Τι πρέπει να σταματήσεις το 2019 για να αποκτήσεις ένα πιο υγιές σώμα (και μια πιο υγιή σχέση με το φαγητό)

Μάθαμε τις συμβουλές της διαιτολόγου.

21.02.2019

εχεις διαβασει

Τι πρέπει να σταματήσεις το 2019 για να αποκτήσεις ένα πιο υγιές σώμα (και μια πιο υγιή σχέση με το φαγητό)

Από την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο -Διατροφολόγο Χαροκοπείου πανεπιστημίου Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο, www.coachmydiet.wordpress.com, www.facebook.com/grafeiodiatrofis.

Όχι, αυτό δεν είναι ακόμα ένα άρθρο που θα σε βάλει να κόψεις τη ζάχαρη, τα λιπαρά και το junk food. Για να αποκτήσεις ένα πιο υγιές σώμα, αλλά και μια πιο υγιή σχέση με το φαγητό αυτά που πρέπει να κάνεις είναι τα παρακάτω:

Διάβασε επίσης: Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος

Διάβασε επίσης: 15+1 μυστικά για σίγουρο αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα

  • Τις σπασμωδικές και απελπισμένες κινήσεις που έχουν σύντομη ημερομηνία λήξης. Δε χρειάζεσαι κάτι με άμεσα αποτελέσματα, χρειάζεσαι κάτι με μόνιμα αποτελέσματα.
  • Τις τύψεις όποτε ξεφεύγεις από το πρόγραμμά σου: Αν είναι να κάνεις ατασθαλία φρόντισε να την ευχαριστηθείς, να μην της δώσεις μεγαλύτερη έκταση από αυτή που της αξίζει και να την αφήσεις την επόμενη μέρα πίσω σου.
  • Tο «αυτο-μαστίγωμα»: Τα παραπανίσια κιλά και ενίοτε κάποιες αποτυχημένες προσπάθειες δίαιτας, σε βάζουν στη διαδικασία να χαρακτηρίσεις άσχημα τον εαυτό σου και επηρεάζουν την αυτοεκτίμησή σου. Αυτή τη φορά, κάνε μια προσπάθεια να είσαι πιο επιεικής και να βλέπεις κάθε προσπάθεια αδυνατίσματος σαν μια διαδικασία φροντίδας για το σώμα σου.
  • Το συνεχές ζύγισμα: Τη ζυγαριά δεν πρέπει να την αποφεύγεις. Μάλιστα οι έρευνες δείχνουν πως τα άτομα που ζυγίζονται συστηματικά διατηρούν περισσότερο επιτυχημένα το βάρος του σε σχέση με αυτά που δεν ξέρουν τα κιλά τους. Η εμμονή όμως δε σε βοηθάει (ζύγισμα πριν το φαγητό, μετά το γυμναστήριο κλπ) και δεν είναι και ενδεικτική της προόδου σου.
  • Τις συγκρίσεις: Κάθε άνθρωπος και κάθε σώμα είναι ξεχωριστά, οπότε δεν μπορεί ο στόχος να είναι ίδιος για όλους. Σεβάσου τη διαφορετικότητά σου και στόχευσε στο καλύτερο που μπορείς εσύ να φτάσεις.

Διάβασε επίσης: 8 κακές συνήθειες για την υγεία σου που θα αλλάξεις το 2019

[related id="56343"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece