Sugar Detox: Μπορείς να κόψεις τη ζάχαρη; Δες το πλάνο

Ναι, μπορείς να σπάσεις τον εθισμό στα γλυκά και να αποτοξινωθείς από τη ζάχαρη.

10.11.2016

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Αμαλία Γιωτοπούλου, κλινική διαιτολόγος -διατροφολόγος, MSc, διευθύντρια Mediterranean Diet Center Χαλανδρίου www.meddietcenter.gr

Αν έχεις κι εσύ εθισμό στα γλυκά, ακολούθησε το πλάνο που σου προτείνουμε και θα γίνεις δυνατή, πιο αδύνατη και με αστείρευτη ενέργεια.
Ακόμη κι αν γενικά αποφεύγεις τα μπι­σκότα, τα κέικ, τα αναψυκτικά και γενικά ό,τι θεωρούμε «γλυκό», είναι πιθανό να εξακολουθείς να καταναλώνεις πάρα πολλή ζάχαρη.

«Η διατροφή μας περιέχει πάρα πολλές κρυφές πηγές της» σχολιάζει ο Mark Hyman, MD, διευθυντής του Κλινικού Κέντρου στο Κλίβελαντ για τη Λειτουργική Ιατρική και συγγραφέας του Eat Fat, Get Thin.

Ποιο είναι το πρόβλημα;

«Η ουσία αυτή όχι μόνο παχαίνει, αλλά και μας κάνει να νιώθουμε κουρασμένοι και μας αρ­ρωσταίνει» επισημαίνει ο συγγραφέας.

Ευτυχώς, υπάρχει μια απλή λύση: Μειώ­νεις σημαντικά τη ζάχαρη που κατανα­λώνεις καθημερινά και κάνεις καλό στην υγεία σου, νιώθεις αναζωογονημένη και χάνεις κιλά. Αξίζει τον κόπο, συμφωνείς;

Τι συμβαίνει στον οργανισμό σου όταν τρως ζάχαρη

«Κατ’ αρχάς, τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σου αυξάνονται απότομα και στη συνέχεια προκαλείται μια εξίσου απότομη πτώση τους που στραγγίζει την ενεργητικότητά σου» εξηγεί η Αμαλία Γιωτοπούλου, κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος, MSc.

Έτσι, νιώθεις νωθρή ή κακοδιάθετη και δεν έχεις αντοχή στις προπονήσεις σου. Τα ακόμα χειρότερα νέα; Με τον καιρό η επιπλέον ζάχαρη δημιουργεί φλεγμονές σε όλο το σώμα αυξάνοντας τον κίνδυνο να εμφα­νίσεις καρδιοπάθειες, διαβήτη τύπου 2, ορισμένες μορφές καρκίνου, αρθρίτιδα και κατάθλιψη.

Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο ιατρικό περιοδικό Circulation, η καθημερινή κατανάλωση της ζάχαρης που περιέχει μόλις 1 κουτί αναψυκτικού είναι αρκετή για να αυξήσει κατά 19% τις πιθανότητες για εκδήλω­ση καρδιακής προσβολής!

Ωστόσο, μην τρομάζεις: αρκεί να μειώσεις τη ζάχαρη που τρως και θα έχεις σχεδόν αμέσως πολύ σημαντικά οφέλη.

Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Obesity διαπιστώθηκε ότι παιδιά που μείωσαν την κατανάλωση πρόσθετων σακχάρων από το 28% στο 10% των θερμίδων τους είχαν μείωση βάρους, αρτηριακής πίεσης, τριγλυκεριδίων και LDL ή «κα­κής» χοληστερίνης σε μόλις 10 ημέρες.

Κάνε επανεκκίνηση στο σώμα σου

Θα πρέπει να σε προειδοποιήσουμε: η προσπάθεια να αποτοξινωθείς από τη ζάχαρη δε θα είναι εύκολη! Όπως έχεις πιθανόν αντιληφθεί, ο οργανισμός μας εθίζεται στη συγκεκριμένη ουσία κι αυτό μας δυσκολεύει να την απομακρύνουμε από τη διατροφή μας.

«Όταν τρως ζάχαρη, το σώμα σου αυξάνει την παραγωγή των χημικών που ενεργοποιούν τους υποδοχείς ευχαρίστησης στον εγκέφαλό σου» εξηγεί η ειδικός.

 

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece