Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Κάνουμε διατροφή paleo! Να το πλάνο σου για δίαιτα paleo με 1.800 θερμίδες

Διατροφή paleo: Το πλάνο διατροφής που χρειάζεσαι για να ακολουθήσεις πιστά την πρωτόγονη διατροφή, το must της σεζόν στην Ελλάδα κι όχι μόνο.

25.05.2017

εχεις διαβασει

Τι είναι η διατροφή paleo: Οι οπαδοί της πρωτόγονης ή παλαιολιθικής διατροφής πιστεύουν πως η διατροφή των πρώτων προγόνων μας με ωμές τροφές είναι πιο υγιεινή από τη σύγχρονη (με τροφές υπερβολικά επεξεργασμένες).

Αυτές είναι οι 10 πιο διάσημες και δημοφιλείς δίαιτες ever! Μάθε τα προγράμματα διατροφής τους

Αυτό σημαίνει όχι τσιπς, ή μπισκότα, ή ακόμα και προσυσκευασμένες «υγιεινές» τροφές, όπως το γιαούρτι. Αντίθετα, τρως τρία με τέσσερα γεύματα με 110-225 γρ. άπαχη πρωτεΐνη (κοτόπουλο, γαλοπούλα ή θαλασσινά), ωμά ή ελαφρώς μαγειρεμένα λαχανικά και καλά λιπαρά (έλαια ή ξηρούς καρπούς).

Διατροφή paleo

Κυρίως ζωική πρωτεΐνη, φρούτα, λαχανικά, ξηροί καρποί και σπόροι

Φωτογραφία: Travis Rathbone

Πρωινό
(270 θερμίδες): Μάφιν αβγού με φρούτο [2 μεγάλα αβγά + 4 κ.σ. ψιλοκομμένη ντομάτα +
1/2 κ.γ. ψιλοκομμένος βασιλικός + 1 κ.σ. νερό (ψήσε σε 2 φόρμες για μάφιν στους 375°C
για 20 λεπτά), 1½ φλ. φρούτο της επιλογής σου σε κύβους]

Σνακ
(150 θερμίδες): 20 πράσινες ελιές

Μεσημεριανό
(609 θερμίδες): Wrap με γαλοπούλα και φρούτο (180 γρ. στήθος γαλοπούλας + 1/2 φλ.
κομμένο αγγούρι + 1/2 φλ. sticks καρότου + 1/2 φλ. γκουακαμόλε, 1 μεγάλο πορτοκάλι)

Βραδινό

(647 θερμίδες): Κεμπάπ από μοσχάρι με τηγανητό «ρύζι» από ανανά και κουνουπίδι
(180 γρ. φιλέτο βοδινού + 5 ντοματίνια + μία μεγάλη φέτα κρεμμύδι + 1/4 φλ. κίτρινη
κολοκύθα σε φέτες, 1½ φλ. κουνουπίδι τριμμένο + 2 κ.σ. κάσιους + 1/4 φλ. ανανάς σε κύβους + μπαχαρικά σοταρισμένα σε 1½ κ.σ. έλαιο καρύδας)

Επιδόρπιο
(99 θερμίδες): 1 φλ. μάνγκο σε κομμάτια

Δημοφιλή

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Σουβλάκια με ροδάκινο και χτένια τυλιγμένα σε βασιλικό

Σουβλάκια με ροδάκινο: Όταν ψήνεις τα ροδάκινα, εντείνεται η γλύκα τους και γίνονται ακόμη πιο ζουμερά. Δοκίμασέ τα σήμερα σε σουβλάκι!

Τα οφέλη του καστανού ρυζιού στην υγεία του οργανισμού

Το καστανό ρύζι εμπεριέχει σε σημαντικά ποσά δυο άκρως απαραίτητα ιχνοστοιχεία για τον ανθρώπινο οργανισμό, τον ψευδάργυρο και το σελήνιο

Η μαγειρική σόδα η… θαυματουργή: 10 χρήσεις της στην κουζίνα

Ναι, τη χρησιμοποιείς για να μουλιάσεις τα ρεβίθια ή για να φουσκώσουν τα τυροπιτάκια, όμως η μαγειρική σόδα έχει –και δικαιολογημένα– τη φήμη του «σωτήρα» όταν θέλεις να φρεσκάρεις και να καθαρίσεις κάτι.

5 πράγματα που πρέπει να ξέρεις πριν αγοράσεις ή μαγειρέψεις κρέας

Πήγαμε στον κρεοπώλη και ρωτήσαμε – ιδού τι μάθαμε

#shapegreece