Τροφές χωρίς υδατάνθρακες: Οι 10 καλύτερες που δεν έχουν καθόλου (κι όμως!)

Αν θέλεις να κάνεις δίαιτα χωρίς υδατάνθρακες και να τους περιορίσεις στο ελάχιστο, οι τροφές αυτές θα πρέπει να είναι πρωταγωνίστριες στη διατροφή σου.

02.12.2019

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Τροφές χωρίς υδατάνθρακες

Θέλεις να ακολουθήσεις μια δίαιτα λίγων ημερών χωρίς υδατάνθρακες για απώλεια βάρους και μίνι αποτοξίνωση; Τότε παρακάτω θα βρεις τη λίστα με τις τροφές που δεν περιέχουν καθόλου (ναι, έχουν ποσοστό μηδέν!).

Διάβασε επίσης: Πόσους υδατάνθρακες να τρώμε και τι ώρα; Ποιοι είναι οι καλοί υδατάνθρακες και γιατί;

Διάβασε επίσης: Οι καλύτεροι υδατάνθρακες για αδυνάτισμα

Διάβασε επίσης: Πλάνο μιας μέρας για διατροφή με πρωτεΐνες (και ελάχιστους υδατάνθρακες!)

Χρειάζεσαι τους υδατάνθρακες στη διατροφή σου; 

Οι υδατάνθρακες είναι φτιαγμένοι από γλυκόζη, τη βασική πηγή καυσίμου του σώματος. Χωρίς αυτούς, αισθάνεσαι υποτονική.  Διάφορες έρευνες έχουν δείξει πως οι δίαιτες χαμηλές σε υδατάνθρακες αυξάνουν τον κίνδυνο για προβλήματα υγείας. Άρα θα πρέπει να υπάρχουν στη διατροφή σου σε γενικές γραμμές.

Πόσους υδατάνθρακες χρειάζεσαι ημερησίως όμως; 

Οι υδατάνθρακες θα πρέπει να αποτελούν το 45 με 55 τοις εκατό της ημερήσιας τροφής σου, ειδικά αν αθλείσαι ή κινείσαι. Ο αποκλεισμός τους από τη διατροφή σου, για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί να δημιουργήσει διάφορα προβλήματα στον οργανισμό σου.

Όλα τα φρούτα, τα λαχανικά, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι (δηλαδή οι πιο θρεπτικές τροφές της διατροφής μας) περιέχουν υδατάνθρακες. Όλες αυτές οι τροφές έχουν συνδεθεί με χαμηλότερα επίπεδα χρόνιων νόσων και μακροζωία. Αντίθετα, οι χαμηλές σε υδατάνθρακες διατροφές έχουν συνδεθεί με χρόνιες παθήσεις, όπως καρκίνος του εντέρου, καρδιαγγειακές νόσους, διαβήτη και άλλες.

Αν θέλεις να ακολουθήσεις μια αποτοξίνωση λίγων ημερών και να τους αποφύγεις ή να τους μειώσεις, παρακάτω θα βρεις τη λίστα με τις τροφές που δεν περιέχουν καθόλου υδατάνθρακες.  Κατά βάση, μόνο τα λάδια και τα ζωικά προϊόντα είναι αυτά που περιλαμβάνονται στη λίστα (που είναι αρκετά μικρή). Αυτό σημαίνει ότι τροφές που περιέχουν λίγες θερμίδες, όπως το αγγούρι, το κουνουπίδι και το κολοκύθι, δεν σημαίνει πως ΔΕΝ περιέχουν υδατάνθρακες. Δες τη λίστα παρακάτω.

Οι δέκα τροφές χωρίς υδατάνθρακες

  1. Κοτόπουλο
  2. Μοσχαρίσιο κρέας
  3. Χοιρινό
  4. Σολομός
  5. Πέστροφα
  6. Σαρδέλες
  7. Τόνος
  8. Αυγά
  9. Έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
  10. Βούτυρο

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.