7 πράγματα να κάνεις το βράδυ για να χάσεις βάρος

Τι πρέπει να κάνουμε πριν κοιμηθούμε το βράδυ, για να εξασφαλίσουμε καλύτερα αποτελέσματα στη δίαιτά μας.

02.12.2018

εχεις διαβασει


Η προσπάθεια να αδυνατίσουμε είναι κάτι που συνεχίζεται κάθε ώρα της ημέρας.
Υπάρχουν ωστόσο μερικά πράγματα που πρέπει να γίνουν πριν κοιμηθούμε το βράδυ, για να εξασφαλίσουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα στη δίαιτά μας. Να τι πρέπει να φροντίσεις να κάνεις το βράδυ!

1. Προγραμμάτισε πότε θα πάρεις πρωινό την επόμενη μέρα

Και αφού σκεφτείς τι ώρα θα το φας, φρόντισε να έχεις τελειώσει με το δείπνο σου 12 ώρες πριν. Οι ώρες των γευμάτων έχουν ιδιαίτερα μεγάλη σημασία όταν θέλουμε να χάσουμε κιλά –σχεδόν όση έχουν η ποσότητα και η ποιότητά τους. Η ιδανική απόσταση ανάμεσα στο δείπνο της μιας ημέρας και το πρωινό της επόμενης είναι οι 12 ώρες, όπως λέει η συγγραφέας του βιβλίου The Little Book of Thin. Lauren Slayton.

Δες κι αυτό: Θες πρωινό για ενέργεια; Οι 5 σούπερ συνδυασμοί για να ξεκινάς δυνατά τη μέρα σου!

xase-varos-to-vrady

Διάβασε επίσης: 2 συνταγές για γρήγορο πρωινό από τον διαιτολόγο Γιώργο Μίλεση! Ιδανικές για το Σαββατοκύριακο!

2. Μη φας κινέζικο

Οτιδήποτε πολύ αλμυρό, όπως είναι συνήθως τα πιάτα της κινέζικης κουζίνας δεν είναι καλή επιλογή για το τελευταίο γεύμα της ημέρας. Ο λόγος είναι ότι το νάτριο θα παραμείνει στο σώμα κατά τη διάρκεια της νύχτας και θα προκαλέσει κατακράτηση υγρών. Το αποτέλεσμα; Όταν ξυπνήσεις θα νιώθεις φουσκωμένη και πρησμένη.

3. Μην υποκύψεις στην επιθυμία για νυχτερινή επίθεση στο ψυγείο!

Αν σηκωθείς από το κρεβάτι μετά τα μεσάνυχτα και αρχίσεις να αδειάζεις το ψυγείο, θα πάει χαμένη η προσπάθεια ολόκληρης της μέρας. Μάλιστα, εάν είσαι μεταξύ 31 και 61 ετών, αυτή η συνήθεια είναι πιθανό να οδηγήσει σε αύξηση τους βάρους σου, αφού όπως έδειξε έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Eating Behaviors, πιο πριν και πιο μετά από αυτή την ηλικία, αυτές οι νυχτερινές επιθέσεις στο ψυγείο έχουν λιγότερες συνέπειες στο δείκτη της ζυγαριάς.

Βραδινά σνακ: 5 σνακ που επιτρέπεται να φας για βραδινό αργά τη νύχτα!

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να τρως (ή να πίνεις) ένα ρόδι τη μέρα όσο τα βρίσκεις!

Βάλε το ρόδι στη διατροφή σου και γνώρισε καλύτερα τις ιδιότητες και τα οφέλη που πρέπει να μπουν στη ζωή σου (και όχι μόνο την πρωτοχρονιά).

Βρώμη από το βράδυ χωρίς μαγείρεμα ή overnight oats που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα

Βρώμη από το βράδυ, φτιαγμένη με γάλα, που δεν χρειάζεται μαγείρεμα που που θα λατρέψεις τη γλυκιά γεύση από τα μύρτιλλα.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

Οι συμβουλές του Jamie Oliver για να μαγειρεύεις τέλεια το κάθε φαγητό
Οι συμβουλές του Jamie Oliver για να μαγειρεύεις τέλεια το κάθε φαγητό

Όλα τα κόλπα για να γίνεις άρχοντας στην κουζίνα

Εχεις λιγούρα για πατατάκια και αλμυρά; Να τι σημαίνει αν ο οργανισμός σου επιζητά αλάτι

Η λιγούρα για πατατάκια κρύβει την ανάγκη του οργανισμού σου για αλάτι. Πότε όμως ο οργανισμός σου έχει ανάγκη από αλάτι;

#shapegreece