Πόνος στην πλάτη – μήπως φταίει η τσάντα σου; Διάβασε εδώ τα 3 tips του ειδικού

Σε ακολουθεί παντού ένας πόνος στην πλάτη ή στον αυχένα; Σκέψου μήπως ο «ένοχος» είναι η τσάντα σου!

21.01.2019

εχεις διαβασει

γυναίκα τσάντα πόνος στην πλάτη υγεία

Ευχαριστούμε τον Άρη Ντούρσια, ορθοπεδικό

Αν ο πόνος στην πλάτη είναι μέρος της καθημερινότητάς σου, κοίταξε… κριτικά την τσάντα σου. Η πολύ βαριά τσάντα και η λάθος λαβή μπορεί να προκαλέσει πόνους στην πλάτη, στο λαιμό και τους ώμους. Προφύλαξε τη σπονδυλική σου στήλη με αυτές τις κινήσεις.

Πώς θα αποφύγεις τον πόνο στην πλάτη;

Βρες το σωστό σχήμα τσάντας

«Μία μεγάλη τσάντα με λεπτά λουράκια μπορεί να επηρεάσει τα νεύρα του αυχένα και της πλάτης» τονίζει ο ορθοπεδικός Άρης Ντούσιας. Προτίμησε μια ελαφριά τσάντα ταχυδρόμου, με πλατιά λουριά, ώστε να κατανέμεται το βάρος ομοιόμορφα.

Διάβασε επίσης: Πόνος στον αυχένα, στη μέση, στον ώμο, στο μέσο της πλάτης: Να η σωστή αντιμετώπιση για κάθε πόνο στην πλάτη

Διάβασε επίσης: Η άσκηση που πρέπει να δοκιμάσεις για δυνατή πλάτη

Μόνο τα απαραίτητα

«Οι περισσότερες γυναίκες παραγεμίζουν την τσάντα τους με αντικείμενα που σπανίως χρησιμοποιούν» επισημαίνει ο ειδικός. Άφησε το μπουκαλάκι νερό και το νεσεσέρ με τα make-up στο γραφείο σου ή στο αυτοκίνητο αντί να τα κουβαλάς όλη μέρα.

Handle with care

Προτίμησε μία τσάντα με κοντά χερούλια αντί γι’ αυτές με μακριά λουριά – εκτός αν μπορείς να τη φορέσεις χιαστί. «Αν όχι, κράτα την κοντά στο σώμα σου και άλλαζε συχνά ώμο. Ακόμη, απόφυγε να την κρεμάς μέσα από τον αγκώνα – μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στους τένοντες» προτείνει ο ειδικός.

 

[related id="1138"]

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece