Ποιες τροφές να αποκλείσω για να αδυνατίσω;

Η διατροφολόγος Άρτεμη Δρυγιαννάκη απαντά και εξηγεί με ποιο τρόπο θα καταφέρουμε να χάσουμε βάρος.

09.09.2019

Γράφει: Elle.gr

εχεις διαβασει

Πώς να μην παχαίνω; Οι 5 χρυσοί κανόνες διατροφής από την δρ Μαρία Ψωμά

Υπάρχει η άποψη ότι δεν πρέπει να αποκλείουμε ομάδες τροφίμων από τη διατροφή μας. Αυτό, άραγε, σημαίνει ότι ωφελούμαστε και από τα αλμυρά π.χ. τσιπς, τα λιπαρά και τους υδατάνθρακες π.χ μακαρόνια ή και τα γλυκά, τροφές που έχουν ενοχοποιηθεί για μεταβολικά νοσήματα (καρδιαγγειακά, σακχαρώδης διαβήτης, υπέρταση κ.α.);

Όπως αναφέρει η διατροφολόγος Άρτεμη Δρυγιαννάκη: «Ο οργανισμός μας χρειάζεται τα πάντα με μέτρο. Σίγουρα όμως οι πηγές που θα προσλάβουμε την κάθε ουσία παίζουν σημαντικό ρόλο για την διατήρηση της υγείας μας. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζομαι το αλάτι αλλά αν σκεφτούμε ότι οι τροφές που καταναλώνουμε έχουν περισσότερο αλάτι απ’ όσο χρειαζόμαστε μέσα στην ημέρα, δεν είναι απαραίτητο να κυνηγήσω την αλμυρή τροφή για να φέρω ισορροπία. Και εάν τελικά το θέλω ας προτιμήσω χοντρό αλάτι με μέτρο αντί πατατάκια, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι απαγορεύεται μία στις τόσες να πάρω ακόμα και αυτά. Υπάρχουν λιγότερο και περισσότερο επεξεργασμένες τροφές, το να προτιμάμε τις πρώτες συμβάλει στην υγεία του οργανισμού».

Διάβασε τη συνέχεια στο Elle.gr

Topics:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece