#ShapePeople: «Όταν αποφάσισα να αφήσω την πληροφορική για το pilates!»

Μια νέα στήλη αφιερωμένη σε πραγματικούς ανθρώπους που μας εμπνέουν. Η personal trainer Άννα Μαρία Βαμβακίδου είναι η έμπνευση της εβδομάδας. Αν και πτυχιούχος Πληροφορικής, αποφάσισε να αλλάξει πεδίο και να γίνει trainer!

10.01.2018

εχεις διαβασει

Shape Girl είσαι εσύ που τρέφεσαι υγιεινά, αλλά θα φας μερικές φορές burger ή σοκολάτα (ή και τα δύο), χωρίς τύψεις, αλλά κι εσύ που αγαπάς την άσκηση, αλλά δε νιώθεις ενοχές αν κάποιες μέρες δεν είσαι σε mood γυμναστικής. Με λίγα λόγια, είσαι εσύ που αγαπάς τον εαυτό σου, «ακούς» τις ανάγκες του και «δουλεύεις» καθημερινά για να αναδείξεις την καλύτερη και υγιέστερη εκδοχή του.

Αυτό που σκεφτήκαμε είναι ότι θέλουμε να μεταδώσουμε τη Shape φιλοσοφία δημιουργώντας αυτή τη στήλη, η οποία θα σε συστήνει σε πραγματικούς ανθρώπους που μας εμπνέουν – ανεξάρτητα από τους followers τους στο Instagram 🙂

Who is Who

Άννα Μαρία Βαμβακίδου, Pilates expert, personal trainer. 

Ακολούθησέ τη στα social media:
Instagram: @annamariavam
Instagram: @21.90ftraining

 

Η Άννα Μαρία γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Από πολύ μικρή ήθελε να γίνει γυμνάστρια, αλλά τελικά ο δρόμος της την έφερε στο τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Όποιος έχει όνειρα, όμως, καλά θα κάνει να τα ακολουθεί και η Άννα Μαρία ανήκει, αναμφίβολα, στην κατηγορία αυτών των ανθρώπων. Αποφοιτώντας από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (ναι, αποφοίτησε!), αποφάσισε να ασχοληθεί με αυτό που πραγματικά ήθελε και φανταζόταν τον εαυτό της να κάνει σε 10 χρόνια: τη γυμναστική. Ξεκινώντας με κάποια σεμινάρια στη Θεσσαλονίκη και ταξιδεύοντας λίγο αργότερα στην Ευρώπη και την Αμερική για να γνωρίσει κι άλλες προσεγγίσεις, φτάνουμε στο σήμερα όπου ασχολείται κυρίως με το Pilates και το personal training.

Τι περιλαμβάνει μια συνηθισμένη μέρα σου;

Δουλεια, προσωπική προπόνηση, μαγειρική (δε μου αρέσει να τρώω junk food και γενικότερα συνεχώς απ’ έξω) και σιγουρα μια βόλτα στην παραλια, έστω και για 5′ ειναι τα must της λίστας μου, ο προςωπικος, μοναδικός μου χρόνος.

Τα Σαββατοκύριακα που προτιμώ να μη δουλεύω, για να αφιερώνω χρόνο στους φίλους και την οικογένεια μου, προτιμώ μια εκδρομή στη φύση, ωραίο φαγητο έξω (πάντα είναι ωραία και να σου ετοιμάζουν το φαγητό και να πλένει άλλος τα πιάτα)

Η μέρα σου στο πιάτο: Τι τρως ενδεικτικά κάθε μέρα;

  • Πρωινό! Πραγματικά δε χάνω ποτε το γεύμα του πρωινού γιατί νιώθω ότι δε μπορώ να ξυπνήσω αλλιώς. Όπως οι άλλοι χρειάζονται καφέ για να ξυπνήσουν, εγώ θέλω πρωινό και συγκεκριμένα ψωμί με φουντουκοβουτυρο και λίγο μέλι ή γιαούρτι με βρώμη και ξηρούς καρπούς. Αν δεν έχω τίποτα από αυτά στο σπίτι θα φάω τυρί με ψωμί ή παξιμάδι. Ενταξει, υπάρχει και το ενδεχόμενο να αργήσω να ξυπνήσω και να βιάζομαι πολύ, οπότε τότε θα πάρω κουλούρι σικάλεως (το προτιμώ γιατι ειναι πιο πικρό).
  • Για δεκατιανό θα φάω μια μπάρα δημητριακών (ξυπνάω 7.45 κάθε μέρα).
  • Το μεσημέρι τρώω απο ολα! Όσπρια, λαχανικά, λαδερά, ψάρια, κρέας. Ανάλογα το πόσο χρόνο εχω ελεύθερο για να μαγειρέψω, επιλέγω και τι θα φάω.
  • Το απόγευμα, συνήθως, τρώω δημητριακά με γάλα (η μεγάλη μου αδυναμία).
  • Το βράδυ επιλέγω κάποια βελουτέ σούπα ή τραχανά, που μαγειρεύονται εύκολα και γρήγορα.

Τι θα έτρωγες ακόμα και από το πάτωμα;

Νομίζω μακαρόνια! Το αγαπημένο μου φαγητό.

