Κάνουμε διατροφή paleo! Να το πλάνο σου για δίαιτα paleo με 1.800 θερμίδες

Διατροφή paleo: Το πλάνο διατροφής που χρειάζεσαι για να ακολουθήσεις πιστά την πρωτόγονη διατροφή, το must της σεζόν στην Ελλάδα κι όχι μόνο.

25.05.2017

εχεις διαβασει

Τι είναι η διατροφή paleo: Οι οπαδοί της πρωτόγονης ή παλαιολιθικής διατροφής πιστεύουν πως η διατροφή των πρώτων προγόνων μας με ωμές τροφές είναι πιο υγιεινή από τη σύγχρονη (με τροφές υπερβολικά επεξεργασμένες).

Αυτές είναι οι 10 πιο διάσημες και δημοφιλείς δίαιτες ever! Μάθε τα προγράμματα διατροφής τους

Αυτό σημαίνει όχι τσιπς, ή μπισκότα, ή ακόμα και προσυσκευασμένες «υγιεινές» τροφές, όπως το γιαούρτι. Αντίθετα, τρως τρία με τέσσερα γεύματα με 110-225 γρ. άπαχη πρωτεΐνη (κοτόπουλο, γαλοπούλα ή θαλασσινά), ωμά ή ελαφρώς μαγειρεμένα λαχανικά και καλά λιπαρά (έλαια ή ξηρούς καρπούς).

Διατροφή paleo

Κυρίως ζωική πρωτεΐνη, φρούτα, λαχανικά, ξηροί καρποί και σπόροι

Φωτογραφία: Travis Rathbone

Πρωινό
(270 θερμίδες): Μάφιν αβγού με φρούτο [2 μεγάλα αβγά + 4 κ.σ. ψιλοκομμένη ντομάτα +
1/2 κ.γ. ψιλοκομμένος βασιλικός + 1 κ.σ. νερό (ψήσε σε 2 φόρμες για μάφιν στους 375°C
για 20 λεπτά), 1½ φλ. φρούτο της επιλογής σου σε κύβους]

Σνακ
(150 θερμίδες): 20 πράσινες ελιές

Μεσημεριανό
(609 θερμίδες): Wrap με γαλοπούλα και φρούτο (180 γρ. στήθος γαλοπούλας + 1/2 φλ.
κομμένο αγγούρι + 1/2 φλ. sticks καρότου + 1/2 φλ. γκουακαμόλε, 1 μεγάλο πορτοκάλι)

Βραδινό

(647 θερμίδες): Κεμπάπ από μοσχάρι με τηγανητό «ρύζι» από ανανά και κουνουπίδι
(180 γρ. φιλέτο βοδινού + 5 ντοματίνια + μία μεγάλη φέτα κρεμμύδι + 1/4 φλ. κίτρινη
κολοκύθα σε φέτες, 1½ φλ. κουνουπίδι τριμμένο + 2 κ.σ. κάσιους + 1/4 φλ. ανανάς σε κύβους + μπαχαρικά σοταρισμένα σε 1½ κ.σ. έλαιο καρύδας)

Επιδόρπιο
(99 θερμίδες): 1 φλ. μάνγκο σε κομμάτια

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

7 μυστικά για να μην τρως διαρκώς χωρίς καν να πεινάς

Απόφυγε το συναισθηματικό φαγητό και μάθε να μην τρως διαρκώς χωρίς να πεινάς.Αυτές οι συμβουλές θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπη.

Διώξε το φούσκωμα στην κοιλιά με φυτικές ίνες

Aν έχεις πρησμένη κοιλιά, διάνθισε τη διατροφή σου με τις κατάλληλες φυτικές ίνες και θα θα δεις αμέσως διαφορά.

Μερικές μεγάλες αλήθειες για την πρωτεΐνη που θα σου φανούν χρήσιμες

Είναι ένα από τα τρία μακροσυστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός και έχει συνδεθεί με την απώλεια βάρους και την αύξηση μυικής μάζας. Να όσα χρειάζεται να ξέρεις

H πιο εύκολη δίαιτα για επίπεδη κοιλιά πριν το καλοκαίρι από τη διατροφολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου σου προτείνει μια πλήρη δίαιτα 7 ημερών για επίπεδη κοιλιά

Γιατί κάνεις δίαιτα αλλά δεν χάνεις τα τελευταία κιλά

Γιατί «κολλάει» η ζυγαριά και δεν χάνεις τα τελευταία κιλά; Πρώτα απ’ όλα, δεν είναι ένα σπάνιο φαινόμενο: συμβαίνει και στους καλύτερους για ένα μικρό χρονικό διάστημα όσο πιστά και αν ακολουθούν μια διατροφή.

#shapegreece