Γυμνάσου με χούλα χουπ! Γίνεται! (δες πώς!)

Δοκίμασε να γυμνάσεις του κοιλιακούς σου, σαν να ήσουν παιδί, με ένα χούλα χουπ γύρω από την κοιλιά σου.

woman-rotates-hula-hoop-on-nature-background-picture-id178281395 Credit: IvanMikhaylov

Το χούλα χουπ, το θαυματουργό στεφάνι που αγαπήσαμε από μικρά παιδιά, επιστρέφει δυναμικά στη ζωή μας, ως τρόπος άσκησης αυτή η φορά.

Με το hula-hoop μπορείς να κάψεις τόσες θερμίδες όσες και με jogging, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Ουισκόνσιν. Με 30 λεπτά hula-hoop καις 210 θερμίδες!

Η Audrina Patridge δεν επέλεξε το απλό στεφάνι αλλά το ενισχυμένο με βάρη hula hoop με σκοπό να πετύχει τη μεγαλύτερη δυνατή τόνωση του σώματός της.

Η νεαρή σταρ δεν δίστασε μάλιστα στη γυμναστική που πραγματοποίησε σε αμμουδιά του Λος Άντζελες να πραγματοποιήσει και στάσεις τις γιόγκα και διατάσεις.

Γιατί αξίζει να δοκιμάσεις το hula hoop;

Είναι διασκεδαστικό, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε αρκετά σημεία του σώματος, κάνει κοιλιακούς που δε φαντάζεσαι, μαθαίνεις να συντονίζεις το σώμα σου (θα δεις πόσο θα σε βοηθήσει αυτό όταν χορεύεις!).

Δεν ξέρεις πώς να κάνεις; Υπάρχουν πολλά DVDs που μπορούμε να προτείνουμε, αλλά αν θες κάτι γρήγορο (και δωρεάν) μπες στο youtube.com, γράψε hula hoop και γίνε εξπέρ σε όποιο σημείο θέλεις! Τα βιντεάκια που θα σε βοηθήσουν είναι εκατοντάδες! Το μόνο που πρέπει να πάρεις είναι η στεφάνη σου! Kαι στο Instagram, το χουλα χουπ workout είναι hot!

Hot tip Το «κλειδί» είναι η σωστή στάση: κράτα τους κοιλιακούς σου σφιγμένους για να εξασφαλίσεις ότι δεν κινείται τίποτα πλην των χεριών σου (και του hula hoop!).

Kαι μην απογοητευτείς αν δεν καταφέρεις να κάνεις πολλές στροφές αρχικά. Σύντομα θα εκπλαγείς με τις δεξιότητές σου.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i