Ποιο είναι το motto σου;

Το motto μου είναι και ο τίτλος του επαγγελματικού μου λογαριασμού στο Instagram: 21.90. Με άλλα λόγια, για να γίνει κατι συνήθεια απαιτεί 21 ημέρες. Για να γίνει τρόπος ζωής απαιτεί 90. Αν π.χ. κάποιος που δε γυμνάζεται, ξεκινήσει τρέξιμο, θα διαπιστώσει πως μετά από 90 ημέρες άσκησης, δύσκολα θα μπορεί να αμελήσει την προπόνησή του.

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις μόλις ξυπνήσεις;

Ξεπλένω το στόμα μου και πίνω ενα ποτήρι νερό. Το βράδυ δημιουργούνται πολλές τοξίνες στη στοματική κοιλότητα. Το ξέπλυμα είναι απαραίτητο πριν καν πλύνουμε τα δόντια μας.

Και το τελευταίο πριν κοιμηθείς;

Προσπαθώ να απομονώσω κάθε ένταση της ημέρας και να χαλαρώσω. Και όταν πια κλείσω τα φώτα, τεντώνομαι ελαφρά στο κρεβατι, για να «ανοίξει» το σώμα μου.

Ποια είναι η άσκηση που θα κάνεις ακόμα κι αν δεν έχεις χρόνο για ένα ολοκληρωμένο workout;

Αν εχω λίγο χρόνο, κάνω σχοινάκι τρία τρίλεπτα και με ένα μικρό διάλειμμα ενδιάμεσα. Αν δεν εχω ούτε αυτα τα 11′, ανεβοκατεβαίνω στο σπίτι από τα σκαλιά. Δε χρησιμοποιώ καθόλου το ασανσέρ. Αξίζει να σημειωθεί ότι μένω σε πολυκατοικία στον 4ο όροφο. Όσες φορες κι αν μπω ή βγω από το σπίτι, πηγαίνω από τα σκαλιά.

Τι σου δίνει χαρά; Πες μου το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό.

Το καλό φαγητό! Όπου κι αν είμαι, ό,τι κι αν κάνω, αν το φαγητό είναι καλό, γευστικό και θρεπτικό ειμαι ευτυχισμένη!

Τι θα συμβούλευες τώρα τον έφηβο εαυτό σου;

Θέλω να μάθω ξένες γλώσσες και πραγματικά, πλέον, δυσκολεύομαι πολύ, οπότε στον έφηβο εαυτό μου θα έλεγα να αφήσει για λίγο τις βόλτες και το παιχνίδι στο πάρκο και να μάθει κι άλλες ξένες γλώσσες, εκτός από τα Αγγλικά.

Τα social media έχουν επηρεάσει τη σχέση που έχεις με το σώμα σου; Θα ασχοληθείς με το «πώς» φαίνεται το σώμα σου πριν ανεβάσεις μια φωτογραφία;

Όταν «ανεβάζω» κάτι στον προσωπικό μου λογαριασμό, δε με απασχολεί καθόλου το πώς φαίνομαι. Στο επαγγελματικό προφίλ μου, όμως, με απασχολεί να είναι σωστή η θέση τεχνικά και όχι να φαίνεται ωραίο το σώμα μου.

Τι θα ήθελες να ευχηθείς σε κάθε Shape girl που σε διαβάζει τώρα;

Αρχικά καλή χρονιά και έπειτα να μάθετε να αγαπάτε το σώμα και τον εαυτό σας όπως είναι. Αγαπήστε το ταξίδι προς αυτό που θέλετε και αφοσιωθείτε σε αυτό. Το αποτέλεσμα δίνει μεγάλη, αλλά στιγμιαία χαρά. Το ταξίδι θα σας κάνει να αγαπήσετε το αποτέλεσμα επ’αόριστον.

Περισσότερα από Fitness

Το ιδανικό πρωινό της Ελένη Πετρουλάκη και οι συμβουλές της για να ξεκινάς σωστά τη μέρα σου

Τα δημητριακά αποτελούν πάντα τη βάση για το πρωινό μου και να γιατί

ωραιότερα σώματα
Σπορ στη θάλασσα: Πόσες θερμίδες καίει κάθε ένα και τι γυμνάζει; Τι να διαλέξεις;

Σπορτ στην παραλία: Μαζί με το μπάνιο και τις βουτιές σου, μπορείς ταυτόχρονα να διασκεδάσεις καίγοντας θερμίδες και γυμνάζοντας όλα τα σημεία του σώματός σου.

Έρευνα: Πόσες ώρες τρέξιμο χαρίζουν μακροζωία;

Μία με δύο ώρες τρέξιμο την εβδομάδα μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής, σύμφωνα με νέα έρευνα!

ασκήσεις με βαράκια για πλάτη
3 top ασκήσεις για πλάτη με βαράκια (100 επαναλήψεις, 3 φορές την εβδομάδα για να κάνεις ΣΕΞΙ ΠΛΑΤΗ!)

Ακολούθησε την πιο hot προπόνηση της μπαλαρίνας για την πλάτη που θα ζήλευε κάθε γυναίκα.

Τρέξε με την adidas και ανάλαβε δράση κατά της θαλάσσιας ρύπανσης

Η adidas και η Parley for the Oceans ενώνουν τις δυνάμεις τους στο παγκόσμιο running κίνημα «Run for the Oceans» που στόχο έχει να ευαισθητοποιήσει για την απειλή της θαλάσσιας ρύπανσης από πλαστικό.

#shapegreece