Sugar Detox: Μπορείς να κόψεις τη ζάχαρη; Δες το πλάνο

Ναι, μπορείς να σπάσεις τον εθισμό στα γλυκά και να αποτοξινωθείς από τη ζάχαρη.

10.11.2016

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Αμαλία Γιωτοπούλου, κλινική διαιτολόγος -διατροφολόγος, MSc, διευθύντρια Mediterranean Diet Center Χαλανδρίου www.meddietcenter.gr

Αν έχεις κι εσύ εθισμό στα γλυκά, ακολούθησε το πλάνο που σου προτείνουμε και θα γίνεις δυνατή, πιο αδύνατη και με αστείρευτη ενέργεια.
Ακόμη κι αν γενικά αποφεύγεις τα μπι­σκότα, τα κέικ, τα αναψυκτικά και γενικά ό,τι θεωρούμε «γλυκό», είναι πιθανό να εξακολουθείς να καταναλώνεις πάρα πολλή ζάχαρη.

«Η διατροφή μας περιέχει πάρα πολλές κρυφές πηγές της» σχολιάζει ο Mark Hyman, MD, διευθυντής του Κλινικού Κέντρου στο Κλίβελαντ για τη Λειτουργική Ιατρική και συγγραφέας του Eat Fat, Get Thin.

Ποιο είναι το πρόβλημα;

«Η ουσία αυτή όχι μόνο παχαίνει, αλλά και μας κάνει να νιώθουμε κουρασμένοι και μας αρ­ρωσταίνει» επισημαίνει ο συγγραφέας.

Ευτυχώς, υπάρχει μια απλή λύση: Μειώ­νεις σημαντικά τη ζάχαρη που κατανα­λώνεις καθημερινά και κάνεις καλό στην υγεία σου, νιώθεις αναζωογονημένη και χάνεις κιλά. Αξίζει τον κόπο, συμφωνείς;

Τι συμβαίνει στον οργανισμό σου όταν τρως ζάχαρη

«Κατ’ αρχάς, τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σου αυξάνονται απότομα και στη συνέχεια προκαλείται μια εξίσου απότομη πτώση τους που στραγγίζει την ενεργητικότητά σου» εξηγεί η Αμαλία Γιωτοπούλου, κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος, MSc.

Έτσι, νιώθεις νωθρή ή κακοδιάθετη και δεν έχεις αντοχή στις προπονήσεις σου. Τα ακόμα χειρότερα νέα; Με τον καιρό η επιπλέον ζάχαρη δημιουργεί φλεγμονές σε όλο το σώμα αυξάνοντας τον κίνδυνο να εμφα­νίσεις καρδιοπάθειες, διαβήτη τύπου 2, ορισμένες μορφές καρκίνου, αρθρίτιδα και κατάθλιψη.

Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο ιατρικό περιοδικό Circulation, η καθημερινή κατανάλωση της ζάχαρης που περιέχει μόλις 1 κουτί αναψυκτικού είναι αρκετή για να αυξήσει κατά 19% τις πιθανότητες για εκδήλω­ση καρδιακής προσβολής!

Ωστόσο, μην τρομάζεις: αρκεί να μειώσεις τη ζάχαρη που τρως και θα έχεις σχεδόν αμέσως πολύ σημαντικά οφέλη.

Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Obesity διαπιστώθηκε ότι παιδιά που μείωσαν την κατανάλωση πρόσθετων σακχάρων από το 28% στο 10% των θερμίδων τους είχαν μείωση βάρους, αρτηριακής πίεσης, τριγλυκεριδίων και LDL ή «κα­κής» χοληστερίνης σε μόλις 10 ημέρες.

Κάνε επανεκκίνηση στο σώμα σου

Θα πρέπει να σε προειδοποιήσουμε: η προσπάθεια να αποτοξινωθείς από τη ζάχαρη δε θα είναι εύκολη! Όπως έχεις πιθανόν αντιληφθεί, ο οργανισμός μας εθίζεται στη συγκεκριμένη ουσία κι αυτό μας δυσκολεύει να την απομακρύνουμε από τη διατροφή μας.

«Όταν τρως ζάχαρη, το σώμα σου αυξάνει την παραγωγή των χημικών που ενεργοποιούν τους υποδοχείς ευχαρίστησης στον εγκέφαλό σου» εξηγεί η ειδικός.

 

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

δίαιτα για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός
Οι 10 κινήσεις για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός και η διατροφή που τον ενισχύει

Κάθε χρόνος που περνά μειώνει σταδιακά την ικανότητα του οργανισμού να καίει θερμίδες με την ίδια ταχύτητα. Να πώς θα διατηρήσεις τη φλόγα

κοιλιά εγκυμοσύνη αδυνάτισμα γονιμότητα υγεία μαμά
Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

Η δίαιτα των μονάδων και γιατί να (μην) την κάνεις

Άλλη μια μόδα που φαίνεται να κερδίζει έδαφος στο διαδίκτυο, είναι η δίαιτα των μονάδων. Πώς την αξιολογεί, όμως, η διαιτολόγος;

τροφές χωρίς λιπαρά
Τροφές χωρίς λιπαρά, λακτόζη, γλουτένη, ζάχαρη: Ποιες μας αφορούν πραγματικά;

Σε ποιες περιπτώσεις πρέπει πραγματικά να ακολουθείς αυτούς τους περιορισμούς;

Δίαιτα εξπρές 5 ημερών ενάντια στο φούσκωμα! Το πρόγραμμα διατροφής για επίπεδη κοιλιά

Δοκίμασε αυτή τη δίαιτα εξπρές 5 ημερών που περιλαμβάνει διατροφή και άσκηση και θα σε δείξει πιο λεπτή μέσα σε 5 μέρες

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!

Το να τρως ανάμεσα στα γεύματα δεν χρειάζεται να είναι κακό για την περιφέρεια της μέσης σου. Ιδού 6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ σου για να χάσεις βάρος

#shapegreece