Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Κάνουμε διατροφή paleo! Να το πλάνο σου για δίαιτα paleo με 1.800 θερμίδες

Διατροφή paleo: Το πλάνο διατροφής που χρειάζεσαι για να ακολουθήσεις πιστά την πρωτόγονη διατροφή, το must της σεζόν στην Ελλάδα κι όχι μόνο.

25.05.2017

εχεις διαβασει

Τι είναι η διατροφή paleo: Οι οπαδοί της πρωτόγονης ή παλαιολιθικής διατροφής πιστεύουν πως η διατροφή των πρώτων προγόνων μας με ωμές τροφές είναι πιο υγιεινή από τη σύγχρονη (με τροφές υπερβολικά επεξεργασμένες).

Αυτές είναι οι 10 πιο διάσημες και δημοφιλείς δίαιτες ever! Μάθε τα προγράμματα διατροφής τους

Αυτό σημαίνει όχι τσιπς, ή μπισκότα, ή ακόμα και προσυσκευασμένες «υγιεινές» τροφές, όπως το γιαούρτι. Αντίθετα, τρως τρία με τέσσερα γεύματα με 110-225 γρ. άπαχη πρωτεΐνη (κοτόπουλο, γαλοπούλα ή θαλασσινά), ωμά ή ελαφρώς μαγειρεμένα λαχανικά και καλά λιπαρά (έλαια ή ξηρούς καρπούς).

Διατροφή paleo

Κυρίως ζωική πρωτεΐνη, φρούτα, λαχανικά, ξηροί καρποί και σπόροι

Φωτογραφία: Travis Rathbone

Πρωινό
(270 θερμίδες): Μάφιν αβγού με φρούτο [2 μεγάλα αβγά + 4 κ.σ. ψιλοκομμένη ντομάτα +
1/2 κ.γ. ψιλοκομμένος βασιλικός + 1 κ.σ. νερό (ψήσε σε 2 φόρμες για μάφιν στους 375°C
για 20 λεπτά), 1½ φλ. φρούτο της επιλογής σου σε κύβους]

Σνακ
(150 θερμίδες): 20 πράσινες ελιές

Μεσημεριανό
(609 θερμίδες): Wrap με γαλοπούλα και φρούτο (180 γρ. στήθος γαλοπούλας + 1/2 φλ.
κομμένο αγγούρι + 1/2 φλ. sticks καρότου + 1/2 φλ. γκουακαμόλε, 1 μεγάλο πορτοκάλι)

Βραδινό

(647 θερμίδες): Κεμπάπ από μοσχάρι με τηγανητό «ρύζι» από ανανά και κουνουπίδι
(180 γρ. φιλέτο βοδινού + 5 ντοματίνια + μία μεγάλη φέτα κρεμμύδι + 1/4 φλ. κίτρινη
κολοκύθα σε φέτες, 1½ φλ. κουνουπίδι τριμμένο + 2 κ.σ. κάσιους + 1/4 φλ. ανανάς σε κύβους + μπαχαρικά σοταρισμένα σε 1½ κ.σ. έλαιο καρύδας)

Επιδόρπιο
(99 θερμίδες): 1 φλ. μάνγκο σε κομμάτια

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Τι να βάζεις στο ψωμί σου; Μαρμελάδα ή ταχίνι; Πραλίνα ή φιστικοβούτυρο; Τα πιο υγιεινά spreads και 5 πρωινά με λιγότερες από 100 θερμίδες

Ποια είναι τα καλύτερα αλείμματα φγια μία φέτα ψωμί; Κάνουμε crash test στις πιο γνωστές επιλογές!

8 συνήθειες που «ταράζουν» το μεταβολισμό σου!

Η συγγραφέας του βιβλίου The Little Book of Thin μας εξηγεί ποιοι είναι οι μικροί “καταστροφείς” του μεταβολισμού σου, οι οποίοι καθυστερούν την απώλεια των κιλών σου.

Γιατί έχεις φούσκωμα και τι να φας (και οι τροφές που θες για επίπεδη κοιλιά)

Flat στομάχι: Μήπως αποτελεί όνειρο για σένα; Μήπως υπάρχουν συγκεκριμένοι παράγοντες που έχεις φούσκωμα κι όχι επίπεδη κοιλιά;

Victoria’s (Diet) Secret | Aυτά είναι τα διατροφικά tips των «Αγγέλων»!
Victoria’s (Diet) Secret | Aυτά είναι τα διατροφικά tips των «Αγγέλων»!

Πώς διατηρούν τις τέλειες αναλογίες τους και πώς προετοιμάζονται για τη μεγάλη στιγμή του δημοφιλούς show;

Έχεις φαγόπυρο; Φτιάξε σαλάτα με αβοκάντο και αβγό με τη συνταγή του Cool Artisan

Μια συνταγή για σαλάτα με φαγόπυρο από τον Γαβριήλ Νικολαΐδη, άκα Cool Artisan. Λίγα υλικά και υπέροχο blend γεύσεων.

Πότε να ΜΗΝ τρως κουρκουμά: 5 παρενέργειες που όλοι πρέπει να γνωρίζουν

Έχει καλές ιδιότητες, αλλά σε όλους; Ιδού 5 περιπτώσεις στις οποίες πρέπει να αποφεύγεις τον κουρκουμά!

#shapegreece