Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Προπόνηση Tabata για κοιλιά με την Εύα Χοντακόφσκα! Οι 3 σούπερ ασκήσεις για κοιλιά!

H γνωστή trainer Εύα Χοντακόφσκα κάνει τη σούπερ άσκηση για κοιλιά!

Το πρόγραμμα με ασκήσεις για κοιλιά στο σπίτι είναι εμπνευσμένο από την Tabata και βασίζεται στο χρονόμετρο, ενώ αλλάζει η έντασή του. Σου προσφέρει μείωση του λίπους και σύσφιγξη όλων των μυϊκών ομάδων.

Το πρόγραμμα Tabata με ασκήσεις για κοιλιά:

Κάνε 8 σετ των 20 δευτερολέπτων με διάλειμμα 10 δευτερολέπτων. Τα 8 σετ διαρκούν 4 λεπτά.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Τρέξιμο με το σκύλο σου; Τα tips για να ΚΑΙΣ και το πρόγραμμα για να ασκείστε και οι 2!

Ανέβασε ταχύτητα στη βόλτα του σκύλου σου και θα έχετε και οι δύο διπλό όφελος!

Το παπούτσι Νike Structure «κλείνει» 20 και σου έχει μια έκπληξη!

Λανσάρει μια ολοκαίνουργια εκδοχή που θα σε ενθουσιάσει!

Δοκιμάσαμε CrossFit (κάψε πιο γρήγορα από ποτέ!)

Σκέφτεσαι να αρχίσεις CrossFit; Μάθε πού, πώς και γιατί πρέπει να το κάνεις! Η Εditor του Shape, Ευμορφία Σαββαΐδη, το δοκίμασε!

Έτσι θα κάνεις ακόμα πιο αποτελεσματικές τις ασκήσεις για κοιλιακούς!

Ιδρώνεις κάνοντας κοιλιακούς αλλά δε βλέπεις αποτέλεσμα; 5 τρόποι για να δεις, πράγματι, διαφορά με τις ασκήσεις για κοιλιακούς και χωρίς να πονάς.

#shapegreece