Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

To SUPER 3ήμερο πρόγραμμα αποτοξίνωσης που ακολουθεί η διαιτολόγος όταν θέλει detox από το κρέας!

Ενέργεια που διαρκεί; Λάμψη και νεανικό δέρμα; Απώλεια βάρους; Όποιος κι αν είναι ο στόχος σου ακολούθησε το παρακάτω διατροφικό πλάνο της ειδικού και θα εντυπωσιαστείς.

18.01.2017

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος, MSc, MBA, SRD, μεταπτυχιακό στην κλινική διατροφή, Πανεπιστήμιο Surrey, μέλους του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων (www.somaygies.gr).

 

«Aκολουθώ συνήθως αυτό το τριήμερο διατροφής έπειτα από μια περίοδο μεγάλη κατανάλωσης ζωικών τροφών, προκειμένου να βοηθήσω τον οργανισμό μου να αποτοξινωθεί. Σ’ αυτό το τριήμερο αποφεύγω την κατανάλωση γαλακτοκομικών και κρέατος και επιλέγω πολλά φρούτα, λαχανικά, χυμούς και ψάρι. Επιτρέπω το ψάρι στη διατροφή, γιατί έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε τοξίνες και είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, φώσφορο και ψευδάργυρο».

 

Οδηγίες για τη διατροφή:

  • Απαραίτητη για την αποτοξίνωση είναι η κατανάλωση 2,5-3,5 λίτρων νερού καθημερινά.
  • Συνδύασε τη διατροφή με καθημερινή αερόβια άσκηση, όπως 35-45 λεπτά γρήγορο περπάτημα ή κολύμβηση ή ποδηλασία, που θα βοηθήσει στην αποβολή τοξινών
    μέσω του ιδρώτα.

ΗΜΕΡΑ 1η

Πρωινό: 1 ποτήρι χυμός και 2 φέτες ψωμί με 1 κ.γ. ταχίνι και 1 κ.γ. μέλι
Δεκατιανό: Μία μπάρα δημητριακών
Μεσημεριανό: Τσιπούρα ψητή (250 γρ.) με 1 κ.σ. λαδο-λέμονο και 1 μπολ βλήτα με 1 κ.σ. λάδι και μία φέτα ψωμί
Απογευματινό: 12 αμύγδαλα και 4-5 καρύδια
• Βραδινό: 1 μπολ αγγουρο-ντομάτα με 1 κ.σ. λάδι, 4-5 ελιές, 1 κ.σ. κάππαρη και 2 παξιμαδάκια κρίθινα.

ΗΜΕΡΑ 2η

Πρωινό: 1 ποτήρι χυμός και 1 κουλούρι πολύσπορο ολικής αλέσεως
Δεκατιανό: Φρούτα εποχής (350 γρ.)
Μεσημεριανό: Μία μερίδα μακαρόνια με 3 κ.σ. σάλτσα πέστο και 1 μπολ πράσινη σαλάτα με 3-4 ντοματίνια, 1 κ.σ. λάδι και βαλσαμικό ξίδι
Απογευματινό: Φρουτοσαλάτα με φρούτα εποχής (300 γρ.), 3-4 καρύδια, 1 κ.σ. μέλι και κανέλα
• Βραδινό: Τόνος (120 γρ.) με 1 μπολ πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. λάδι, 3 κ.σ. καλαμπόκι και 2 παξιμαδάκια κρίθινα.

ΗΜΕΡΑ 3η

Πρωινό: 4 φρυγανιές με 1 κ.σ. μαρμελάδα ή μέλι
Δεκατιανό: Μία σπανακόπιτα χωρίς τυρί
Μεσημεριανό: Μία μερίδα γίγαντες, μία φέτα ψωμί και 1 μπολ αγγουροντομάτα με 1 κ.σ. λάδι
Απογευματινό: Ένας φυσικός χυμός ανάμεικτος με 2 αχλάδια, 1 μήλο και μία μπανάνα
Βραδινό: Μία μερίδα ψητά λαχανικά (κολοκυθάκια, πιπεριά, μελιτζάνα) με 1 κ.σ. λάδι και βαλσαμικό ξίδι και 2 κριτσίνια σουσαμένια ή πολύσπορα ή μία φέτα ψωμί

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Spring Detox Δίαιτα: Πλάνο διατροφής 21 ημερών από τη διαιτολόγο Αναστασία Κόκκαλη (χωρίς κρέας!)

Κάνε την αποτοξινωτική και χορτοφαγική διατροφή που δημιιούργησε για το Shape.gr η Αναστασία Κόκκαλη.

Shape Tested: Cookies με βρόμη και κανέλα από τη διατροφολόγο Κλειώ Χούπη

Αυτά τα cookies με βρόμη μπορείς να τα καταναλώσεις για πρωινό ή σνακ και είναι έτοιμα σε μόλις 15 λεπτά! Kαι καλύτερο: Έχουν μόνο 77 θερμίδες το ένα!

Ζυμαρικά και δημητριακά ολικής άλεσης: Γιατί να τα προτιμήσεις και ποιοι πρέπει να τα αποφεύγουν

Γιατί να προτιμήσω ολικής αλέσεως ζυμαρικά και δημητριακά; Τι προτείνει η διατροφολόγος Ανδρονίκη Πάντα;

Μπάλες σοκολάτας με αμύγδαλο χωρίς ζάχαρη (μπάλες ενέργειας σαν vegan τρουφάκια!)

Ένα απλό γλυκό και μπάλα ενέργειας χωρίς ζάχαρη, χωρίς αβγά ή γλουτένη και γρήγορο!

Τίλιο με τζίντζερ, το καλύτερο ρόφημα για τόνωση του οργανισμού και στη διάρκεια της Σαρακοστής!

Οι ανάγκες του οργανισμού αλλάζουν στη διάρκεια της Σαρακοστής. Οπότε, χρειάζεσαι ένα ρόφημα που να σε δυναμώνει και να σε ζεσταίνει ταυτόχρονα.

#shapegreece