Προσπαθείς να κάνεις μωρό; Ιδού η διατροφή που ευνοεί τη γονιμότητα

Είσαι στην διαδικασία που επιθυμείς διακαώς να αποκτήσεις το δικό σου παιδί; Ιδού η διατροφή που ευνοεί τη γονιμότητα για να την ακολουθήσεις.

shutterstock_551797435 Photomaxx

Σύμφωνα με τη Francesca Naish, συν-συγγραφέα του The Natural Way to Better Babies, ο τρόπος ζωής και η δια τροφή έχουν επίδραση στη γονιμότητα.

▶ Απόφυγε ή περιόρισε την κατανάλωση προϊόντων που περιέχουν λευκό αλεύρι ή ζάχαρη.

«Ένα μεγάλο ποσοστό βιταμινών και μετάλλων χάνονται με την επεξεργασία για την παρασκευή του λευκού αλευριού και της ζάχαρης. Κατά συνέπεια, όταν καταναλώνουμε επεξεργασμένα προϊόντα, ο οργανισμός μας παίρνει αυτά τα συστατικά από τα αποθέματά του, καθώς είναι απαραίτητα για το μεταβολισμό των υδατανθράκων» εξηγεί η ειδικός.

Άλλες τροφές που θα πρέπει να αποφύγεις ή να μειώσεις είναι τα κορεσμένα λιπαρά και τα τηγανητά, τροφές που περιέχουν πολλά συντηρητικά, το αλάτι, τον καφέ και το τσάι.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Ανδρική γονιμότητα: Οι τροφές και τα συμπληρώματα που βελτιώνουν το σπέρμα

Η Francesca Naish συστήνει μια διατροφή βασισμένη σε δημητριακά ολικής, φρούτα και λαχανικά και πηγές άπαχης πρωτεΐνης με έμφαση στους ξηρούς καρπούς, στα όσπρια και τα ψάρια. Είναι σημαντικό να έχει ο οργανισμός σου επάρκεια σε βιταμίνες και μέταλλα, κυρίως στη Β12.

«Η βιταμίνη Β12 είναι σημαντική για το σχηματισμό και την ανάπτυξη των ερυθρών αιμοσφαιρίων» εξηγεί η Janella Purcell, συγγραφέας του Elixir - How to Use Food as Medicine.

«Είναι σημαντικό τόσο για τη γονιμότητά σου όσο και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης – το κάπνισμα, το αλκοόλ, ο καφές, το άγχος ή προβλήματα με το συκώτι σχετίζονται με την ανεπάρκεια σε βιταμίνη Β12».

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i