Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Η δίαιτα πριν την παραλία: Χάσε 4-6 κιλά σε 4 εβδομάδες με το πλάνο της διαιτολόγου Αναστασίας Κόκκαλη

Η διαιτολόγος Αναστασία Κόκκαλη, ετοίμασε αποκλειστικά για το Shape.gr την beach diet, μια σούπερ διατροφή για να βγεις με το σώμα που θέλεις στην παραλία.

04.05.2017

εχεις διαβασει

Δίαιτα πριν την παραλία! Ο καιρός μας βοηθάει. Σκέψου μόνο πως η θάλασσα θα είναι αρκετά ζεστή και γεμάτη κόσμο σε ένα μήνα περίπου. Η απώλεια πόντων και λίπους προϋποθέτουν χρόνο και οργάνωση… Ναι βιάζεσαι να βγεις στην παραλία αδυνατισμένη και γυμνασμένη!

Ξεκίνα από σήμερα το πλάνο που σου προτείνω και αν το συνδυάσεις με καθημερινή προπόνηση 1 ώρας σε 1 μήνα θα είσαι κατά 4 – 6 κιλά ελαφρύτερη.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 5 σνακ με λίγες θερμίδες που νικούν ΟΛΕΣ τις λιγούρες!

Οι κανόνες για την δίαιτα πριν την παραλία:

– Απέφυγε αυστηρά οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη
– Πίνε 2,5 λίτρα νερό κάθε μέρα – πρόσθεσε φέτες λεμονιού και αγγουριού
– Μην προσθέτεις αλάτι στα φαγητά σου
– Φτιάξε αφέψημα με πράσινο τσάι, λουίζα, σήμυδα και τσουκνίδα, πρόσθεσε τζίντζερ και κανέλα – 1 λίτρο / μέρα
– 60 λεπτά γρήγορο περπάτημα κάθε μέρα
– Απέφυγε οτιδήποτε περιέχει αλκοόλ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πώς θα εντάξεις το παγωτό στη δίαιτα (κι όμως γίνεται λέει η διαιτολόγος)

Το πλάνο για την δίαιτα πριν την παραλία:

Μπορείς να κάνεις εναλλαγές ανάμεσα στις επιλογές που σου δίνονται για κάθε γεύμα.

Πρωινό:

Ρυζογκοφρέτες

 

1. Γιαούρτι 2%, με ανάλατους κολοκυθόσπορους, goji berries, blueberries, πεπόνι και κανέλα
2. 1 ποτ αριάνι, 1 μπανάνα και 15 καρύδια
3. 2 ρυζογκοφρέτες με ανάλατο φυστικοβούτυρο, κανέλα και cranberries

Δεκατιανό

1 ½ φλιτζάνι φρουτοσαλάτα

1. 20 κεράσια, και 10 ωμά αμύγδαλα
2. 1 φέτα καρπούζι με 100γρ τυρί Cottage
3. Ροδάκινο και 5 καρύδια

Μεσημεριανό:

Τέλειο λαδερό: γαλλικό μπριάμ (ρατατούι)

1. Ψάρι ψητό ή βραστό με σαλάτα 5 λαχανικών – μαρούλι iceberg, καρότο, ντοματίνια, πατζάρι, ρόκα
2. Φακές ή φασόλια με κινόα ή φαγόπυρο και Σαλάτα με βραστά λαχανικά
3. Ψητά λαχανικά (μελιτζάνα, καρότο, πιπεριά, κολοκυθάκι, πατάτα και γλυκοπατάτα) με γιαούρτι 2% ή τυρί Cottage

Απογευματινό:

Αμύγδαλα

3 αποξηραμένα δαμάσκηνα, 1 μήλο, 10 ωμά αμύγδαλα και 4-6 cocoa beans (ωμά)

Βραδινό:

Μόνο με 135 θερμίδες

1. Αβοκάντο με ντοματίνια
2. 2 βραστά αυγά με σαλάτα σπανάκι και ρόκα
3. Cottage cheese με πεπόνι
4. Κρύα ντοματόσουπα, με cottage cheese , κριθαρένιο παξιμάδι
5. Γιαούρτι 2% με λιναρόσπορο, και καρπούζι

Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, http://kokkali.blogspot.gr/

Δημοφιλή

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Έχεις στρες; Πλάνο διατροφής για 1 ημέρα για να διώξεις το άγχος – ναι όλες οι τροφές είναι αγχολυτικές!

Φτιάξαμε το τέλειο μενού με stressfree τροφές για να απολαύσεις την πιο relaxed μέρα σου.

Φτιάξε υγιεινά pancakes με παντζάρι ή με κολοκυθάκια ή με γλυκοπατάτες – δες τις συνταγές!

Σούπερ συνταγή για brunch lovers: Συνδύασε παντζάρια και αβγά για μια μοναδική πιο υγιεινή παραλλαγή των pancakes.

Ένα φρούτο την ημέρα, το γιατρό τον κάνει πέρα… Να τα ιδανικά φρούτα που πρέπει να τρως

Γιατί τα φρούτα είναι τόσο καλά για την υγεία σου; Ποια ακριβώς θρεπτικά στοιχεία περιέχουν τα πιο δημοφιλή φρούτα που αξίζει να τρως.

Φτιάξε ψωμί λιναρόσπορου χωρίς αλεύρι με τη συνταγή της διατροφολόγου

Φτιάξε ψωμί λιναρόσπορου, περίπου 12 μερίδες, με τη συνταγή της διαιτολόγου- διατροφολόγου Ελένης Παπαγιαννίδου.

#CleanΕating: Οι 12 must τροφές για να κάνεις υγιεινή διατροφή!

H έννοια της υγιεινής διατροφής έχει πάρει διαστάσεις μανίας πλέον, με τo hashtag #CleanEating να κάνει ρεκόρ στο Ιnstagram.

Μπισκότα σοκολάτας με φαγόπυρο (χωρίς γλουτένη)

Συνταγές με φαγόπυρο: Μπισκότα με φαγόπυρο και σοκολάτα. Αν δεν είσαι φαν της σοκολάτας, αντικατάστησε με ανάλατα κομμάτια από κάσιους.

#shapegreece