Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Θερμίδες στο εστιατόριο: Τι συστήνει η διαιτολόγος να τρώμε έξω;

Το ξέρεις ήδη πως όταν γευματίζεις έξω, συνήθως δεν τρως και τόσο υγιεινά. Αυτές οι συμβουλές τις ειδικού, θα σε βοηθήσουν να κάνεις καλύτερες επιλογές στο εστιατόριο.

18.11.2017

εχεις διαβασει

Βρήκαμε με τη βοήθεια της Αμαλίας Γιωτοπούλου, κλινικού διαιτολόγου- διατροφολόγου, εύκολους τρόπους για να τρως υγιεινά στο αγαπημένο σου εστιατόριο!

Σε ποια εστιατόρια παχαίνεις περισσότερο;

Σε πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics διαπιστώθηκε πως ένα γεύμα (ορεκτικό, κυρίως πιάτο και συνοδευτικά) στα εστιατόρια μπορεί να περιέχει πάνω από το 50% των ημερήσιων συνιστώμενων θερμίδων για ενήλικες γυναί­κες (περίπου 2.000 θερμίδες)! Όταν μιλάμε για fast food, το ποσοστό των γευμάτων που περιέχουν περισσότερες θερμίδες απ’ όσες συστήνουν οι ειδικοί φτάνει στο 92%!

Οι μεγαλύτεροι… ένοχοι είναι τα εστιατόρια με αμερικανική, ιταλική και κινεζική κουζίνα!

Μικρά μυστικά για να τρως πιο υγιεινά

Προφανώς θα συνεχίσεις να τρως έξω και να απολαμβάνεις το φαγητό σου! Υιοθέτησε μερικούς απλούς κανόνες ώστε να μην είναι κάθε γεύμα σου μια θερμιδική βόμβα:

  • Οι καλύτερες επιλογές σου είναι κρέας, ψάρι ή κοτόπουλο στον ατμό, ψητό ή βραστό, αλλά όχι σοταρισμένο ή τηγανητό.
  • Παράγγειλε δύο συνοδευτικά, ένα για πριν το γεύμα και ένα ως κυρίως πιάτο. Έτσι, θα φας συνολικά λιγότερο και με περισσότερη ποικιλία.
  • Όταν επιλέγεις σαλάτα, απόφυγε τα κρεμώδη ντρέσινγκ και τα πλούσια σε θερμίδες συνοδευτικά, όπως το τυρί και το μπέικον.
  • Προτίμησε μια απλή βινεγκρέτ ή ζήτησε να σου φέρουν τη σος στο πλάι. Όταν έρχεται το πιάτο σου, αποφάσισε πόση ποσότητα θα φας και ζήτησε να σου βάλουν το υπόλοιπο σε πακέτο.
  • Εάν αφήσεις το φαγητό στο πιάτο, είναι πολύ πιθανό να παρασυρθείς με την κουβέντα και την παρέα και να φας περισσότερο.

Συνεργάστηκε η Αμαλία Γιωτοπούλου, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, MSc, διευθύντρια Mediterranean Diet Center Χαλανδρίου.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

Vegan χριστουγεννιάτικα τρουφάκια χωρίς ζάχαρη, χωρίς αλεύρι, χωρίς βούτυρο από τον Cool Artisan

Τα χριστουγεννιάτικα γλυκά, όπως και τα γλυκά όλης της χρονιάς μπορούν να είναι νόστιμα, λαχαρτιστά και vegan συγχρόνως. Χωρίς τύψεις, χωρίς ενόχες απόλαυσε τα όλη την εορταστική περίοδο!

#ShapeTested: Να πώς φτιάξαμε γιορτινή σφολιάτα σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο!

Τι θα έλεγες να φτιάξεις ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο με σφολιάτα και γλύκα ή αλμυρή γέμιση! Θα χρειαστείς δύο φύλλα σφολιάτα και μπόλικη όρεξη!

Tα 5 τρόφιμα που πρέπει να φας τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τη διατροφολόγο

Το τι πρέπει να μη φας μέσα στις γιορτές πιθανώς το γνωρίζεις. Το τι πρέπει να φας οπωσδήποτε όμως στα γιορτινά τραπέζια είναι ακόμα πιο σημαντικό! Η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας φτιάχνει τη λίστα με όσα ΠΡΕΠΕΙ να φάμε.

Συνταγές 2017: Οι δέκα συνταγές που αναζήτησαν οι χρήστες της Google παγκοσμίως.

Πλησιάζοντας στο τέλος του χρόνου, είναι η εποχή που αναπολούμε τους τελευταίους 12 μήνες που πέρασαν, και αναλογιζόμαστε τις τάσεις που καθόρισαν το 2017 στην Αναζήτηση Google.

#shapegreece