Οι εναλλακτικές της Καθαράς Δευτέρας: Τι να φας για λιγότερες θερμίδες;

Η Καθαρά Δευτέρα είναι μια γιορτή – θερμιδική βόμβα. Υπάρχουν εναλλακτικές όμως!

28.02.2020

εχεις διαβασει

Οι εναλλακτικές της Καθαράς Δευτέρας: Τι να φας για λιγότερες θερμίδες;

Από την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος (Χαροκοπείου Πανεπιστημίου) MSc στη συμβουλευτική ψυχολογία Life Coaching Καποδιαστριακό Πανεπιστήμιο, coachmydiet.wordpress.com.

Όπως τονίζει η διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου «καλό είναι να ακολουθήσεις ένα συγκεκριμένο πλάνο από πριν, ώστε να κάνεις τις ιδανικές επιλογές που δε θα σε επιβαρύνουν εκείνη την ημέρα».

Αντί για:Κατανάλωσε:Θερμιδικό κέρδος (ανά μερίδα):
Μακαρονάκι με χταπόδιΧταπόδι βραστό ή ψητό στα κάρβουνα400
ΦάβαΜαυρομάτικα σαλάτα (με άφθονα λαχανικά, 1 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο)280
Τηγανητές γαρίδες ή καλαμαράκιαΨητά ή βραστά θαλασσινά300
Πατάτες τηγανητέςΠατάτες βραστές ή ψητές300
Λαχανικά τηγανητά (πχ. κολοκυθάκια)Τουρσί300
ΕλιέςΚάπαρη100
Ρύζι με μύδιαΜύδια αχνιστά400
ΝτολμαδάκιαΣαλάτα κινόα200
ΣπανακόπιταΧόρτα250

Διάβασε επίσης: Τι να φάω την Καθαρά Δευτέρα; Δες πώς θα γεμίσεις το πιάτο σου με τις συμβουλές της διαιτολόγου

[related id="297480"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece