5 λάθη που κάνεις όταν ψωνίζεις στο σούπερ μάρκετ

Τι να προσέχεις όταν ψωνίζεις στο σούπερ μάρκετ για να έχεις μια ακόμα πιο υγιεινή διατροφή.

07.09.2018

εχεις διαβασει

λάθη που κάνεις όταν ψωνίζεις τρόφιμα

Μπορεί να πιστεύεις ότι έχεις καταφέρει να κάνεις έξυπνα και σωστά ψώνια, όσον αφορά στη λίστα των τροφίμων σου, όμως, αν θέλεις να πλησιάσεις ακόμα ένα βήμα πιο κοντά στην υγιεινή διατροφή, θα πρέπει να αποφεύγεις αυτά τα παρακάτω, πέντε λάθη.

Δες επίσης:Meghan Markle: Το συστατικό που απέκλεισε από τη διατροφή της για τέλειο και λαμπερό δέρμα

5 λάθη που κάνεις όταν ψωνίζεις τρόφιμα

Δες επίσης:Ρόφημα πριν τον ύπνο για αδυνάτισμα και χαλάρωση; Αυτά είναι τα 4 καλύτερα!

1. Δεν προτιμάς τα τοπικά και φρέσκα προιόντα 

Αναμφίβολα είναι δύσκολο να καταφέρεις να έχεις στην κουζίνα σου τις πιο φρέσκες τροφές, ειδικότερα αν ζεις σε μεγαλούπολη. Τα τρόφιμα αποστέλλονται από άλλες πόλεις (ή και χώρες) και παίρνουν εβδομάδες για να φτάσουν στον προορισμό τους. Μέσα σε αυτό το διάστημα, τα θρεπτικά συστατικά αρχίζουν να εξαλείφονται.

Τι να κάνεις: Προτίμησε όσο το δυνατόν περισσότερο ντόπια και βιολογικά προϊόντα. Επισκέψου μικρές επιχειρήσεις που έχουν τα δικά τους προϊόντα ή προτίμησε να πας σε μια υπαίθρια αγορά για τα λαχανικά ή τα φρούτα σου.

2. Όχι στα προ – πλυμένα και συσκευασμένα λαχανικά

Μπορεί να πιστεύεις πως οι συσκευασμένες σαλάτες είναι πιο καθαρές από τα λαχανικά, όμως, δεν θα πρέπει να τις προτιμήσεις. Ο λόγος; Όταν πάρεις λαχανικά, θα τα πλύνεις μια φορά και θα τα καταναλώσεις εκείνη την ώρα. Όσο λιγότερα χέρια πλένουμε ένα λαχανικό, τόσο το καλύτερο είναι, αφού η επεξεργασία φέρνει μολύνσεις και βακτήρια. Όσο περισσότερες φορές λοιπόν πλένονται, τόσο πιο ανθυγιεινά είναι.

3. Δεν προτιμάς βιολογικό κρέας και ψάρι

Προτίμησε τα ψάρια ελευθέρας βοσκής, όπως επίσης και τα κρέατα, αφού είναι χωρίς ορμόνες και αντιβιοτικά.

4. Αγοράζεις αυγά με βάση το χρώμα του κέλυφούς τους

Πολλές φορές, επιλέγεις τα αυγά με βάση το χρώμα τους, όμως αυτή αποτελεί λάθος τακτική, αφού τα αυγά με καφέ κέλυφος δεν είναι πιο υγιεινά από τα λευκά.

Τι να κάνεις: Δώσε σημασία στο χρώμα του κρόκου του αυγού και όχι στο κέλυφος. Προτίμησε αυγά που ο κρόκος τους είναι λαμπερός και έχει καλύτερη γεύση.

5. Προτιμάς γαλακτοκομικά light αντί για κανονικά

Πολλές είναι οι φορές που θεωρούμε ότι θα προσλάβουμε λιγότερες θερμίδες από τα light γαλακτοκομικά προϊόντα και τα προτιμούμε έναντι των υπολοίπων. Όμως, αυτό αποτελεί έναν ακόμα λάθος τρόπο στις αγορές τροφίμων.Ο λόγος; Τα λιπαρά είναι που δίνουν τη νόστιμη γεύση σε ένα γαλακτοκομικό προϊόν. Όταν λοιπόν αυτό αφαιρείται, αντικαθίσταται με κάποια άλλη, επεξεργασμένη ουσία, έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι εύγευστο.

Τι να κάνεις; Προτίμησε να παίρνεις βιολογικά γαλακτοκομικά προϊόντα στην κανονική τους εκδοχή. Μια ισορροπημένη διατροφή δεν χρειάζεται προϊόντα light.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Shape Tested: Φτιάξαμε μελομακάρονα χωρίς ζάχαρη (ούτε στο σιρόπι)

Το να έχεις ένα μικρό παιδί στο σπίτι ή να θέλεις να μην χαλάσεις τη δίαιτά σου και στις γιορτές, αποτελεί δύσκολο στόχο με τόσα γλυκά. Εμείς δοκιμάσαμε τα μελομακάρονα χωρίς ζάχαρη.

35 ημέρες ως τα Χριστούγεννα: Πλάνο διατροφής για απώλεια 4 κιλών μέχρι τις γιορτές

Πρόγραμμα διατροφής για να μάθεις να τρως καλύτερα μέχρι τα τραπέζια των γιορτών.

Πότε να ΜΗΝ τρως κουρκουμά: 5 παρενέργειες που όλοι πρέπει να γνωρίζουν

Έχει καλές ιδιότητες, αλλά σε όλους; Ιδού 5 περιπτώσεις στις οποίες πρέπει να αποφεύγεις τον κουρκουμά!

«Τρώω συνέχεια σνακ και το βράδυ είμαι τόσο κουρασμένη που παραγγέλνω απ’εξω ή απλά τρώω πατατάκια»

Από το πρωί έως το βράδυ τρέχεις για να τα προλάβεις όλα και καταλήγεις να τρως όλη μέρα ανθυγιεινά σνακ. Να το πλάνο σου

Πλάνο διατροφής επανεκκίνησης για μία εβδομάδα: Η αποτοξίνωση από επεξεργασμένες τροφές ξεκινά τώρα

Μπορείς να αρχίσεις να τρως λίγο πιο καθαρά και έχουμε το σχέδιο για μια καινούργια αρχή.

#shapegreece