Οι νέες τάσεις στις δίαιτες: Η διαιτολόγος τις κρίνει για το Shape.gr!

Η δίαιτα του πάγου, η δίιατα με τα πολλά λιπαρά, η δίαιτα Swift, η δίαιτα της καύσης

26.01.2017

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

Οι νέες τάσεις στις δίαιτες: Η διαιτολόγος τις κρίνει για το Shape.gr!

Συνεργάστηκε η Κλειώ Δημητριάδου, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος
Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, MSc στη Συμβουλευτική Ψυχολογία, Life Coaching, www.coachmydiet.wordpress.com

Μήπως το κρύο ή μήπως το να τρως περισσότερα λιπαρά, θα σε βοηθήσει να χάσεις κιλά τώρα; Διάβασε τις τελευταίες τάσεις στις δίαιτες.
Με τη νέα χρονιά, ψάχνουμε νέα προγράμματα για δίαιτα, διατροφή και μείωση βάρους. Που σημαίνει πως θα ακούσεις και θα διαβάσεις για ένα σωρό «νέες»
δίαιτες. Οι συγγραφείς βιβλίων για δίαιτες έχουν υιοθετήσει τις τελευταίες επιστημονικές αποκαλύψεις και ισχυρίζονται πως προσφέρουν τον καλύτερο τρόπο για να ξεφορτωθείς τα ανεπιθύμητα κιλά πιο εύκολα και πιο γρήγορα.

Ερευνήσαμε κάποιες από τις καινούργιες θεωρίες και ορίστε τι ανακαλύψαμε.

THE BURN (Η καύση)

Χάσε έως και 1,5 κιλό σε 3 ημέρες, 2,5 κιλά σε 5 ημέρες ή 5 κιλά σε 10 ημέρες.

Της Haylie Pomroy (Bantam Press)

51KyX39+9WL._SX344_BO1,204,203,200_

Aυτό δεν είναι ένα βιβλίο για ανθρώπους που κάνουν πρώτη φορά δίαιτα. Αυτό είναι ένα βιβλίο για ανθρώπους που κάνουν για τελευταία φορά δίαιτα, σύμφωνα με τη συγγραφέα Haylie Pomroy, dietary trainer και σύμβουλο wellness. Με κλινικές στο Μπέβερλι Χιλς και το Κολοράντο, η Haylie Pomroy βοηθά σταρ να προετοιμάσουν το σώμα τους για μια ταινία
φωτογραφήσεις σε μόλις 3 ημέρες.

Στο νέο βιβλίο της η συγγραφέας ισχυρίζεται ότι «θα σε βοηθήσει να
προσδιορίσεις συνηθισμένα προβλήματα υγείας όπως φλεγμονές, κατακράτηση υγρών, προβλήματα του πεπτικού και ορμονικές ανισορροπίες και να βρεις τη σωστή λύση για σένα».

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Οι 5 χειρότερες δίαιτες για το 2016: Ποιοί διάσημοι τις ακολουθούν

Τα εξατομικευμένα προγράμματα είναι σχεδιασμένα «για να βάλουν φωτιά στο μεταβολισμό σου για γρήγορα, σημαντικά αποτελέσματα». Η θεωρία είναι πως κινητοποιείς το μεταβολισμό σου σε φάσεις, ξεκινώντας «διώχνοντας το άγχος», αποτρέποντας το σώμα σου από την «αποθήκευση για περίπτωση ανάγκης» και ακολουθώντας μια δίαιτα πλούσια σε υγιεινές πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και φρούτα.

Επίσης, θα κάνεις έντονη αεροβική άσκηση. Μετά ξεκλειδώνεις το αποθηκευμένο λίπος τρώγοντας άπαχο κρέας και πράσινα λαχανικά και
εκτελώντας προπονήσεις με ασκήσεις ενδυνάμωσης. Τέλος, επανεισάγεις τα υγιεινά λιπαρά στη δίαιτά σου και κάνεις δραστηριότητες που μειώνουν το άγχος, όπως η yoga.

Shape ετυμηγορία

Η δίαιτα συστήνει τρία γεύματα τη μέρα και 1.600 θερμίδες.

«Για κάποια γυναίκα που δεν έχει καλό μεταβολισμό ή που έχει χαμηλό βάρος οι 1.600 θερμίδες μπορεί να είναι πολλές και τα αποτελέσματα να μην είναι αυτά που υπόσχεται το βιβλίο» εξηγεί η Κλειώ Δημητριάδου, κλινικός διαιτολόγος.
Αν δεν μπορείς να πειθαρχήσεις, μπορεί αυτό το πρόγραμμα να μη σε βοηθήσει μακροπρόθεσμα.

Για τις υπόλοιπες τάσεις στις δίαιτες, κάνε κλικ στις επόμενες σελίδες

 

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece