Με τι να συνδυάσω τα αυγά; Αυτός είναι ο συνδυασμός για την καλύτερη απορρόφηση των συστατικών

Τρώνοντας μέχρι 7 αβγά την εβδομάδα, όχι μόνο δεν ανεβάζεις τη χοληστερίνη σου, αλλά ωφελείς με πολλούς τρόπους τον οργανισμό σου.

24.02.2019

εχεις διαβασει

με τι να συνδυάσω τα αυγά

Το αβγό περιέχει βιταμίνη D, υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη και όλα τα απαραίτητα αμινοξέα. Αποτελεί μια τροφή που θα πρέπει να υπάρχει στο διατροφολόγιό σου. Με τι είναι, όμως, καλύτερο να τα συνδυάσεις; Πώς θα καταφέρεις να έχεις τη μέγιστη απορρόφηση των θρεπτικών τους συστατικών;

Διάβασε επίσης: Ωμοί ξηροί καρποί ή ψημένοι; Τι είναι καλύτερο να τρώμε; Η Κλειώ Δημητριάδου απαντά

Με τι να συνδυάσω τα αυγά; Αυτός είναι ο καλύτερος για την καλύτερη απορρόφηση των συστατικών

Σε έρευνα από το Πανεπιστήμιο Purdue στις ΗΠΑ τονίζεται πως, όταν αναμειγνύουμε αβγά με λαχανικά, αυξάνεται κατά σχεδόν εννιά φορές η απορρόφηση των καροτενοειδών από τα λαχανικά, αντιοξειδωτικών που συμβάλλουν στη μείωση χρόνιων νοσημάτων και του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου.

Διάβασε επίσης: Πόσα αυγά κάνει να τρώμε τελικά μέσα στην εβδομάδα;

Η παραδοσιακή ελληνική στραπατσάδα, επομένως, είναι super healthy επιλογή, εξίσου καλοί συνδυασμοί όμως είναι τα αβγά μαζί με σπανάκι ή σε πράσινες σαλάτες, πάντα με τον κρόκο!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece