Μπακαλιάρος: Είναι μια καλή προσθήκη στο πρόγραμμα για απώλεια βάρους;

Και μερικές συμβουλές για να ξεκινήσεις να τον προσθέτεις στα γεύματά σου.

Μπακαλιάρος iStock

Ο μπακαλιάρος είναι ένα ψάρι, γνωστό για την ήπια γεύση και την ευελιξία του στο μαγείρεμα. Γνώριζες όμως ότι μπορεί επίσης να είναι μια εξαιρετική προσθήκη στο πρόγραμμά σου για απώλεια βάρους; Παρακάτω θα δούμε πώς ο μπακαλιάρος μπορεί να σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους απώλειας βάρους και θα βρεις μερικές συμβουλές για το πώς να τον εντάξεις στη διατροφή σου.

Χαμηλός σε θερμίδες και υψηλός σε πρωτεΐνες

Ο μπακαλιάρος είναι ένα ψάρι με λίγες θερμίδες, με μόνο 82 θερμίδες ανά μερίδα 100 γρ. Αυτό τον καθιστά εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν να χάσουν βάρος, καθώς μπορεί να σε βοηθήσει να παραμείνεις εντός του ημερήσιου ορίου θερμίδων σου παρέχοντας παράλληλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα σου. Επιπλέον, είναι πλούσιος σε πρωτεΐνη, με περίπου 18 γρ.πρωτεΐνης ανά 100 γρ. Η πρωτεΐνη είναι ένα απαραίτητο θρεπτικό συστατικό για την απώλεια βάρους, καθώς μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της πείνας και στην αύξηση του κορεσμού.

Πλούσιος σε Ωμέγα-3 Λιπαρά Οξέα

Ένα άλλο πλεονέκτημα του μπακαλιάρου είναι ότι είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Αυτά τα απαραίτητα λιπαρά έχουν συνδεθεί με μια σειρά από οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης της φλεγμονής και της βελτίωσης της υγείας της καρδιάς. Επιπλέον, τα ωμέγα-3 μπορεί επίσης να παίξουν ρόλο στην απώλεια βάρους. Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση ωμέγα-3 μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του σωματικού βάρους και του σωματικού λίπους σε υπέρβαρα άτομα.

Ευέλικτος και εύκολος στο μαγείρεμα

Ο μπακαλιάρος είναι ένα ευέλικτο ψάρι που μπορεί να μαγειρευτεί με διάφορους τρόπους, καθιστώντας εύκολο να το ενδωματώσεις στη διατροφή σου. Είτε προτιμάς να τον ψήσεις ή να τον τηγανίσεις, ο μπακαλιάρος είναι μια εξαιρετική επιλογή που συνδυάζεται εύκολα με μια σειρά από γεύσεις και υλικά. Μερικοί εύκολοι τρόποι για να εντάξεις τον μπακαλιάρο στη διατροφή σου περιλαμβάνουν την προσθήκη του σε σαλάτες, τάκος ή σε συνδυασμό με πατάτες.

Αν θέλεις να τον εντάξεις στη διατροφή σου για απώλεια βάρους, ακολουθούν μερικές συμβουλές για να ξεκινήσεις:

  • Αντικατάστησε τα κρέατα με πολλές θερμίδες με μπακαλιάρο στα γεύματά σου.
  • Δοκίμασε διαφορετικούς τρόπους μαγειρέματος για να βρεις τον αγαπημένο σου.
  • Πρόσθεσε τον μπακαλιάρο σε σαλάτες ή χρησιμοποιήσέ τον ως πηγή πρωτεΐνης στα γεύματά σου.
  • Πρόσεξε τα μεγέθη των μερίδων και συνδύασε τον μπακαλιάτο με μια ποικιλία λαχανικών για ένα ισορροπημένο γεύμα.

Ο μπακαλιάρος είναι ένα ψάρι με λίγες θερμίδες και υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες που μπορεί να είναι μια πολύτιμη προσθήκη στο πρόγραμμά σου με στόχο την απώλεια βάρους. Με την πλούσια περιεκτικότητά του σε ωμέγα-3 και την ευελιξία στη μαγειρική, μπορεί να παρέχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα ενώ σε βοηθά να παραμείνεις εντός του ημερήσιου ορίου θερμίδων σου. Δοκίμασε να τον εντάξεις στη διατροφή σου και δες πώς μπορεί να σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους σου για απώλεια βάρους.

Συνταγές για την 25η Μαρτίου: Από μπακαλιάρο σκορδαλιά μέχρι σουβλάκι μπακαλιάρου

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i