Η δίαιτα πριν την παραλία: Χάσε 4-6 κιλά σε 4 εβδομάδες με το πλάνο της διαιτολόγου Αναστασίας Κόκκαλη

Η διαιτολόγος Αναστασία Κόκκαλη, ετοίμασε αποκλειστικά για το Shape.gr την beach diet, μια σούπερ διατροφή για να βγεις με το σώμα που θέλεις στην παραλία.

04.05.2017

εχεις διαβασει

Δίαιτα πριν την παραλία! Ο καιρός μας βοηθάει. Σκέψου μόνο πως η θάλασσα θα είναι αρκετά ζεστή και γεμάτη κόσμο σε ένα μήνα περίπου. Η απώλεια πόντων και λίπους προϋποθέτουν χρόνο και οργάνωση… Ναι βιάζεσαι να βγεις στην παραλία αδυνατισμένη και γυμνασμένη!

Ξεκίνα από σήμερα το πλάνο που σου προτείνω και αν το συνδυάσεις με καθημερινή προπόνηση 1 ώρας σε 1 μήνα θα είσαι κατά 4 – 6 κιλά ελαφρύτερη.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 5 σνακ με λίγες θερμίδες που νικούν ΟΛΕΣ τις λιγούρες!

Οι κανόνες για την δίαιτα πριν την παραλία:

– Απέφυγε αυστηρά οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη
– Πίνε 2,5 λίτρα νερό κάθε μέρα – πρόσθεσε φέτες λεμονιού και αγγουριού
– Μην προσθέτεις αλάτι στα φαγητά σου
– Φτιάξε αφέψημα με πράσινο τσάι, λουίζα, σήμυδα και τσουκνίδα, πρόσθεσε τζίντζερ και κανέλα – 1 λίτρο / μέρα
– 60 λεπτά γρήγορο περπάτημα κάθε μέρα
– Απέφυγε οτιδήποτε περιέχει αλκοόλ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πώς θα εντάξεις το παγωτό στη δίαιτα (κι όμως γίνεται λέει η διαιτολόγος)

Το πλάνο για την δίαιτα πριν την παραλία:

Μπορείς να κάνεις εναλλαγές ανάμεσα στις επιλογές που σου δίνονται για κάθε γεύμα.

Πρωινό:

Ρυζογκοφρέτες

 

1. Γιαούρτι 2%, με ανάλατους κολοκυθόσπορους, goji berries, blueberries, πεπόνι και κανέλα
2. 1 ποτ αριάνι, 1 μπανάνα και 15 καρύδια
3. 2 ρυζογκοφρέτες με ανάλατο φυστικοβούτυρο, κανέλα και cranberries

Δεκατιανό

1 ½ φλιτζάνι φρουτοσαλάτα

1. 20 κεράσια, και 10 ωμά αμύγδαλα
2. 1 φέτα καρπούζι με 100γρ τυρί Cottage
3. Ροδάκινο και 5 καρύδια

Μεσημεριανό:

Τέλειο λαδερό: γαλλικό μπριάμ (ρατατούι)

1. Ψάρι ψητό ή βραστό με σαλάτα 5 λαχανικών – μαρούλι iceberg, καρότο, ντοματίνια, πατζάρι, ρόκα
2. Φακές ή φασόλια με κινόα ή φαγόπυρο και Σαλάτα με βραστά λαχανικά
3. Ψητά λαχανικά (μελιτζάνα, καρότο, πιπεριά, κολοκυθάκι, πατάτα και γλυκοπατάτα) με γιαούρτι 2% ή τυρί Cottage

Απογευματινό:

Αμύγδαλα

3 αποξηραμένα δαμάσκηνα, 1 μήλο, 10 ωμά αμύγδαλα και 4-6 cocoa beans (ωμά)

Βραδινό:

Μόνο με 135 θερμίδες

1. Αβοκάντο με ντοματίνια
2. 2 βραστά αυγά με σαλάτα σπανάκι και ρόκα
3. Cottage cheese με πεπόνι
4. Κρύα ντοματόσουπα, με cottage cheese , κριθαρένιο παξιμάδι
5. Γιαούρτι 2% με λιναρόσπορο, και καρπούζι

Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, http://kokkali.blogspot.gr/

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

7 μυστικά για να μην τρως διαρκώς χωρίς καν να πεινάς

Απόφυγε το συναισθηματικό φαγητό και μάθε να μην τρως διαρκώς χωρίς να πεινάς.Αυτές οι συμβουλές θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπη.

Διώξε το φούσκωμα στην κοιλιά με φυτικές ίνες

Aν έχεις πρησμένη κοιλιά, διάνθισε τη διατροφή σου με τις κατάλληλες φυτικές ίνες και θα θα δεις αμέσως διαφορά.

Μερικές μεγάλες αλήθειες για την πρωτεΐνη που θα σου φανούν χρήσιμες

Είναι ένα από τα τρία μακροσυστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός και έχει συνδεθεί με την απώλεια βάρους και την αύξηση μυικής μάζας. Να όσα χρειάζεται να ξέρεις

H πιο εύκολη δίαιτα για επίπεδη κοιλιά πριν το καλοκαίρι από τη διατροφολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου σου προτείνει μια πλήρη δίαιτα 7 ημερών για επίπεδη κοιλιά

Γιατί κάνεις δίαιτα αλλά δεν χάνεις τα τελευταία κιλά

Γιατί «κολλάει» η ζυγαριά και δεν χάνεις τα τελευταία κιλά; Πρώτα απ’ όλα, δεν είναι ένα σπάνιο φαινόμενο: συμβαίνει και στους καλύτερους για ένα μικρό χρονικό διάστημα όσο πιστά και αν ακολουθούν μια διατροφή.

#shapegreece