Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Προπόνηση Tabata για κοιλιά με την Εύα Χοντακόφσκα! Οι 3 σούπερ ασκήσεις για κοιλιά!

H γνωστή trainer Εύα Χοντακόφσκα κάνει τη σούπερ άσκηση για κοιλιά!

15.09.2016

Το πρόγραμμα με ασκήσεις για κοιλιά στο σπίτι είναι εμπνευσμένο από την Tabata και βασίζεται στο χρονόμετρο, ενώ αλλάζει η έντασή του. Σου προσφέρει μείωση του λίπους και σύσφιγξη όλων των μυϊκών ομάδων.

Το πρόγραμμα Tabata με ασκήσεις για κοιλιά:

Κάνε 8 σετ των 20 δευτερολέπτων με διάλειμμα 10 δευτερολέπτων. Τα 8 σετ διαρκούν 4 λεπτά.

 

Δημοφιλή

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

cross training
Τι είναι το cross training και γιατί πρέπει να το κάνεις; Έτσι θα κάνεις ενδυνάμωση

Το cross training έχει περισσότερα οφέλη απ’ ό,τι πίστευες και η trainer αποκαλύπτει τα μυστικά του.

πρωινή άσκηση
Πρωινή άσκηση; Κάν’ το εύκολο!

Πώς θα μάθεις να ασκείσαι το πρωί χωρίς δυσκολία; Έχουμε τα tricks της trainer!

8 ασκήσεις για να σφίξεις όλο το σώμα που συνδυάζουν box και yoga

Θα γυμναστείς χωρίς να το καταλάβεις με την υβριδική προπόνηση Box + Flow.

#shapegreece