Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Η δίαιτα πριν την παραλία: Χάσε 4-6 κιλά σε 4 εβδομάδες με το πλάνο της διαιτολόγου Αναστασίας Κόκκαλη

Η διαιτολόγος Αναστασία Κόκκαλη, ετοίμασε αποκλειστικά για το Shape.gr την beach diet, μια σούπερ διατροφή για να βγεις με το σώμα που θέλεις στην παραλία.

04.05.2017

εχεις διαβασει

Δίαιτα πριν την παραλία! Ο καιρός μας βοηθάει. Σκέψου μόνο πως η θάλασσα θα είναι αρκετά ζεστή και γεμάτη κόσμο σε ένα μήνα περίπου. Η απώλεια πόντων και λίπους προϋποθέτουν χρόνο και οργάνωση… Ναι βιάζεσαι να βγεις στην παραλία αδυνατισμένη και γυμνασμένη!

Ξεκίνα από σήμερα το πλάνο που σου προτείνω και αν το συνδυάσεις με καθημερινή προπόνηση 1 ώρας σε 1 μήνα θα είσαι κατά 4 – 6 κιλά ελαφρύτερη.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 5 σνακ με λίγες θερμίδες που νικούν ΟΛΕΣ τις λιγούρες!

Οι κανόνες για την δίαιτα πριν την παραλία:

– Απέφυγε αυστηρά οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη
– Πίνε 2,5 λίτρα νερό κάθε μέρα – πρόσθεσε φέτες λεμονιού και αγγουριού
– Μην προσθέτεις αλάτι στα φαγητά σου
– Φτιάξε αφέψημα με πράσινο τσάι, λουίζα, σήμυδα και τσουκνίδα, πρόσθεσε τζίντζερ και κανέλα – 1 λίτρο / μέρα
– 60 λεπτά γρήγορο περπάτημα κάθε μέρα
– Απέφυγε οτιδήποτε περιέχει αλκοόλ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πώς θα εντάξεις το παγωτό στη δίαιτα (κι όμως γίνεται λέει η διαιτολόγος)

Το πλάνο για την δίαιτα πριν την παραλία:

Μπορείς να κάνεις εναλλαγές ανάμεσα στις επιλογές που σου δίνονται για κάθε γεύμα.

Πρωινό:

Ρυζογκοφρέτες

 

1. Γιαούρτι 2%, με ανάλατους κολοκυθόσπορους, goji berries, blueberries, πεπόνι και κανέλα
2. 1 ποτ αριάνι, 1 μπανάνα και 15 καρύδια
3. 2 ρυζογκοφρέτες με ανάλατο φυστικοβούτυρο, κανέλα και cranberries

Δεκατιανό

1 ½ φλιτζάνι φρουτοσαλάτα

1. 20 κεράσια, και 10 ωμά αμύγδαλα
2. 1 φέτα καρπούζι με 100γρ τυρί Cottage
3. Ροδάκινο και 5 καρύδια

Μεσημεριανό:

Τέλειο λαδερό: γαλλικό μπριάμ (ρατατούι)

1. Ψάρι ψητό ή βραστό με σαλάτα 5 λαχανικών – μαρούλι iceberg, καρότο, ντοματίνια, πατζάρι, ρόκα
2. Φακές ή φασόλια με κινόα ή φαγόπυρο και Σαλάτα με βραστά λαχανικά
3. Ψητά λαχανικά (μελιτζάνα, καρότο, πιπεριά, κολοκυθάκι, πατάτα και γλυκοπατάτα) με γιαούρτι 2% ή τυρί Cottage

Απογευματινό:

Αμύγδαλα

3 αποξηραμένα δαμάσκηνα, 1 μήλο, 10 ωμά αμύγδαλα και 4-6 cocoa beans (ωμά)

Βραδινό:

Μόνο με 135 θερμίδες

1. Αβοκάντο με ντοματίνια
2. 2 βραστά αυγά με σαλάτα σπανάκι και ρόκα
3. Cottage cheese με πεπόνι
4. Κρύα ντοματόσουπα, με cottage cheese , κριθαρένιο παξιμάδι
5. Γιαούρτι 2% με λιναρόσπορο, και καρπούζι

Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, http://kokkali.blogspot.gr/

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πώς θα χορτάσεις (αλήθεια λέμε!) με μία σαλάτα

Η bikini season πάει χεράκι – χεράκι με τη σαλάτα season. Και παρ’ ότι το καλοκαίρι φαίνεται να αργεί, το bikini έρχεται και θα το φορέσεις με αυτοπεποίθηση. Ιδού πως θα χορτάσεις με μια σαλάτα.

Η διατροφή στα 20: Super πλάνο για δίαιτα 7 ημερών για μεταβολισμό που ΚΑΙΕΙ από τη διαιτολόγο Αμαλία Γιωτοπούλου!

Δίαιτα 7 ημερών: Οι συνήθειες της εφηβείας μας ακολουθούν και στην δεκαετία των 20. Η διαιτολόγος Αμαλία Γιωτοπούλου μας δίνει τη σωστή διατροφή για να μην παχύνεις ποτέ.

Δοκιμάσαμε τα υγρά υποκατάστατα γευμάτων για αδυνάτισμα! Ιδού τι έχουμε να πούμε για τη διατροφή των αστροναυτών

Είναι και πάλι τάση στη διατροφή και το αδυνάτισμα. Δοκιμάσαμε το Top Diet της Power Health και να τι έχουμε να σου πούμε.

Έλαιο Καρύδας: Κι όμως, υπάρχουν 26 αποδεδειγμένα οφέλη του για τον οργανισμό!
Έλαιο Καρύδας: Κι όμως, υπάρχουν 26 αποδεδειγμένα οφέλη του για τον οργανισμό!

Είναι τόσο ευεργετικό για τον οργανισμό, που ούτε το φαντάζεσαι. Το Έλαιο Καρύδας είναι ένα πολύτιμο προϊόν που πρέπει σίγουρα να δοκιμάσεις

Η ιστορία του κόσμου μέσα σε 20 λεπτά (βίντεο)
Η ιστορία του κόσμου μέσα σε 20 λεπτά (βίντεο)

Ένα διασκεδαστικό και μοναδικά ενημερωτικό βίντεο που δεν πρέπει να χάσεις

#shapegreece