Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Βρες το ιδανικό σνακ: Τι πρέπει να περιέχει (plus σούπερ συνταγή)

Το ιδανικό σνακ δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο για να μην σε παχαίνει αλλά να αρκεί για να σε χορταίνει.

09.06.2017

εχεις διαβασει

Τι πρέπει να περιέχει το ιδανικό σνακ; Κατ’ αρχάς, είτε κάνεις δίαιτα περιορισμένων θερμίδων είτε απλώς σωστή διατροφή, φρόντισε να κρατάς τα 5 γεύματα την ημέρα για να διατηρείς το μεταβολισμό σου σε εγρήγορση.

Τα δύο σνακ (ένα δεκατιανό και ένα απογευματινό) ιδανικά χρειάζεται να είναι έως 150 θερμίδες.

Προσπάθησε να περιλαμβάνουν φρούτα ή ξηρούς καρπούς και μια μικρή ποσότητα πρωτεΐνης.

Δοκίμασε αυτή την εύκολη συνταγή για το ιδανικό σνακ: κόψε στη μέση 8 τοματίνια και γέμισέ τα με 1/4 του φλιτζανιού άπαχη ρικότα, 1 κ.σ. μαύρες ελιές κομμένες σε λωρίδες και λίγο μαύρο πιπέρι.

Συνόδευσε με 2 κράκερ ολικής αλέσεως.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Η χρυσή δεκάδα των σνακ με 150 θερμίδες το πολύ!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Μπάλες σοκολάτας με αμύγδαλο χωρίς ζάχαρη (μπάλες ενέργειας σαν vegan τρουφάκια!)

Ένα απλό γλυκό και μπάλα ενέργειας χωρίς ζάχαρη, χωρίς αβγά ή γλουτένη και γρήγορο!

Τίλιο με τζίντζερ, το καλύτερο ρόφημα για τόνωση του οργανισμού και στη διάρκεια της Σαρακοστής!

Οι ανάγκες του οργανισμού αλλάζουν στη διάρκεια της Σαρακοστής. Οπότε, χρειάζεσαι ένα ρόφημα που να σε δυναμώνει και να σε ζεσταίνει ταυτόχρονα.

Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

Αθλητική δίαιτα για τέλεια γράμμωση στην κοιλιά από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Γυμνάζεσαι πολύ αλλά δεν ξέρεις ποιά ακριβώς διατροφή πρέπει να ακολουθήσεις για να πετύχεις την απαραίτητη γράμμωση στην κοιλιά σου. Ακολούθησε την αθλητική δίαιτα και κέρδισε σε γράμμωση και ενέργεια.

5 τρόφιμα που βρίσκονται πάντα στην κουζίνα των supermodels!
5 τρόφιμα που βρίσκονται πάντα στην κουζίνα των supermodels!

Εκεί οφείλεται το τέλειο δέρμα τους! Και όχι, το αβοκάντο δεν είναι ένα από αυτά…

Νηστίσιμη διατροφή κατά της κυτταρίτιδας: Δες το πλάνο δίαιτας 7 ημερών χωρίς κρέας από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η διατροφολόγος ετοίμασε για εμάς μια διατροφή κατά της κυτταρίτιδας που μπορείς να ακολουθήσεις ακόμα κι αν θέλεις να νηστέψεις!

#shapegreece