Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Η δίαιτα πριν την παραλία: Χάσε 4-6 κιλά σε 4 εβδομάδες με το πλάνο της διαιτολόγου Αναστασίας Κόκκαλη

Η διαιτολόγος Αναστασία Κόκκαλη, ετοίμασε αποκλειστικά για το Shape.gr την beach diet, μια σούπερ διατροφή για να βγεις με το σώμα που θέλεις στην παραλία.

04.05.2017

εχεις διαβασει

Δίαιτα πριν την παραλία! Ο καιρός μας βοηθάει. Σκέψου μόνο πως η θάλασσα θα είναι αρκετά ζεστή και γεμάτη κόσμο σε ένα μήνα περίπου. Η απώλεια πόντων και λίπους προϋποθέτουν χρόνο και οργάνωση… Ναι βιάζεσαι να βγεις στην παραλία αδυνατισμένη και γυμνασμένη!

Ξεκίνα από σήμερα το πλάνο που σου προτείνω και αν το συνδυάσεις με καθημερινή προπόνηση 1 ώρας σε 1 μήνα θα είσαι κατά 4 – 6 κιλά ελαφρύτερη.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 5 σνακ με λίγες θερμίδες που νικούν ΟΛΕΣ τις λιγούρες!

Οι κανόνες για την δίαιτα πριν την παραλία:

– Απέφυγε αυστηρά οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη
– Πίνε 2,5 λίτρα νερό κάθε μέρα – πρόσθεσε φέτες λεμονιού και αγγουριού
– Μην προσθέτεις αλάτι στα φαγητά σου
– Φτιάξε αφέψημα με πράσινο τσάι, λουίζα, σήμυδα και τσουκνίδα, πρόσθεσε τζίντζερ και κανέλα – 1 λίτρο / μέρα
– 60 λεπτά γρήγορο περπάτημα κάθε μέρα
– Απέφυγε οτιδήποτε περιέχει αλκοόλ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πώς θα εντάξεις το παγωτό στη δίαιτα (κι όμως γίνεται λέει η διαιτολόγος)

Το πλάνο για την δίαιτα πριν την παραλία:

Μπορείς να κάνεις εναλλαγές ανάμεσα στις επιλογές που σου δίνονται για κάθε γεύμα.

Πρωινό:

Ρυζογκοφρέτες

 

1. Γιαούρτι 2%, με ανάλατους κολοκυθόσπορους, goji berries, blueberries, πεπόνι και κανέλα
2. 1 ποτ αριάνι, 1 μπανάνα και 15 καρύδια
3. 2 ρυζογκοφρέτες με ανάλατο φυστικοβούτυρο, κανέλα και cranberries

Δεκατιανό

1 ½ φλιτζάνι φρουτοσαλάτα

1. 20 κεράσια, και 10 ωμά αμύγδαλα
2. 1 φέτα καρπούζι με 100γρ τυρί Cottage
3. Ροδάκινο και 5 καρύδια

Μεσημεριανό:

Τέλειο λαδερό: γαλλικό μπριάμ (ρατατούι)

1. Ψάρι ψητό ή βραστό με σαλάτα 5 λαχανικών – μαρούλι iceberg, καρότο, ντοματίνια, πατζάρι, ρόκα
2. Φακές ή φασόλια με κινόα ή φαγόπυρο και Σαλάτα με βραστά λαχανικά
3. Ψητά λαχανικά (μελιτζάνα, καρότο, πιπεριά, κολοκυθάκι, πατάτα και γλυκοπατάτα) με γιαούρτι 2% ή τυρί Cottage

Απογευματινό:

Αμύγδαλα

3 αποξηραμένα δαμάσκηνα, 1 μήλο, 10 ωμά αμύγδαλα και 4-6 cocoa beans (ωμά)

Βραδινό:

Μόνο με 135 θερμίδες

1. Αβοκάντο με ντοματίνια
2. 2 βραστά αυγά με σαλάτα σπανάκι και ρόκα
3. Cottage cheese με πεπόνι
4. Κρύα ντοματόσουπα, με cottage cheese , κριθαρένιο παξιμάδι
5. Γιαούρτι 2% με λιναρόσπορο, και καρπούζι

Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, http://kokkali.blogspot.gr/

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Τι να βάζεις στο ψωμί σου; Μαρμελάδα ή ταχίνι; Πραλίνα ή φιστικοβούτυρο; Τα πιο υγιεινά spreads και 5 πρωινά με λιγότερες από 100 θερμίδες

Ποια είναι τα καλύτερα αλείμματα φγια μία φέτα ψωμί; Κάνουμε crash test στις πιο γνωστές επιλογές!

8 συνήθειες που «ταράζουν» το μεταβολισμό σου!

Η συγγραφέας του βιβλίου The Little Book of Thin μας εξηγεί ποιοι είναι οι μικροί “καταστροφείς” του μεταβολισμού σου, οι οποίοι καθυστερούν την απώλεια των κιλών σου.

Γιατί έχεις φούσκωμα και τι να φας (και οι τροφές που θες για επίπεδη κοιλιά)

Flat στομάχι: Μήπως αποτελεί όνειρο για σένα; Μήπως υπάρχουν συγκεκριμένοι παράγοντες που έχεις φούσκωμα κι όχι επίπεδη κοιλιά;

Victoria’s (Diet) Secret | Aυτά είναι τα διατροφικά tips των «Αγγέλων»!
Victoria’s (Diet) Secret | Aυτά είναι τα διατροφικά tips των «Αγγέλων»!

Πώς διατηρούν τις τέλειες αναλογίες τους και πώς προετοιμάζονται για τη μεγάλη στιγμή του δημοφιλούς show;

Έχεις φαγόπυρο; Φτιάξε σαλάτα με αβοκάντο και αβγό με τη συνταγή του Cool Artisan

Μια συνταγή για σαλάτα με φαγόπυρο από τον Γαβριήλ Νικολαΐδη, άκα Cool Artisan. Λίγα υλικά και υπέροχο blend γεύσεων.

Πότε να ΜΗΝ τρως κουρκουμά: 5 παρενέργειες που όλοι πρέπει να γνωρίζουν

Έχει καλές ιδιότητες, αλλά σε όλους; Ιδού 5 περιπτώσεις στις οποίες πρέπει να αποφεύγεις τον κουρκουμά!

#shapegreece