To SUPER 3ήμερο πρόγραμμα αποτοξίνωσης που ακολουθεί η διαιτολόγος όταν θέλει detox από το κρέας!

Ενέργεια που διαρκεί; Λάμψη και νεανικό δέρμα; Απώλεια βάρους; Όποιος κι αν είναι ο στόχος σου ακολούθησε το παρακάτω διατροφικό πλάνο της ειδικού και θα εντυπωσιαστείς.

18.01.2017

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος, MSc, MBA, SRD, μεταπτυχιακό στην κλινική διατροφή, Πανεπιστήμιο Surrey, μέλους του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων (www.somaygies.gr).

 

«Aκολουθώ συνήθως αυτό το τριήμερο διατροφής έπειτα από μια περίοδο μεγάλη κατανάλωσης ζωικών τροφών, προκειμένου να βοηθήσω τον οργανισμό μου να αποτοξινωθεί. Σ’ αυτό το τριήμερο αποφεύγω την κατανάλωση γαλακτοκομικών και κρέατος και επιλέγω πολλά φρούτα, λαχανικά, χυμούς και ψάρι. Επιτρέπω το ψάρι στη διατροφή, γιατί έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε τοξίνες και είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, φώσφορο και ψευδάργυρο».

 

Οδηγίες για τη διατροφή:

  • Απαραίτητη για την αποτοξίνωση είναι η κατανάλωση 2,5-3,5 λίτρων νερού καθημερινά.
  • Συνδύασε τη διατροφή με καθημερινή αερόβια άσκηση, όπως 35-45 λεπτά γρήγορο περπάτημα ή κολύμβηση ή ποδηλασία, που θα βοηθήσει στην αποβολή τοξινών
    μέσω του ιδρώτα.

ΗΜΕΡΑ 1η

Πρωινό: 1 ποτήρι χυμός και 2 φέτες ψωμί με 1 κ.γ. ταχίνι και 1 κ.γ. μέλι
Δεκατιανό: Μία μπάρα δημητριακών
Μεσημεριανό: Τσιπούρα ψητή (250 γρ.) με 1 κ.σ. λαδο-λέμονο και 1 μπολ βλήτα με 1 κ.σ. λάδι και μία φέτα ψωμί
Απογευματινό: 12 αμύγδαλα και 4-5 καρύδια
• Βραδινό: 1 μπολ αγγουρο-ντομάτα με 1 κ.σ. λάδι, 4-5 ελιές, 1 κ.σ. κάππαρη και 2 παξιμαδάκια κρίθινα.

ΗΜΕΡΑ 2η

Πρωινό: 1 ποτήρι χυμός και 1 κουλούρι πολύσπορο ολικής αλέσεως
Δεκατιανό: Φρούτα εποχής (350 γρ.)
Μεσημεριανό: Μία μερίδα μακαρόνια με 3 κ.σ. σάλτσα πέστο και 1 μπολ πράσινη σαλάτα με 3-4 ντοματίνια, 1 κ.σ. λάδι και βαλσαμικό ξίδι
Απογευματινό: Φρουτοσαλάτα με φρούτα εποχής (300 γρ.), 3-4 καρύδια, 1 κ.σ. μέλι και κανέλα
• Βραδινό: Τόνος (120 γρ.) με 1 μπολ πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. λάδι, 3 κ.σ. καλαμπόκι και 2 παξιμαδάκια κρίθινα.

ΗΜΕΡΑ 3η

Πρωινό: 4 φρυγανιές με 1 κ.σ. μαρμελάδα ή μέλι
Δεκατιανό: Μία σπανακόπιτα χωρίς τυρί
Μεσημεριανό: Μία μερίδα γίγαντες, μία φέτα ψωμί και 1 μπολ αγγουροντομάτα με 1 κ.σ. λάδι
Απογευματινό: Ένας φυσικός χυμός ανάμεικτος με 2 αχλάδια, 1 μήλο και μία μπανάνα
Βραδινό: Μία μερίδα ψητά λαχανικά (κολοκυθάκια, πιπεριά, μελιτζάνα) με 1 κ.σ. λάδι και βαλσαμικό ξίδι και 2 κριτσίνια σουσαμένια ή πολύσπορα ή μία φέτα ψωμί

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

τροφές με λιπαρά
Να τρώω τροφές με λιπαρά πριν από την άσκηση;

Να τι λέει η έρευνα του Ινστιτούτου Gatorade Sports Science.

Είσαι στα 40 και θέλεις τέλεια κοιλιά; Μάθε τη διατροφή και άσκηση που πρέπει να ακολουθήσεις!

Αν είσαι στα 40, τα επίπεδα των ορμονών, συμπεριλαμβανομένων των οιστρογόνων, αρχίζουν να μειώνονται σ’ αυτή την ηλικία.

7 μύθοι για την αερόβια άσκηση που σε παχαίνουν!

Αυτές οι συχνές παρανοήσεις μπορεί να φταίνε που έχει κολλήσει η ζυγαριά σου.

10 μαθήματα ζωής που σου δίνει η άσκηση σύμφωνα με την αθλητική ψυχολόγο

Σίγουρα, τα αποτελέσματα της δεν τα διαπιστώνεις μόνο στην ομορφιά και την υγεία σου. Η ενασχόληση με την άσκηση μπορεί να σου διδάξει μαθήματα που εφαρμόζονται και στη ζωή σου.

ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι
Ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι! (χτίσε σώμα χωρίς γυμναστήριο!)

Δες τι μπορείς να κάνεις μόνη σου στο σαλόνι σου με εύκολες ασκήσεις, μυστικά και τρικ για άσκηση στο σπίτι. 

Αυτά είναι τα πιο υγιεινά σνακ σε 8 διαφορετικές χώρες!

Τι σημαίνει υγιεινό σνακ σε διάφορες περιοχές στον κόσμο; Βρήκαμε τις πιο δημοφιλείς επιλογές σε 8 μεγάλες χώρες παγκοσμίως.

#shapegreece