10 υγιεινά σνακ για πρωινό και απεριόριστη κατανάλωση από την δρ Μαρία Ψωμά

Πώς να φτιάξεις μόνη σου τα πιο υγιεινά σνακ για πρωινό, που μπορείς να τρως άφοβα.

10 υγιεινά σνακ για πρωινό και απεριόριστη κατανάλωση από την δρ Μαρία Ψωμά

Από τη Μαρία Αθ. Ψωμά, M.D., Ph.D., DU, ιατρό-βιοπαθολόγο, Ιατρική της Παχυσαρκίας, διδάκτορος Πανεπιστημίου Αθηνών, Ιατρική & Χειρουργική της Παχυσαρκίας (Πανεπιστήμιο Παρισιού VI).

Η σωστή διατροφή είναι το κλειδί για να επιτύχεις τους στόχους σου. Αν θέλεις να χάσεις βάρος υπάρχουν κάποια υγιεινά σνακ για πρωινό, που μπορείς να φτιάξεις μόνη σου και να τρως απεριόριστα. Το βασικό μυστικό είναι να καταναλώνεις 4-5 γεύματα, 2 εκ των οποίων να είναι σνακ.

Σνακ απολαμβάνουμε καθημερινά σχεδόν όλοι. Ο καθένας μάλιστα, έχει μια λίστα με τα αγαπημένα του σνακ, είτε για τη γρήγορη επαναφόρτιση ενέργειας, είτε για την ανακούφιση της πείνας. Με άλλα λόγια, τα σνακ είναι μέρος της καθημερινότητας μας. Ωστόσο, οι βιομηχανίες σήμερα δίνουν λιγότερη έμφαση στα ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά που προσφέρουν στον οργανισμό μας τα προϊόντα τους. Παρακάτω θα δούμε 10 από τα πιο υγιεινά σνακ που μπορούμε να προετοιμάσουμε μόνες μας.

Επιλέξτε υγιεινά σνακ για την προώθηση της ευεξίας σας. Ενσωματώστε την παραπάνω λίστα στα σνακ της επόμενης εβδομάδας.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i