5 τροφές που θα μας κρατήσουν όμορφες στο κρύο

Δες ποιες είναι οι χειμωνιάτικες υπερτροφές που θα αποτελέσουν ασπίδα για το δέρμα σου.

15.02.2019

Γράφει: Επιστημονικός Συνεργάτης Shape

εχεις διαβασει

τροφές για τον κρύο καιρό

Από την Ιωάννα Μανδηλάρη, ολιστική διαιτολόγο-διατροφολόγο και blogger threpsisnutrition.com.

Οι χαμηλές θερμοκρασίες, μαζί με το ανοσοποιητικό, δοκιμάζουν και το δέρμα μας που συχνά μπορεί να παρουσιάσει ξηρότητα, κοκκινίλες, ή να δείχνει θαμπό. Προσπάθησε να εμπλουτίσεις τις σαλάτες σου με μερικές από τις παρακάτω τροφές για τον κρύο καιρό που περιέχουν τα απαραίτητα συστατικά για ενυδάτωση και λάμψη από μέσα προς τα έξω!

Διάβασε επίσης: Γιατί έχεις κυτταρίτιδα και οι συμβουλές διατροφής για να τη μειώσεις

5 τροφές για τον κρύο καιρό που θα μας κρατήσουν όμορφες και υγιείς:

#1. Αβοκάντο – Με λιπαρά που θα σου χαρίσουν ενυδάτωση

Είναι πλούσιο σε καλά λιπαρά και βιταμίνη Ε, παρέχοντας προστασία στα κύτταρα του δέρματος και μειώνοντας κοκκινίλες και φλεγμονή. Επιπλέον σύμφωνα με έρευνες, αυξάνει την απορρόφηση βιταμίνης Α, που δίνει λάμψη στο θαμπό δέρμα.

#2. Παντζάρι –  Κάτι σαν αντιοξειδωτική βόμβα

Μόνο τυχαίο δεν είναι,  που σύμφωνα με τη μυθολογία, η θεά Αφροδίτη χρωστούσε την ομορφιά της στην κατανάλωση ρίζας παντζαριού. Το παντζάρι  είναι πλούσιο σε γλουταθειόνη, τριπεπτιδίου που αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα αντιοξειδωτικά, δρώντας ενάντια στις ελεύθερες ρίζες και βελτιώνοντας την ποιότητα του δέρματος.

#3. Γκρέιπφρουτ- Για παραγωγή κολλαγόνου

Το γκρέιπφρουτ όπως και όλα τα εσπεριδοειδή είναι πλούσια σε βιταμίνη C, που ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου και δρα σαν φυσικό αντιοξειδωτικό. Επιπλέον, περιέχει φλαβονοειδή που υποστηρίζουν την εύρυθμη  λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων και τη ροή του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής, το δέρμα και τα νύχια.

#4. Ρόδι – Με αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτική δράση

Είναι πλούσιο σε βιταμίνες C, A, και σε άλλες αντιοξειδωτικές ουσίες όπως τανίνες, πολυφαινόλες και ανθοκυανίνες. Έχει αντιμικροβιακές, αντιφλεγμονώδεις και επουλωτικές ιδιότητες, αναζωογονώντας το δέρμα, μειώνοντας την ξηροδερμία και χαρίζοντας λάμψη στα μαλλιά.

#5. Ρίζα τζίντζερ- Για αντιγήρανση και τόνωση του δέρματος

Το τζίντζερ, χάρη στην ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση του, μπορεί να καθυστερήσει την γήρανση και να μειώσει τις κοκκινίλες ή άλλες ατέλειες του δέρματος. Επίσης, διεγείρει με τη σειρά του, την κυκλοφορία του αίματος μειώνοντας ακόμη και την τριχόπτωση.

Διάβασε επίσης: Ποτά ευεξίας: Τι να πιεις για αποτοξίνωση, συγκέντρωση, δυνατό ανοσοποιητικό;

Έξτρα tip:  Προσπάθησε να μειώσεις τη ζάχαρη και τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες, καθώς μειώνουν την παραγωγή του κολλαγόνου και μπορούν να αφυδατώσουν το δέρμα σου.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece