Sambal Oelek: Φτιάξε την καυτερή σάλτσα από την Ινδονησία για λαχανικά, ψάρια και ψητά

Μία πολύ διαφορετική αλλά και εύκολη συνταγή που ταιριάζει με τα περισσότερα πιάτα σου

02.07.2018

εχεις διαβασει

Sambal Oelek

Το Sambal oelek είναι μια από τις πιο δημοφιλείς σάλτσες της ασιατικής κουζίνας, που αν είσαι λάτρης των καυτερών γεύσεων και της πολυεθνικής κουζίνας, θα αγαπήσεις. Η sambal oelek είναι κοινή συνταγή σε χώρες που προτιμούν τα καυτερά φαγητά και κυρίως στη Μαλαισία, Ινδονησία, Ταϊλάνδη, Σιγκαπούρη και πολλές ακόμα. Πώς θα φτιάξεις μόνη σου την καυτερή αυτή σάλτσα; Βρες παρακάτω την πανεύκολη συνταγή.

Διάβασε ακόμα:Γιατί να τρως κάθε μέρα σαλάτα; Υπάρχουν 6 βασικοί λόγοι

Sambal Oelek:  Υλικά

  • 1/5 κιλό καυτερές κόκκινες πιπεριές (όπως jalapeño ή serrano), με τους σπόρους και ψιλοκομμένες
  • 1/3 κούπας ξίδι ρυζιού
  • 1 1/2 κ.γλ. αλάτι kosher
  • 1 κ.σ. ελαιόλαδο
  • 3 κ.σ. νερό

Διάβασε ακόμα:Σούπα παντζάρι γλυκοπατάτα από τον food blogger Cool Artisan

Εκτέλεση

Ζέστανε το ελαιόλαδο σε ένα τηγάνι σε μέτρια θερμοκρασία. Πρόσθεσε τις πιπεριές, και άφησέ τις για περίπου δέκα λεπτά. Πρόσθεσε το ξίδι και το αλάτι και άφησε ακόμα πέντε λεπτά, ενώ θα ανακατεύεις το μείγμα αρκετά συχνά. Βγάλε τη σάλτσα από τη φωτιά και άφησε να κρυώσει για δέκα λεπτά. Βάλε το μείγμα σε ένα μπολ και πρόσθεσε το νερό. Ανακάτεψε μέχρι να γίνει λείο το μείγμα. Διατήρησε στο ψυγείο τη σάλτσα έως και μια εβδομάδα.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Μαρμελάδες του χειμώνα
Συνταγή για μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη και 5 ιδέες με φρούτα εποχής που μπορείς να φτιάξεις τώρα

Δοκίμασε αυτές τις διαφορετικές μαρμελάδες, με φρούτα που ευδοκιμούν αυτή την εποχή του χρόνου.

Ποιες τροφές είναι οι καλύτερες πηγές ασβεστίου και πώς θα γίνει καλύτερη απορρόφηση;

Η διατροφολόγος μας δίνει τις καλύτερες πηγές ασβεστίου εκτός από το γάλα και τα μυστικά για καλύτερη απορρόφηση από τον οργανισμό

Shape Tested: Φτιάξαμε μελομακάρονα χωρίς ζάχαρη (ούτε στο σιρόπι)

Το να έχεις ένα μικρό παιδί στο σπίτι ή να θέλεις να μην χαλάσεις τη δίαιτά σου και στις γιορτές, αποτελεί δύσκολο στόχο με τόσα γλυκά. Εμείς δοκιμάσαμε τα μελομακάρονα χωρίς ζάχαρη.

35 ημέρες ως τα Χριστούγεννα: Πλάνο διατροφής για απώλεια 4 κιλών μέχρι τις γιορτές

Πρόγραμμα διατροφής για να μάθεις να τρως καλύτερα μέχρι τα τραπέζια των γιορτών.

Πότε να ΜΗΝ τρως κουρκουμά: 5 παρενέργειες που όλοι πρέπει να γνωρίζουν

Έχει καλές ιδιότητες, αλλά σε όλους; Ιδού 5 περιπτώσεις στις οποίες πρέπει να αποφεύγεις τον κουρκουμά!

#shapegreece