αποφύγεις εάν θέλεις να μην κάνει ξανά την εμφάνισή του ο πόνος στην πλάτη:

Να σηκώνεις βάρη

Αντί να κρατάς την τσάντα σου στο χέρι ή να την περνάς στον έναν ώμο, προτίμησε μία τσάντα με μακρύ λουρί που θα φοράς χιαστί. Έτσι μειώνεται το βάρος και η ένταση που ασκείται στον ένα σου ώμο. Γενικά, όμως, σκέψου το περιεχόμενο της τσάντας σου και τι θα μπορούσες να αφαιρέσεις ώστε να μην είναι τόσο βαριά.

Να κάθεσαι πολλές ώρες

“Η καθιστή θέση ασκεί περισσότερη πίεση στην πλάτη απ' ότι η όρθια”, τονίζει ο Dr. Khanna. Χρησιμοποίησε ένα μαξιλάρι που θα στηρίζει τη μέση σου αν κάνεις καθιστική εργασία και προσπάθησε να σηκώνεσαι κάθε μισή ώρα και να κάνεις μερικά βήματα.

Να καπνίζεις

Σύμφωνα με Φινλανδική έρευνα του 2010, ο πόνος στην πλάτη εμαφνίζεται πιο συχνά στους καπνιστές! Οι γιατροί δεν είναι ακόμη σίγουροι γιατί συμβαίνει αυτό, μία θεωρία όμως είναι πως με το κάπνισμα μειώνεται η αιμάτωση της σπονδυλικής στήλης.

Να φοράς λάθος παπούτσια

Τα ψηλοτάκουνα παπούτσια κάνουν την πλάτη σου να καμπυλώνει με λάθος τρόπο. Τα ίσια, από την άλλη, μπορεί να μην σου προσφέρουν τη σωστή υποστήριξη. Αν φοράς τα παπούτσια σου πολλές ώρες συνεχόμενα τη μέρα, προτίμησε ένα τακούνι των 4-5 εκατοστών.

Δες εδώ ποια είναι η καλύτερη άσκηση που μπορείς να κάνεις για να δυναμώσεις τους μυς στην πλάτη σου!

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i